olek7411 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Witam! Mam watpliwosc jaki hamulec wybrac. Czy tarcza czy V-Brake. Jezdze po lasach to jest: liscie, mech, korzenie, blotom, gorki. Jezeli V-Brake to kupuje Shimano Deore, a klocki z wymiennymi okladzinami. Jezeli tarcza to Hydrauliczna i juz nie wiem co dalej. Hamulec bedzie z tylu tylko. To tarcza 160 czy 180? I oczywiscie jaki zacisk? Klamke najprawdopodobniej kupie Shimano BL-M395 jezdzilem na nich u brata i mi odpowiadaja co do ksztaltu. Kwota do 200 zl Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Czemu hamulec tylko z tyłu ? To przód jest głównym hamulcem a nie tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Hamulec bedzie z tylu tylko Kup najtańsza Vake jaką znajdziesz i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Dokładnie. Zablokować tylne koło to potrafi nawet najtańszy hamulec. Inwestuj w przód jak chcesz mieć dobrą siłe hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 No to co doradzicie na tyl i przod? Kwota 400 zl Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Deore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 A to, ze hamulec tylko z tylu dlatego, ze kolega mi tak doradzil, bo jezdzimy we dwoch po lesie. Ale chyba jednak na przod tez cos trafi Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka A tarcze jakie? Standard 180/160 czy 180/180? Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Zacznij szukać ubezpieczenia które obejmuje wymianę zębów jak będziesz dalej kolegi słuchał oczywiście A ile ważysz ? jak do 70-75 to spokojnie 160 przód tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Znaczy on tak jezdzi i JESZCZE zyje Waze 60 to kupie 180/160. Ale tata jezdzi czasem tym rowerem, a wazy 100. Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Polecam wbicia sobie w nawyk hamowania przodem Oczywiście na początek z umiarem, żebyś tych zębów za szybko nie musiał wymieniać. Przód, albo ostre hamowanie przód i tył w tym samym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Chwilowo jezdze MTB brz hb wiec hamuje tylko przodem (but w opone i zdarza sie z dymem) wiec trudno nie bedzie z nawykiem Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 a wazy 100. Już miałem coś mówić ale to dość rozsądny argument. Jako że będzie miał hamulce tarczowe, poczytaj o nich, hamują dobrze świetnie i zabójczo dla tych co ich nie znają ale bardzo łatwo je pozbawić siły i trudno potem odratować bez wywalania pieniędzy. Przede wszystkim uważaj by nie zabrudzić tarczy i nie łap jej palcami. Na początek wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Dobra poczytam znajde cos na forum i pewnie 180/160 Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 A piasty masz dostosowane do tarcz czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Kup najtańsza Vake jaką znajdziesz i będzie ok. świetna rada Puklus - niech się chłopak zabije... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Jednak z najtańszą nawet Vałką będzie bezpieczniej. wiec hamuje tylko przodem (but w opone i zdarza sie z dymem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 świetna rada To bez różnicy czy będzie miał 6 tłoczkowy hamulec DH czy canta na tyle i tak by się zabił i tak a w mojej wypowiedzi był ukryty przekaz który autor i wielu innych odczytało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheGie Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Ugupu popieram pytanie, czy masz dostosowane piasty i ramę do tarczówek ? Według mnie możesz pomyśleć o V-ka na tył a tarcza na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Ja tak swego czasu jeździłem, jako że tyłu niemal nie używam mi to nie przeszkadzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Jednak z najtańszą nawet Vałką będzie bezpieczniej. wiec hamuje tylko przodem (but w opone i zdarza sie z dymem) Tu jezdze mtb do streetu, a tetaz buduje nowy rower na wiosne. Rama i amortyzator dostosowane tylko piasty nie. Wiem, ze musze kupic nowe i chyba bedzie to na center lock (czy jak to sie zwie te rozwiazanie Shimano) Wysłane z mojego PMP3670B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synergy Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 Powiedzmy sobie tak. Jeżeli masz wolnobieg i chcesz przejść na kasetę a w przyszłości na tarcze, to czemu nie? Inaczej jest to bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Mam kasete. Nie mam tylko mocowan do tarczy. Ale to pasuje do siebie, bo kola mam pogiete wiec wymienie je cale Napisano Move'm, a Tapatalkiem wyslano. Technologia zaskakuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 27 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Tak gwint śruby z przerzutki pasuje go gwintu osi (piasty shimano 9mm), gwint wolnobiegu pasuje do mufy BSA, prawego ofc klucz do kasety pasuje do wolnbiegu i do CL 1, bo są 2 standardy. I pewnie coś by jeszcze znalazł No a pół zintegrowane stery VP idealnie sie nadają do prasowania szal łożysk w bęben hamulcowy fiesty MK IV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek7411 Napisano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Ale ja nie mowie, ze pasuje jakas czesc do siebie Chodzilo mi, ze to dla mnie pasuje, bo musze kola powymieniac Napisano Move'm, a Tapatalkiem wyslano. Technologia zaskakuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 29 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 To teraz wiesz że jeszcze kilka innych rzeczy do siebie potrafią pasować choć nikt by tego nie przypuszczał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.