mudia Napisano 25 Marca 2014 Napisano 25 Marca 2014 Czy może ktoś zmierzyć, ile linki (w milimetrach) naciąga manetka typu Poplock? Chodzi mi o różnicę pomiędzy załączoną blokadą, a zwolnioną (bo zapewne można naciągnąć więcej, tylko manetka cofnie się trochę, aż do momentu zablokowania). Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 25 Marca 2014 Mod Team Napisano 25 Marca 2014 To jest chyba 21 mm z tego co pamiętam. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 25 Marca 2014 Mod Team Napisano 25 Marca 2014 W starym pushlocku jest 17mm i pasuje do wszystkich amorków - do rocznika 2012r włącznie (od 2013 skok to 10mm). Poplocka nie mam nigdzie akurat żeby pomierzyć. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 25 Marca 2014 Mod Team Napisano 25 Marca 2014 Przy wyciągniętym tłumku MC widać ze zamyka sie w pełni sporo przed końcem obrotu, przynajmniej u mnie. Cytuj
djzatorze Napisano 15 Stycznia 2015 Napisano 15 Stycznia 2015 Nie znalazłem interesującego mnie tematu, ale ten jest mocno pokrewny. Pacjent: Reba RL DualAir 2011, manetka PopLock Objawy: Przy zwalnianiu manetki, dźwignia nie opada, dopiero przy pchaniu linki na chama raczy opaść. Linka i pancerz nowe, krótkie. Linka bardzo gładko przechodzi przez pancerz. Niebieskim "pokrętłem" mogę ruszać ręką i wraca jak należy. Jednak gdy założę linkę manetki, po zwolnieniu blokady linka nie cofa się. Co ciekawe, nie powoduje tego śruba mocująca linkę, bo przykręcając jakiś ścinek linki mogę normalnie ręką zaciągnąć blokadę i ona wraca. Co u licha? Okoliczności: Olej w tłumiku wlany na początku grudnia. Blokada i Floodgate działają jak należy. Jak to naprawić? Cytuj
Mod Team Pixon Napisano 15 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2015 Niestety jest to przypadłość RS Reby z tego rocznika. Ten typ tak ma. Możesz w domowym zaciszu przywiązać gumkę recepturkę do linki a drugi jej koniec np. do któregoś z pancerzy żeby pomóc lince odbijać Miałem u siebie to samo. Kilku moich znajomych również trapił ten problem. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 15 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2015 Jak to naprawić? Mi sie udało przez przypadek, bo w moim revelu '10 tez poplock nie odbijał. Jak o że ja przerabiałem układ na dual, musiałem co nieco poprzerabiać. Obejmę z oczkiem na pancerz zeszlifowałem w granicach ok 0.5mm i jak złożyłem zestaw tylko na przód zaczął działać jak nowy, nic sie nie zacinał. Nie wiem czy to faktycznie pomogło czy tylko taki zbieg okoliczności. Cytuj
djzatorze Napisano 15 Stycznia 2015 Napisano 15 Stycznia 2015 Hmm... Żebym tylko wiedział na 100% w którym miejscu mam rzeźbić, to bym coś z tego wyrzeźbił... ta sprężyna w tłumiku jest za słaba czy co? Puklus, grzebałeś coś przy niej? Pamiętam że raz udało mi się jakoś tę manetkę założyć, że działała elegancko; niestety było to jednorazowe zdarzenie Z tym szlifowaniem to w której płaszczyźnie? Od spodu? Cytuj
tobo Napisano 15 Stycznia 2015 Napisano 15 Stycznia 2015 Sprezyne trzeba naciagnac napinajac ja o pol obrotu. Cytuj
djzatorze Napisano 15 Stycznia 2015 Napisano 15 Stycznia 2015 To ma sens, zajrzę tam jutro i zbadam, jak się bez problemów da to tak zrobię Dzienki! Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 15 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 15 Stycznia 2015 Ja zeszlifowałem obejmę od dołu, na potrzeby projektu, musiałem ją lekko obniżyć. Naciąg sprężyny na pewno także pomoże Cytuj
djzatorze Napisano 16 Stycznia 2015 Napisano 16 Stycznia 2015 Tobo, jesteś polskim Sheldonem Brownem Oczywiście wystarczyło naciągnąć sprężynę o jeden obrót. Operacja prosta i niezwykle skuteczna! Manetka teraz odbija bez najmniejszego problemu Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 16 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 16 Stycznia 2015 Tobo nie jest polskim tylko norweskim Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.