Skocz do zawartości

[v-ki] Reakcja v-ki na ugiecie amora...


mewes

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Dzisiaj sprawdzalem czy sie sd7 z przodu troszke nie rozregulowalo i przy okazji zauwazylem, ze dociskajac amora jedno ramie znaczaco przysowa sie do obreczy, a nawet jej dotyka...Dlaczego to wiadomo. Macie tez tak samo ?, czy moze mam lipny pancerz? Mi to w zasadzie malo przeszkadza bo bardzo duzo jezdze na zblokowanym no ale...

  • Mod Team
Napisano

U mnie na SD7 i Axelu jest podobnie. Jeszcze na początku jak regulowałem to podczas jazdy wystarczyło, że trochę ugiąłem amorka i jedna strona lekko ocierała.

Napisano

a to moze przez to, ze jak amor sie ugina to i pancerz idzie na dół i przesuwa jedno ramię hamulca, ja takiego czegos jak na razie nie zaobserwowałem, i wydaje mi sie ze to w niczym nie przeszkadza :D

Napisano

Heja!

Mialem cos podobnego, jak skrecam (amor sie uginal oczywiscie) to mi ocieral z jednej strony. Myslalem, ze to wina amora - ze zlapal luzy i kolo lata, RST w koncu :/

Na szczescie udalo mi sie to wyregulowac oddalajac jedna szczeke od obreczy...

Napisano

mi też ocierało w axelu wiec troszke regulacji i juz po problemie moze to nie wina amortyzatora a źle ustawionych hampli była nie wiem , juz tego problemu nie mam

Napisano

ocieranie jest zazwyczaj powodowane przez pancerz, który przy ugięciu amorka lub skręcie kierownicą wygina się w którąś stronę, odciągając ramiona hamulca. Amor nawet najgorszy nie może być tak mało sztywny, że już po zajęciu miejsca na bike'u klocki trą o tarczę.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

 

Mialem cos podobnego, jak skrecam (amor sie uginal oczywiscie) to mi ocieral z jednej strony. Myslalem, ze to wina amora - ze zlapal luzy i kolo lata, RST w koncu :/

 

Z tego co wiem to raczej dolne golenie przy mocowaniu koła nie mogą złapać luzów, v-ki przykręcone są do dolnych goleni więctutaj diagnoza jest błędna. Ja nie mam tego problemu mimo że mam RST

Napisano

a ja sobie z tym poradziłem w taki sposób, troche mnie to denerwowało:

 

jadąc na trasie ocierała mi z przodu vka, no to sie wkurzyłem i zacząłem ją regulować dowodem osobistym :) no i ciągle co wyregulowałem to na miejscu niby dobrze ale jak sie amor troche ugiął to ocierała, no więc zatrzymałem się, wgiąłem amorka na ok 2cm (mniej wiecej tyle się ugina jak wsiąde na rower i jade) i go zablokowałem i przystąpiłem do regulacji :) wyregulowałem i teraz mi nic nie ociera, jak stoje teraz w miejscu i dźwigne koło do góry to niby coś ociera, ale to już lepiej jak na postoju ociera niz w czasie jazdy, polecam taki sposób ;)

Napisano

Mi też hamulec z jednej strony bardziej przylegał i regulacja dawała tylko doraźne efekty.

Skróciłem pancerz tak, że fajka nie opiera się o dźwignię hamulca i teraz jest dobrze bez względu na to czy amor jest ugięty, czy nie.

Pancerz jest dość krótki i ułozony na skos, bez zapasu, ale przy skręcaniu nie braknie go i nie przeszkadza to w niczym.

 

Mam za to drobny problem z pancerzem przy samym hamulcu z tyłu.

Przez to że klocki Authora są grubsze od poprzednich, szczęki hamulca są rozwarte szerzej i pancerz przeszkadza mi przy zjazdach. Odstaje na bok i przy prostowaniu nogi zahaczam o niego udem.

Pancerz prowadzony jest pod górną rurą ramy.

Są może krótsze fajki o mniejszym promieniu gięcia, które nie powodują utrudnień w poruszaniu się linki?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...