michalMtBXcT Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Witam ostatnio zrobiłem serwis darta 2 i zalałem go oczywiście nowym olejem i zauważyłem że z dołu prawej goleni bardzo powoli cieknie olej .Co z tym zrobić da się to jakoś naprawić tanim kosztem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Nie miałem jeszcze tego problemu, ale czytałem, że niektórzy uszczelniają to taśmą teflonową do gwintów - cena 3zł w praktikerze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalMtBXcT Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Ale to pewne ,ze cieknie przez gwint ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 18 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 rozumiem, że dałeś trochę oleju do dolnych golenie w celu smarowania i miejmy nadzieję że to ten olej wycieka. być może poszedł zdechnąć oring uszczelniający śrubkę. Skręciłeś to dobrze? W sensie śrubka trafiła w prowadnicę? Tak, możesz to uszczelnić owijając gwint śrubki taśmą PTFE potocznie zwaną taśmą hydrauliczną. Tylko nie oszczędzaj Jeśli nie lałeś oleum do dolnych goleni to hmmm chyba Houston mamy problem i czeka nas kolejny serwis... P.S. problem nie jest wielki kwestia dwóch oringów, do dostania w sklepie hydraulicznym za grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 18 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Tak, możesz to uszczelnić owijając gwint śrubki taśmą PTFE potocznie zwaną taśmą hydrauliczną. Proponuję silikon olejoodporny zamiast taśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalMtBXcT Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Wlasnie o tym oleju zapomnialem .a te oringi gdzie trzeba podlozyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 18 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 w prawej goleni masz prowadnicę/popychacz który jest jednocześnie częścią tłumika powrotu. Sprawdź oringi na górze popychacza oraz na dole. Na śrubce która jest jednocześnie regulatorem tłumika powrotu również masz mały oring - zerknij w jakim jest stanie. Musisz to uszczelnić bo inaczej wywali Ci uszczelki kurzowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalMtBXcT Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Oringi są w dobrym stanie jak na nie patrzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 20 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 aha, czyli ten wyciekający olej to złudzenie optyczne... rozumiem, zatem zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi