Skocz do zawartości

[serwis] Kellys Scarpe

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, kupiłem używanego Kellys'a Scarpe z 2010 roku, niestety nie znam się kompletnie na rowerach i po oddaniu do serwisu okazało się że rower jest w fatalnym stanie. Do wymiany jest cały napęd, przerzutka tył, opona tył, obręcz tył plus nie ma zatyczek na amortyzatorze (rock shox dart 3), do tego w dalszej kolejności potrzebowałbym inne siodełko, gripy oraz manetki. W serwisie powiedzieli mi, że wymiana napędu, przerzutki oraz obręczy to koszt 400 zł. Czy uważacie, że jest sens w ogóle inwestować w ten rower, czy oddać go dziewczynie która i tak tylko jeździ 500 metrów na uczelnie... ? Czy 400 zł w serwisie to dobra cena z taką usługę, w raz z częściami oczywiście ? Proszę o pomoc!

Napisano

To zależny od ciebie ważne jest do czego będziesz używał roweru i czy dla ciebie 400zł to dużo w serwisie pewnie nie dadzą ci jakiegoś super osprzętu za tą kasę i ważne jest to jak sie czujesz na tym rowerze i czy opłaca się w niego inwestować.ja na twoim miejscu jednak oddal bym rower dziewczynie jeśli potrzebuje a sam kopił bym coś lepszego i sprawdzonego :D

Napisano

Rowerem będę jeździć typowo rekreacyjnie, 400 zł to dla mnie dużo, bo kupując rower liczyłem że max. 150 zł w niego zainwestuje jeszcze... To postaram się sam kupić poszczególne części... Pewnie trudno to określić, ale ile mniej więcej kosztowałby mnie tani napęd do roweru, który jest przyzwoity ?

Napisano

Jak rekreacyjnie to myślę że mógł byś kupić zestawik kaseta z łańcuchem hg41 za jakieś 50 zł korba w zależności jakie masz gniazdo coś ok 120zł w przerzutkach możesz coś wyrwać używanego w dobrym stanie cena ok 70zł nie wiem jak tam z suportem i przednia przerzutką ale nic nie napisałeś wiec nie podaje.Serwisem mógł byś się zając sam bo to naprawdę nie jest trudne tylko potrzeba czasu chęci no i trochę sprzętu

Napisano