Skocz do zawartości

[amortyzator] co sądzicie o tej sterówce ?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich i bardzo,bardzo  proszę o pomoc . Nie znam się za dobrze na amortyzatorach , wiem że na forum są lepsi w tym temacie niż ja i do Was właśnie mam pytanie - co sądzicie o wymienionej sterówce w tym amorku ?? Dodam że rura jest stalowa zrobiona "na ciepło " ponoć.... Martwi mnie że jest tak płytko osadzona. Bardzo proszę Was o pomoc. Pozdrawiam Damian.

Link do amortyzatora -   http://allegro.pl/show_item.php?item=4077873426

Napisano