RR52 Napisano 12 Marca 2014 Napisano 12 Marca 2014 Witam Mam zamiar zamontować mechaniczny hamulec tarczowy na tył. Aby to urzeczywistnić muszę wymienić conajmniej piastę. Czy lepiej wymienić samą piastę czy całe koło? Poproszę o podpowiedzi jakie modele jakich marek najlepiej wybrać w obu przypadkach? Rower to Rockrider 5.2
Poochaty Napisano 12 Marca 2014 Napisano 12 Marca 2014 Najrozsądniej będzie wymienić całe koło, bo po prostu szybko i taniej niż wymiana piasty, w sensie wymiana piasty będzie kosztować 70% ceny całego nowego koła, o czasie już nie wspominając. A jakby się udało jeszcze sprzedać stare koło, to już w ogóle bajka.
redbull1 Napisano 12 Marca 2014 Napisano 12 Marca 2014 zależy ile masz na taki wydatek , szukaj piasty typu novatec na łożyskach maszynowych ,szprychy najlepiej nierdzewne i obręcze to już Twój wybór ,
RR52 Napisano 12 Marca 2014 Autor Napisano 12 Marca 2014 Najrozsądniej będzie wymienić całe koło, bo po prostu szybko i taniej niż wymiana piasty, w sensie wymiana piasty będzie kosztować 70% ceny całego nowego koła, o czasie już nie wspominając. A jakby się udało jeszcze sprzedać stare koło, to już w ogóle bajka. Dzięki za odpowiedź. A jakieś typy co do marki i modelu? No i czym powinny charakteryzować się poszczególne elementy aby współgrać ze sobą? Z tyłu mam 8 zębatek zależy ile masz na taki wydatek , szukaj piasty typu novatec na łożyskach maszynowych ,szprychy najlepiej nierdzewne i obręcze to już Twój wybór , No raczej za całość z hamulcem chciałem się zamknąć w 3, maximum 5 stówkach...
redbull1 Napisano 12 Marca 2014 Napisano 12 Marca 2014 albo by było taniej kupić piastę używkę novateca np: http://allegro.pl/piasta-novatec-lozyska-masz-tarcza-8-9-tyl-okazja-i4052480845.html i zapleść na tej Twojej obręczy na szprychach sapima po ok 1 zł to razem wyjdzie do ok 160 zł z zapleceniem i wycentrowaniem zależy od serwisu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.