danio19892 Napisano 23 Marca 2014 Napisano 23 Marca 2014 Witam, Proszę o pomoc w sprawie wyboru roweru na szybką jazdę po mieście, mam 190cm i 86kg więc zapewne będzie to rama xl/23 do tej pory jeździłem starym crossem z dosyć szerokimi oponami bez amora (jestem w tych sprawach laikiem wiec proszę o wyrozumiałość) na nowy rower chce przeznaczyć ok 2200zl, mam dylemat dotyczący typu roweru jaki będzie najlepszy do jazdy po mieście, czy ma to być typowy miejski przecinak np.: - kross seto - merida speeder t2 - giant escape 1 - scott metrix 40men - kellys physio 10 albo cross: - giant roam 2 disc - kross evado 4.0 - kellys cobe Jeśli chodzi o dystans to tygodniowo będzie to jakieś 100-110km głownie to drogi rowerowe, trochę szosy mieszkam w Gdańsku więc ze ścieżkami nie będzie problemu:)
CXH1437 Napisano 23 Marca 2014 Napisano 23 Marca 2014 Jeśli możesz powiększ budżet o 350 pln a będziesz miał rower na lata. http://www.cube.eu/en/bikes/tour/curve/curve-pro-men-black-anthrzit-grey/ Cena katalogowa 2850, jak umiejętnie rozegrasz kwestie rabatu to możesz ugrać 2550-2600. Będziesz miał świetnego crossa, m.in. SLX z tyłu. Tak się składa, że dokładając trochę kasy, masz nie trochę lepszy rower, a dużo lepszy rower. Każde 2 stówy do góry "poczujesz". Tak to producenci rozegrali.
gof Napisano 23 Marca 2014 Napisano 23 Marca 2014 Ja tam do miasta i na szose nie pchalbym sie w low-endowy amortyzator. A co Ci nie pasuje w obecnym rowerze? Chcesz jezdzic szybciej czy wygodniej?
danio19892 Napisano 23 Marca 2014 Autor Napisano 23 Marca 2014 Jeśli chodzi o pozycje to starałem się przybierać jak najbardziej sportowa sylwetkę, stary rower niestety jest za wolny i ciężki, nie wiem co z amortyzatorem czy to nie będzie jakieś niepotrzebne obciążenie..