Skocz do zawartości

[1000-1500] nowy lub używany mtb hardtail


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zamierzam kupić rower z przeznaczeniem asfalt/40 las/60. Szukając po sklepach  znalazłem meride matts 10-v z 2013 roku za 1449zl. i krossa za 1499 hexagon x5 również z 2013roku. Meridę już wypróbowałem to jak dla mnie wygodnie się nią jeździ chociaż nie mam za bardzo do czego porównywać gdyż długo nie zmiemiałem roweru i to będzie pierwszy lepszy mój rower wcześniej miałem ciężki stalowy  z atrapa tylnego amora i hamulce tarczowe mechaniczne. Patrząc na  sprzęt co ma merida i kross to chyba sa podobne chociaż nie wiem czy w krosie jest kaseta czy wolnobieg bo wiem że w meridzie jest wolnobieg, ale nie wiem czy to aż taka duża różnica między tym. Który z tych dwóch rowerów byłby dla mnie bardziej odpowiedni z lepszym sprzętem, ewentualnie możecie dać inne propozycje  nie przekraczające budżetu.

Napisano

Tylko że on jest trochę droższy i nie da rady żeby dozbierać a używanego w mojej okolicy nie znajdę bo jak używany to chciałbym abym mógł przetestować a tak w ciemno to nie za bardzo. Ale czy te co napisałem nie spełnia swojej roli? nie szaleję ąż tak bardzo żeby miał mi się rozpaść, ale i nie jeżdżę rekreacyjnie, nie mówię że w przyszłości mogę go rozbudować ulepszyć ale który z tych dwóch jest po prostu lepszy? który bralibyście?

Napisano

Z tych dwóch nie kupiłbym nic. Wolałbym dołożyć kilka stów do normalnego, nowego roweru na kasecie z potencjałem na przyszłość.

 

Szukaj Krossa Level A2/A3, Cube Aim. Używki oczywiście.

Napisano

przez allegro nie za bardzo chciałbym kupować wole sprawdzić na zywo przejechać się chociaż kawałek i serwis z gwarancją nie za bardzo w razie czego trzeba odsyłać, jednak będę szukał tych co podaliście. znalazłem jeszcze kross level a2 z hamulcami hydraulicznymi z 2011 roku za niecałe 1400zł czy warto nim się zainteresować, oczywiście używany  http://tablica.pl/oferta/kross-level-a2-disc-CID767-ID3lPwb.html#b9322a5b07

Napisano

To dość wysoka cena jak na używany. Nowy A2 na V-kach tyle kosztuje. Ale... jest jeszcze na gwarancji... i ma te hydrauliki... Więc jeśli koniecznie chcesz coś przyzwoitego i masz okazję go porządnie przetestować na żywo... To może wypada przynajmniej się nim zainteresować :)

Napisano

Obejrzę oba, jednak nie wiem za bardzo na co patrzeć przy używanych rowerach nie znam nikogo kto by mi mógł pomóc. na co muszę zwrócić uwagę gdy będę je oglądał, czy hamulce nie są już wysłużone, jakieś luzy to wystarczy? czy może coś jeszcze? Bo np. linki to można wyregulować jeśli będą źle przeskakiwały biegi, ale czy coś jest jeszcze co powinienem dobrze obejrzeć?

Napisano

Rama. Szczególnie spawy narażone na obciążenia. Jeśli znajdziesz najmniejsze pęknięcie - odpuść.

 

Stan zębatek - muszą być jakby kwadratowe, a nie w kształcie zębów rekina - to może oznaczać kosztowną wymianę napędu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...