Michaster Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Witam Mam taki zestaw opon Rocket Ron 2.1 i Racing Ralph 2.25 pytanie brzmi co na przod co na tyl? Z tego co wyczytalem Ron do przodu a Ralph tył? Tylko ,ze zazwyczaj szersza opona do przodu wiec sie to kloci. Moze cos dokupic i zrobic z tego dwa zestawy jesli tak to co? Zastosowanie Maratony w Wielkopolsce, wiec w zamiarze ma byc szybko.
jasinski21444 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 Rocket Ron na przód , tył Racing ralph . A jak chcesz inne opony to kup 2 x Geax Saguaro 2.2
Synergy Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 Taka konfiguracja jest fajna, a RoRo na tył się nie nadaje wcale.
Michaster Napisano 21 Marca 2014 Autor Napisano 21 Marca 2014 Ok Panowie dziekuje problem rozwiazany, zestaw dzis przetestowany, naprawde szybkie cholerstwo. Pokombinuje jeszcze z cisnieniem. Moze tutaj sugestia waze 82 kg. Nabilem teraz na 2.5-6 bara
Swider23 Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 Jak na Wielkopolskę, to dokupiłbym Thunder Burt na tył.
Michaster Napisano 21 Marca 2014 Autor Napisano 21 Marca 2014 Nie jest to tania opona, jak wyglada jej wytrzymalosc? Bo w necie malo informacji na jej temat, kilka recenzji. Wolalbym uslyszec cos bezposrednio od uzytkownika. Masa i sponsorowane opisy zachecaja.
GhOsTwrc Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 opony od schwalbe szybko sie zuzywaja , sa podatne na uszkodze i bardzo drogie. Rowniez polecam Geax saguaro 2.2 tnt
Baltazaros Napisano 21 Marca 2014 Napisano 21 Marca 2014 nie zgodze sie z opinia iz szybko sie zuzywaja...smigam na nobby nic i racing ralph na tyle, przelatane 2k jak na razie przod jak nowy tył lekko zuzyty. opony jezdza 90% szuter, kupujac takie opony i śmigając po asfalcie to sie nie dziwie źe padaja. ogolnie na tym zestawie genialna przyczepnoac na suchym na mokrym racing zaczyna ujezdźać ale nadal ma sie kontrole. przejechalem tez dwa wypady w gory obylo się bez kapcia
GhOsTwrc Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 delikatny rozruch. czyli niecale dwa miesiace jazdy
Michaster Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 Mysle ,ze w 90% bede sie poruszac w terenie , jak ktoras z obecnych opon bedzie do wymiany to przetestuje Saguaro i zobaczymy. A jeszcze jedno sa zwykle zwijane Saguaro i wersja TNT czy to jest to samo?
Schwefel Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Jakby było to samo to TNT nie była by prawie 2x droższa. TNT to wzmocniona wersja pod mleczko, ma grubsze boki przez co jest cięższa od wersji kevlar.
GhOsTwrc Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 jak przeszukujesz allegro to mozna kupic TNT za 80 zł szt. Katalogowa cena TNT 139 zl , kevlaR 129ZL
Michaster Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 No to na moje potrzeby wystarczy wersja kevlarowa. Problem rozwiazany mozna zamknac.
Darek14 Napisano 24 Marca 2014 Napisano 24 Marca 2014 Żeby nie zakładać nowego tematu: czy Saguaro będą zauważalnie lepiej spisywać się na mokrym (w tej kategorii sam producent przyznał tylko 2 gwiazdki na 5) niż Race King (aktualnie mam je w rowerze i w mokrych warunkach jest dramat).
jasinski21444 Napisano 24 Marca 2014 Napisano 24 Marca 2014 Tak . miałem kiedyś RK 2.2 , obecnie zajeżdzam 2 komplet Gato / Saguaro i Saguaro daje rade dopóki nie ma "błota po ośki" , w górach w błocie też dawała radę więc jest okej .
GhOsTwrc Napisano 24 Marca 2014 Napisano 24 Marca 2014 Zdecydowanie lepiej , aczkolwiek najwiecej zalezy od techniki
Nastar Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 A co to jest 2000km? delikatny rozruch. czyli niecale dwa miesiace jazdy Ale chwalicie się czy żalicie ? Oczywiście gratuluję formy i wolnego czasu ale nie róbmy jaj. 80% z nas takie przebiegi robi w rok i tego bym się trzymał... Sorry za OT.
GhOsTwrc Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Schwefel, dnia 22 Marz 2014 - 12:52 AM, napisał: A co to jest 2000km? GhOsTwrc, dnia 22 Marz 2014 - 02:36 AM, napisał: delikatny rozruch. czyli niecale dwa miesiace jazdy Ale chwalicie się czy żalicie ? Oczywiście gratuluję formy i wolnego czasu ale nie róbmy jaj. 80% z nas takie przebiegi robi w rok i tego bym się trzymał... To komplet Saguaro starczy na 5 lat;)
GhOsTwrc Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Schwefel, dnia 22 Marz 2014 - 12:52 AM, napisał: A co to jest 2000km? GhOsTwrc, dnia 22 Marz 2014 - 02:36 AM, napisał: delikatny rozruch. czyli niecale dwa miesiace jazdy Ale chwalicie się czy żalicie ? Oczywiście gratuluję formy i wolnego czasu ale nie róbmy jaj. 80% z nas takie przebiegi robi w rok i tego bym się trzymał... To komplet Saguaro starczy na 5 lat;)
mant3z Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Sorry ale ja Racing Ralpha zwijanego zajeździłem w mniej niż 4k jeżdżąc głównie po lasach i polach... w błocie i śniegu. Najbardziej dostawał na maratonach, chyba nie lubi agresywnego hamowania w tłumie korkowiczów. Żaden ze mnie PRO jak na scandii najlepszy wynik to 150m-ce. Nooby Nic z przodu ma dopiero 2k i tylko się pobrudził... no ale jak przedmówcy napisali to dopiero rozruch z czym się zgadzam.
jasinski21444 Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Ale chwalicie się czy żalicie ? Oczywiście gratuluję formy i wolnego czasu ale nie róbmy jaj. 80% z nas takie przebiegi robi w rok i tego bym się trzymał... Sorry za OT. Zwyczajnie chodzi nam o to że opona po której po 2kkm widać zużycie nie jest trwała . Saguaro na tyle po 9kkm miało jeszcze połowe bieżnika przy tym trzyma bardzo fajnie
Michaster Napisano 26 Marca 2014 Autor Napisano 26 Marca 2014 Dzis zestaw przetestowany w mniej sprzyjajacych warunkach, popadalo i postanowilem sprobowac polatac w blocie. Specjalnie wybieralem najbardziej blotniste szlaki ,zeby wiedziec czego sie spodziewac. Rocket Ron w malym blocie szedl jak burza w wiekszym zdarzaly mu sie delikatne uslizgi ale to naprawde wszystko pod kontrola, elegancko czysci sie z blota ogolnie zaskoczenie na duzy + Racing Ralph hmm normalny świrek hehe, to nie jego klimaty, ale po paru uslizgach wiedzialem czego sie po nim spodziewac i stal sie przewidywalny. Jednak nie jest to opona na bloto w piachu wsumie tez srednio, na asfalt tez nie tak sie zastanawiam gdzie ta opona sie sprawdza? No nic jak Ralph zniknie ( a z tego co piszecie to wsumie nie dlugo ) poszukam czegos innego na tyl, bo Ron jest fenomenalny. Pozdrawiam
ludz Napisano 26 Marca 2014 Napisano 26 Marca 2014 Heh, ja też od niedawna mam Rocket Rona u siebie na przodzie, w wersji 29, Performance... i to jest rewelka Trzymanie w zakrętach naprawdę pewne, bez jakiegoś 'kąta martwego' gdzie już środek nie trzyma, a bok też jeszcze nie. Sama moc hamowania się odczuwalnie zwiększyła ( w porównaniu do fabrycznego Rapid Roba) Co do dyskusji nad aspektem cena/trwałość... Powiem tak: ja kręcę w sezonie ok. 2.5k km - jeśli komplet opon starcza na sezon, to jest ok. Z tego, co piszecie, to zanosi się, że starczy. Fakt faktem, gdybym jeździł 2.5kkm/mc to inaczej bym patrzył na wydanie 90pln na oponę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.