Mendoza Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 (edytowane) Bar Ends: (Rogi) - 0Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 7gBottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0Brake (Front): - SD7 - 187gBrake (Rear): SD7 - 185gBrake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 182gCables: (Pancerze i linki) Jagwire Ripcord - 83gCassette: (Kaseta) XTR 11-34 - 239g Chain: (Lancuch)Accent 991 - 273gCrankset: (Korby) Truvativ Stylo - 808g-Crank Arms: (Ramiona)-0g-Bottom Bracket: (Suport) Truvativ - 121gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 971 - 150gDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X0 - 193gFork: (Widelec) Fox F90 RL - 1612gRear Shock: (Damper)-0Frame: (Rama) - Trek 4400 ( M ) - 1905gGrips: (Gripy) - Bontager XXX cut - 11gHandlebar: (Kierownica)- Bontager XXX 31.6x640mm - 178gHandlebar Tape: (Owijka) - 0Headset: (Stery)- KCNC Kudos - 105gPedals: (Pedaly-)- Look Quartz White - 260gSeat: (Siodlo) - Fizik Gobi XM - 252gSeatpost: (Sztyca) - Bontrager XXX 31.6 400mm - 187gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy)- no name - 19gShifters: (Manetki) - Sram X0 - 192gSkewers: (Zaciski kol) - Aerozine Ti - 44gSpacers: (Podkladki pod mostek) - 0gStarnut: (Gwiazdka)-0Stem: (Mostek) - Easton EA90 130 mm - 138gTire (Front): (Opona przednia) - S-works Fast Track - 496gTire (Rear): (Opona tylna) - S-works Fast Track - 490gTop Cap: (Top cap) - 0Tubes: (Detki) - No Tubes Stan's Mleko - 80gWheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 738g-Hub: (Piasta)-Rim: (Obrecz)-Spokes: (Szprychy)-Nipples: (Nyple)-Rim tape: (Opaska)Tasma izolacyjna - 5gWheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 886g-Hub: (Piasta)-Rim: (Obrecz)-Spokes: (Szprychy)-Nipples: (Nyple)-Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Suma: 10031 gr To jest mój składak. Zdjęcie przedstawiają stan przedrozruchowy. Budżet był niski ( 2500 PLN) ale udało się coś poskładać. Miałem sporą trudność w upolowaniu konkretnych części tj amora, kół , przerzutki w stanie który był dla mnie akceptowalny. Mam problem z mostkiem. Pomimo dokręcania z odpowiednią siłą siodełko opada w tył podczas jazdy. Zastanawiam się czy to moja masa czy jest felerne... Cel: a) zrobić coś z zestawem siodło sztyca zejść poniżej 10kg Poniżej na flakach Edytowane 15 Marca 2014 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaster Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 W tym budzecie mysle ,ze rewelacyjna maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 "Mam problem z mostkiem. Pomimo dokręcania z odpowiednią siłą siodełko opada w tył podczas jazdy." A to ciekawe... Pewnie miałeś na myśli co innego. Koszyka na bidon brak - jeździsz z bukłakiem, czy nie pijesz jak prowadzisz? Jagwire Ripcord taki lekki? U mnie Jagwire L3 tylko do przerzutek (pancerze + linki) to 78g. U Ciebie dochodzą jeszcze pancerze i linki do hamulców. "No Tubes Stan's Mleko - 80g" - w tym wentyle, czy doliczone do masy kół? Zwykła taśma izolacyjna i 40ml na oponę to optymistyczne podejście do bezdętek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Siodło Ci sie składa, bo masz pewnie chińskiego "bontragera" i tutaj jest ból. Inna sprawa, że ten typ mocowanie jest naprawdę nieszczęśliwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 15 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Mostek w tej długości do takiego roweru wygląda przerażająco. 130 mm w mtb????? Patrząc na długość mostka plus cofnięte na maxa siodełko wydaje się, że rama chyba została źle dobrana. Brak wagi Top Capa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Pomimo dokręcania z odpowiednią siłą siodełko opada w tył podczas jazdy. Jeśli to chiński "bontrager" to będzie opadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Wspornik może być chiński. Był za tani. Co ja sobie myślałem.... Co pasowałoby do tego projektu w zamian za chińczyzne na zimno? Fsa? Długi biały mostek był dla mnie kontrowersyjny ale już go polubiłem i bardzo mi leży. Rama była standardowo za mała. Postanowiłem ja zostawić ze względu na okrojony budżet i zaadaptować. Mostek miał być max 120 ale jest Poszedłem cent dalej. Jest trochę dziwoląg ale przekochany W opisie pomyliłem się pisząc ze mostek ma coś wspólnego z opadającym siodlem:) Masa kół jest z wentylami. Mleczka daje niewiele ale zawsze jakoś tak wlewalem. Koszyka na bidon jeszcze nie kupiłem. Szukam czegoś. Jeżdżę z plecakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szosaa22 Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Za 2500zł to waga imponująca. Dla mnie rowerek spoko. Ile kompletowałeś wszystkie części bo też chętnie bym poskładał sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Siodło Ci sie składa, bo masz pewnie chińskiego "bontragera" i tutaj jest ból. Inna sprawa, że ten typ mocowanie jest naprawdę nieszczęśliwy... To mocowanie jest bardzo dobre jeśli sztyca jest oryginalna. Jest bardzo stabilnym i niezawodnym rozwiązaniem. Przez 4 lata miałem w rękach tylko dwie sztyce w których siodło zmieniało pozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Też miałem problem z taką sztycą. U mnie zmiana śruby pomogła. Zaokrągliłem również to co dociska pręty siodełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Oryginalną? Nie twierdzę że 100 procent oryginałów jest super sprawnych ale wg mnie to jedno z najlepszych rozwiązań, bardzo bezproblemowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Najchętniej wymieniłbym na oryginalną bontragera ale jakoś nie mogę spotkać. Zaokrąglenie i wymiana śruby? to też ciekawe. Blackiwan możesz dać mi jakiś szczegół co do tego rękodzieła? Szosaa22 kompletowanie trwało 10 miesięcy. Najdłużej fox pod v-ki i crossmaxy xl. Przy tych ostatnich z reguły ceramika jest w stanie agonalnym. W moich wygląda na taka co pożyje jeszcze. Stosował ktoś szersze opony niż 2.1 do Crossmaxów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2014 Bar Ends: (Rogi) - 0Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 7gBottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0Brake (Front): - SD7 - 187gBrake (Rear): SD7 - 185gBrake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 182gCables: (Pancerze i linki) Jagwire Ripcord - 83gCassette: (Kaseta) XTR 11-34 - 239g Chain: (Lancuch)Accent 991 - 273gCrankset: (Korby) Truvativ Stylo - 808g-Crank Arms: (Ramiona)-0g-Bottom Bracket: (Suport) Truvativ - 121gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 971 - 150gDerlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X0 - 193gFork: (Widelec) Fox F90 RL - 1612gRear Shock: (Damper)-0Frame: (Rama) - Trek 4400 ( M ) - 1905gGrips: (Gripy) - Bontager XXX cut - 11gHandlebar: (Kierownica)- Bontager XXX 31.6x640mm - 178gHandlebar Tape: (Owijka) - 0Headset: (Stery)- KCNC Kudos - 105gPedals: (Pedaly-)- Look Quartz White - 260gSeat: (Siodlo) - Fizik Gobi XM - 252gSeatpost: (Sztyca) - FSA K-Force 31.6 350mm - 211gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy)- no name - 19gShifters: (Manetki) - Sram X0 - 192gSkewers: (Zaciski kol) - Aerozine Ti - 44gSpacers: (Podkladki pod mostek) - 0gStarnut: (Gwiazdka)-0Stem: (Mostek) - Easton EA90 130 mm - 138gTire (Front): (Opona przednia) - S-works Fast Track - 496gTire (Rear): (Opona tylna) - S-works Fast Track - 490gTop Cap: (Top cap) - 9gTubes: (Detki) - No Tubes Stan's Mleko - 80gWheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 738g-Hub: (Piasta)-Rim: (Obrecz)-Spokes: (Szprychy)-Nipples: (Nyple)-Rim tape: (Opaska)Tasma izolacyjna - 5gWheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 886g-Hub: (Piasta)-Rim: (Obrecz)-Spokes: (Szprychy)-Nipples: (Nyple)-Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Suma: 10064 gr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Mały update Powinna ważyć w okolicy 1380-1400 gram. Sprawia wrażenie bardzo solidnej. Niektóre przekroje są zadziwiająco grube. Kolor trochę drętwy ale się ożywi jakąś naklejką Rama Treka jest ok ale niestety pomimo zabiegów z mostkiem i sztycą i tak jest odczuwalnie za mała. Poza tym wszystko w rowerze spisuje się świetnie. W piątek wybieram się na 3 dniowy wypad do Krynicy z wymienioną ramą. Zobaczymy jak się z tym będzie jeździć. Wieczorem zważę i wrzucę update do projektu. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 7g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): - SD7 - 187g Brake (Rear): SD7 - 185g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 182g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Ripcord - 83g Cassette: (Kaseta) XTR 11-34 - 239g Chain: (Lancuch)Accent 991 - 273g Crankset: (Korby) Truvativ Stylo - 808g -Crank Arms: (Ramiona)-0g -Bottom Bracket: (Suport) Truvativ - 121g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR 971 - 150g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X0 - 193g Fork: (Widelec) Fox F90 RL - 1612g Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Ridley Ignite 905 ( L ) -1386g Grips: (Gripy) - Bontager XXX cut - 11g Handlebar: (Kierownica)- Bontager XXX 31.6x640mm - 178g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Cane Creek - 147g Pedals: (Pedaly-)- Look Quartz White - 260g Seat: (Siodlo) - Fizik Gobi XM - 252g Seatpost: (Sztyca) - FSA K-Force 31.6 350mm - 211g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- no name - 19g Shifters: (Manetki) - Sram X0 - 192g Skewers: (Zaciski kol) - Aerozine Ti - 44g Spacers: (Podkladki pod mostek) - 0g Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Easton EA90 130 mm - 138g Tire (Front): (Opona przednia) - S-works Fast Track - 496g Tire (Rear): (Opona tylna) - S-works Fast Track - 490g Top Cap: (Top cap) - 9g Tubes: (Detki) - No Tubes Stan's Mleko - 140g Wheel Front: (Kolo przednie) - Mavic Crossmax - 738g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska)Tasma izolacyjna - 15g Wheel Rear: (Kolo tylne) - Mavic Crossmax - 886g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 15g Suma: 9667 gr Adminie, jeśliś żyw proszę o aktualizację nazwy i wagi. Na Ridley Ignite Custom z wagą z rozpiski Edytowane 9 Czerwca 2014 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaster Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Wagowo na pewno na plus, ale wizualnie ten Trek moim zdaniem prezentowal sie lepiej. A jak sie jezdzi na tej nowej ramie? A i jeszcze jedno jak spisuja sie te opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Sztyca... znów podróbka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Dla mnie Ridley wygląda lepiej. Zdjęcia czasem nie oddają. Rama jest bardzo sztywna. Geo jest dla mnie optymalne, podjazdy bardzo wygodnie... Poza tym trudno znaleźć ramę pod v-ki, w tym segmencie produkowaną niedawno.. Marcinuszu sztyca nie jest podróbką, Tym razem nie było drogi na skróty. Tylko to Cię interesuje? Wydawało mi się że mostek będzie zdecydowanie za długi ale okazało się że nie tak bardzo. Mostek do wymiany. Edytowane 13 Czerwca 2014 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 kolor ammora fajnie współgra kolorystycznie z ramą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Najlepsze opony na jakich jeździłem to były Race Kingi 2,2. Drugie na podium byłyby Geax Barro. Fast Tracki są na 3 miejscu. Ich minusem jest totalny brak przyczepności w lekko podmoklym terenie. Poza tym są wygodne i pewne gdy tylko trasa jest dość sucha. Ciekawi mnie czy obręcz w Slrach zniesie 2,2 w Conti RK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 Można prosić o zmianę nazwy na Ridley Ignite Custom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jogi109 Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 Aaaaaa zielony kolor (pacz galeria) Orgazm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Pojazd bardzo zacny, ale ponarzekam chwilę. Sztyca podejrzewam podróbka Kolor zacisków i ogólnie zielone akcenty nie zgrywają się z tym rowerem. Ja bym w ogóle z kolorkami nie kombinował, ta rama ma swój charakter, nudny moim zdaniem, ale nie warto klasyki na siłę upiększać. Mostek faktycznie długi. Wrażenie jego długości w pewnym sensie bierze się z mody na skracanie mostków. Grunt jednak, że nie masz z tym żadnego problemu. Podoba mi się zestawienie Foxa z tą ramka, dobrze to wygląda. Bardzo fajna waga ramy jak i całości. Odchudzony, ale nie do przesady. Ciekawe czy masz jeszcze coś w planach (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 (edytowane) Jogi czy ten orgazm nie jest udawany? Co do oryginalności FSA raczej nie mam wątpliwości, dlatego się Ciebie zapytuje Lumperatorze skąd te przypuszczenia? Ridley ma stonowana stylistykę, przekroje są za######ongo, zwłaszcza tylny trójkąt jest gites... Ogólnie ta rama jest bardzo ok...nie mam mega banana na twarzy jak na nią patrzę ale odczucie pozakupowe jest pozytywne. Miało być tak https://www.google.pl/search?q=s-works+m5+hardtail&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kRanU7HRPOn07Aa0-YCYDQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=pIFmWjLmdp2HoM%253A%3B7x0m_bOfY-QYmM%3Bhttp%253A%252F%252Fphoto.pinkbike.com%252Fphoto%252F1121%252Fpbpic1121718.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fweightweenies.starbike.com%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Fp%253D238596%3B800%3B533 Ale nie udało się upolować. Plany na przyszłość to przede wszystkim mostek. Szukam jakiegoś mocnego kandydata - 110 mm. Brakuje mi rogów ale do tej kiery to wyglądałoby koszmarnie. Jak macie jakieś sugestie to śmiało. Edytowane 22 Czerwca 2014 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.