Rama to majstersztyk można oglądać i oglądać, i ciągle mało, a jeździ tak jak wygląda. Nastąpiła delikatna modyfikacja zastąpiłem standardowe śruby do montażu bidonów, a było ich aż 7! oczywiście śrub na alu pod kolor ramy czarne i pomarańczowe. Mała rzecz, a cieszy Kolejna aktualizacja, do wymiany poszedł łańcuch, kaseta i tarcze hamulcowe. Nowe zdjęcia z nową konfiguracją, lycan lubi ciemność i las :DTrochę już czasu minęło i parę rzeczy się zmieniło przede wszystkim wymiana łożysk w piastach przód i tył na łożyska hybrydowe, wymiana star ratchet na 36, przybyło trochę śrubek alu i tytanowych, wymiana wkładu suportu press-fit na Aerozine ceramic, do wymiany poszły również kółeczka tylnej przerzutki na Tacxa ceramic.
Pytanie
szybkilopez
Nazwa: KTM Lycan 651 (2013)
Data dodania: 13 marzec 2014 - 22:18
Rama to majstersztyk można oglądać i oglądać, i ciągle mało, a jeździ tak jak wygląda. Nastąpiła delikatna modyfikacja zastąpiłem standardowe śruby do montażu bidonów, a było ich aż 7! oczywiście śrub na alu pod kolor ramy czarne i pomarańczowe. Mała rzecz, a cieszy Kolejna aktualizacja, do wymiany poszedł łańcuch, kaseta i tarcze hamulcowe. Nowe zdjęcia z nową konfiguracją, lycan lubi ciemność i las :DTrochę już czasu minęło i parę rzeczy się zmieniło przede wszystkim wymiana łożysk w piastach przód i tył na łożyska hybrydowe, wymiana star ratchet na 36, przybyło trochę śrubek alu i tytanowych, wymiana wkładu suportu press-fit na Aerozine ceramic, do wymiany poszły również kółeczka tylnej przerzutki na Tacxa ceramic.
Zobacz rower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.