Skocz do zawartości

[opona] Continental Explorer PRO


sysak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Mam problem z założeniem opony Continental Explorer PRO. Chodzi o to, że gdy założę oponę i napompuję dętkę, opona jest krzywa (występuje bicie w pionie, gdyż opona nie przyjmuje kształt koła tylko "jajka") mimo że sama obręcz kręci się prosto. Gdy pierwszy raz montowałem te opony, miałem to samo. Później oddałem koła do centrowania i w sklepie założyli je poprawnie. Teraz złapałem kapcia w przednim kole i po zmianie dętki, gdy znowu założyłem oponę, występuje bicie. Co robię źle? Czy istnieje jakaś specjalna technika zakładania opony? A może powinienem używać łyżki?

Napisano

przed napompowaniem pomiętoś troche opone, pougniataj w dłoniach, potocz, zeby sie detka dobrze ułozyla. A łyżki nie maja nic do tego, wszak jeno do (łatwiejszego) ściagania i zakladania opon sluzą.

Napisano

Pomiętosiłem ją na lewo i prawo. Tak ze dwa razy... :| A co do tych łyżek, to nie wiedziałem, bo nigdy w życiu nie miałem w ręku czegoś takiego. ;-)

 

Właśnie pomiętosiłem (tak jak radził mi kolega, czyli trochę napompować i poruszać oponą w lewo i prawo na obręczy co jakieś 10cm.) Nic to nie pomogło.

Napisano

Mam podobny problem z oponami Conti. Pomaga nabicie ich do w zasadzie maksymlanego dopuszczalnego ciśnienia. Wtedy wskakuja na swoje miejsce w obręczy, i można spuścić nadmiar do ilu się tam atmosfer chce.

Napisano

miałem ten sam kłopot z oponą Continental Explorer PRO. Myślałem,że rafkę mam krzywą, biło i w górę i w dół i na boki. Pomogło pompowanie do 4,5 atm. :D

Napisano

Ja uzywam opony Continental Explorer Pro i jestem z nie bardzo zadowolony. Nie mialem takich problemow jak koledzy zeby opona mi bila pionowa lub poziomo. Nie wiem od czego to zalezy :blush:

Napisano

Sądzę, że od kształtu obręczy wewnątrz (czy środkowa, głębsza część ma ścianki bardziej, czy mniej pionowe) jak również od "śliskości" taśmy (chroniącej dętkę przed stycznością ze nyplami/szprychami/otworami w obręczy)

Napisano

Niektóre oponki tak mają......ja to nazywam wadą fabryczna....miałem kiedyś kende kinetic 2.35 miała bicie......nawet zdarzyło się to w sliku 1.5 rubeny.....ale to są pojedyncze przypadki ( na szczęście ) reszta opon działała bez zarzutu <_< a więc raczej nic nie da sie zrobić.......tamtego slika pompowałem do 6 atmosferek i nic......

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...