Scarper Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Witam dzisiaj zmieniłem tarczę z HS1 180/160 na RT 76 180/180, i klocki z żywicznych na metaliczne shimano. Poprzedni zestaw był żyleta. Teraz po zamontowaniu i przejechaniu 40KM w lesie, same podjazdy i zjazdy na heblu. Klamki mają większy jałowy skok, i są bardziej gumowe. Po włożeniu tarczy HS1 skok się zmniejsza i gumowatosc też. Mierzyłem tarczę obie mają około 2.0mm. Nie wiem w czym tkwi problem? Może dlatego że nowa tarcza jest na pałąku? Zaciski nie są idealnie wyregulowane, metoda na zacisniętej klamce nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Zaciski nie są idealnie wyregulowane, I tu możę być problem , wyreguluj dokładnie zacisk tak aby patrząc na przestrzeń tarcza --> klocki była ona równo z obydwu stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Wyregulowałem i jest ok. Ale zauważyłem przylepiony piasek wokoło odpowietrznika, hamulce nigdy nie odpowietrzane.Wygląda na to że jest tam olej mineralny. hamulce nie są zapieczone, odpowietrznik dokręcony, czyżby była to pozostałośc po fabryce? I hamulec przedni kiepsko hamuję, tył jest żyleta, wszystko odtłuszczone. Przejechane z 30km, bedzie to za mało na dotarcie hamulca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Mokre odpowietrzniki w shimano to chyba normalne ale nie ma sie czym przejmować, wytrzeć i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Już myślałem że będę musiał wysyłać na gwarancję moje hample. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 Jak chcesz sie tego pozbyć możesz uszczelnić taśmą teflonową gwint, jest tam co prawda uszczelka ale jak widąc sie poci mimo dobrze dokręconego odpowietrznika. mi to w niczym nie przeszkadza tylko uważać trzeba żeby sie przypadkiem na tarcze nie dostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.