Iwan89 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Witam, moje obecne klocki po 50 km zaczęły piszczeć i praktycznie nie hamują, dlatego chciałbym kupić coś niedrogiego a działającego. Czy np. takie klocki będą dobre: http://allegro.pl/clarks-cp510-klocki-hamulcowe-mtb-v-brake-70mm-rt-i3990583777.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Są poprawnie wyregulowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Wydaje mi się, że dobrze. Oba ładnie się dociskają do obręczy a na klamce spory zapas. Zaraz jeszcze sprawdzę jakieś poradniki, ale raczej wszystko ok. W temacie mojego roweru ludzie też pisali, że fabryczne są bardzo liche i piszczą od nowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mklos1 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Czarne Clarks'y są ok. Obecnie z nich korzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provid Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Jak jeździłem na Vkach, to miałem ten komplecik i mogę go polecić. Dobre i tanie jeśli już chcesz wymienić na inne ABS-3CC Aukcja pierwsza z brzegu wzięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Popieram przedmówcę. Wszystkie te klocki z trzema różnymi strefami (oferuje je conajmniej z 5 firm) są bardzo przyzwoite. Z drugiej strony żadne hamulce nie powinny przestać hamować po 50km, więc podejrzewam, że sama wymiana klocków nie koniecznie musi rozwiązać twój problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Poprawiłem te co mam teraz, jak będzie znowu ładna pogoda to potestuję. Jeśli nic to nie dało to zakupie nowe, któreś z tych wskazanych przez Was. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZ1980 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Odkręć klocki,a potem na papierek ścierny.Przeczyść trochę,spróbuj odtłuścić obręcz.Poskręcaj wyreguluj i sprawdź hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewka Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 może takie? http://velo.pl/czesci/klocki-i-okladziny-hamulcowe/accent/ac-500 obecnie uzywam i nie mogę złego słowa powiedzieć Lub http://velo.pl/czesci/klocki-i-okladziny-hamulcowe/accent/3-function-pro i masz mozliwość wymiany poźniej samych okładzin (taniej to wychodzi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Jeżeli już będziesz musiał wymieniać to polecam zakupić hamulce z wkładkami. Bardzo dobre rozwiązanie no i lepiej hamuje. W dłuższym okresie użytkowania jest tańsze. Tak w ogóle KANDS to nie są rowery najwyższych lotów więc może na tym zaoszczędzili i klocki są bardzo słabe. Jeżeli jednak nie przeprawiłeś ich przez jakieś błoto to powinny wytrzymać z przynajmniej 1000 km. Sprawdź dokładnie czy wszystko dobrze ustawione. Czy powierzchnia trąca jest równolegle do płaszczyzny obręczy. Jeżeli trze krawędzią może być tak ,że piszczy. W dodatku jak obręcz sucha i czysta, bo jest nowa to może popiskiwać. Jak się trochę ubrudzi to efekt ten zniknie. No i możesz mydłem i gąbka przeczyścić całą obręcz. Raczej zatłuszczonych obręcz nie masz, bo wtedy nie byłoby popiskiwania. Niektóre klocki z niektórymi obręczami piszczą. Tak po prostu jest i już. Nie używasz może BRUNOX'a DEO? Jeżeli tak to mogłeś popsikać po obręczy i wtedy nie ma hamowania. W takim przypadku trzeba uważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Poprawiłem te klocki i dziś przetrę wszystko płynem, mam nadzieje, że to pomoże. Zastanawiam się jeszcze do czego służy pokrętło reload na amortyzatorze? To mój pierwszy amor po typowo "tescowym". Czy to jest częstotliwość odbicia? Oraz jak ustawić na większą częstotliwość, odkręcając czy zakręcając? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Co to za amortyzator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwan89 Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 SR Suntour NVX. Sorki, że tutaj, ale przez przypadek pomyliłem temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Pokrętło na górze to regulacja napięcia wstępnego sprężyny. (-) to miękka, a (+) to twarda. Na dole to regulacja tłumienia powrotu, czyli jak szybko amortyzator wróci do stanu wyjściowego po ugięciu. (+) wolno, a (-) szybko. Oczywiście możesz ustawiać dowolnie w stanach pośrednich te regulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.