scirocco Napisano 20 Marca 2014 Autor Napisano 20 Marca 2014 (edytowane) Zastanawiam się jak uszczelnić połączenie membrany z obudową klamki. Wiem, że uszczelki się smaruje czasem. Jak rozbierałem klamke to membrana była przylejona czymś. Czyli co, składać a sucho? a w jaki sposób przelac płyn przez układ, żeby przemyć wnętrze? po złożeniu klamki i zacisku? Edytowane 20 Marca 2014 przez scirocco Cytuj
jasinski21444 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 a w jaki sposób przelac płyn przez układ, żeby przemyć wnętrze? normalnie przepychasz go od zacisku do klamki . Po przepchnięciu ok 80-100ml układ powinien być wypłukany Cytuj
scirocco Napisano 20 Marca 2014 Autor Napisano 20 Marca 2014 na przelanie 100ml nie moge sobie pozwolić bo mam w sumie 250ml na oba hamulce:) Cytuj
jasinski21444 Napisano 20 Marca 2014 Napisano 20 Marca 2014 No to masz na dwa hamulce po 125ml Przepłucz układ 3-4 razy i będzie dobrze. Cytuj
scirocco Napisano 20 Marca 2014 Autor Napisano 20 Marca 2014 Czy te tłoczki powinny tak ciężko wchodzić?Musiałem użyć sporo siły, żeby je tam wepchnąć (ale wyskakują po użyciu pompki rowerowej). Pasty dałem trochę wiecej niż "zwilżenie" - tyle co na oringi i poszło pół tubki(choć większość jej to powietrze) Cytuj
scirocco Napisano 21 Marca 2014 Autor Napisano 21 Marca 2014 jest gdzies instrukcja jak zalac te hamulce? czytalem cos, ale ciezko zrozumiec szczegoly Pierwsza próba i są ofiary - zmyty lakier na stoliku i ściana. Ześlizgujący się wężyk z zaworka drukrotnie eksplodował rozbryzgując płyn. Kompletnie nie rozumiem jak uzupełniać płyn w strzykawce. Za każdym razem jak wyjmuję tłok strzykawki do wężyka wpada sporo powietrza które jest wpompowywane zaraz po odkręceniu zaworka. Teoretycznie pozamykałem wszystko jak już nie widziałem bąbelków, ale klocki ledwo się ruszają, więc pewnie jest sporo powietrza. Totalna porażka. Cytuj
jasinski21444 Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Za każdym razem jak wyjmuję tłok strzykawki do wężyka wpada sporo powietrza które jest wpompowywane zaraz po odkręceniu zaworka. A po cholere tak ? Odłączasz wężyk z zaworka odpowietrzającego i strzykawką zaciągasz płyn z pojemniczka i przetłaczasz przez hamulec płyn od 1:37 masz pokazane Zamiast tej butelki którą ma autor filmiku ty masz strzykawke . Cytuj
ugupu Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Autor filmiku chyba też ma strzykawę ale wielką. Cytuj
scirocco Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 A po cholere tak ? Odłączasz wężyk z zaworka odpowietrzającego i strzykawką zaciągasz płyn z pojemniczka i przetłaczasz przez hamulec płyn Tak też próbowałem i za każdym razem po podłączeniu znowu miałem na początku wężyka powietrze które musiałem przepchnąć przez cały układ. Robiłem to strzykawką 20ml, ale mam też taką 100ml - problem w tym, że ma ona gumowy uszczelniacz na tłoku, jak w pokazanym filmiku. Czytałem gdzieś, ze nie powinno się robić tego taką strzykawką. Dot rozpuszcza chyba gume. Czy olać to i pompować tą 100ml? Cytuj
jasinski21444 Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Wielkość strzykawki nie ma znaczenia . Cytuj
scirocco Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 Ma o tyle, że nie trzeba przekładać kilka razy 20ml co w moim przypadku powoduje dostawanie się powietrza do wężyka. Cytuj
jasinski21444 Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Nie ma uwierz mi , odpowietrzałem dużo hampli i zawsze robiłem to strzykawą 20ml . Jak będzie ci się kończył płyn w strzykawce to nie przepychaj go do momentu aż strzykawka bedzie pusta lecz skończ przepychać gdy zostanie w niej z 2-3ml płynu . Zamknij odpowietrznik przy zacisku , zdejmij wężyk z odpowietrznika , zassij płyn z butelki z dotem , nałóż wężyk na odpowietrznik i zacznij od nowa . Jest też szansa że coś źle poskładałeś Cytuj
scirocco Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 Pewnie jest to kwestia umiejętności i doświadczenia. A jak zakładasz wężyk na zaworek to jak robisz, żeby wężyk był pełen oleju? mi przy zakładaniu wycieka z niego troche oleju(ciezko się zakłada) i powstaję bąbel powietrza. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 22 Marca 2014 Mod Team Napisano 22 Marca 2014 Małe pytanko, czy Hayes Mag zalewa sie w ten sam sposób jak hayes 9 ? Cytuj
jasinski21444 Napisano 22 Marca 2014 Napisano 22 Marca 2014 Puklus , z tego co widze to one się dużo nie różnią więc powinno być tak samo. Scirocco zwyczajnie delikatnie popycham tłok strzykawki przed założeniem na zaworek tak aby w wężyku był olej. Możesz też spróbować odpowietrzyć dota w strzykawce choć ja rzadko to robie. Zaciskasz czymś wężyk w strzykawce i ciągnąc za tłok strzykawki bąbelki powinny iść do góry . Robisz tak kilka razy i zaczynasz odpowietrzać od nałożenia wężyka na zaworek . Możesz też użyć strzykawki z gumowym tłoczkiem Cytuj
scirocco Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 po napełnieniu najpierw zamykamy zacisk a pozniej klamke? Cytuj
scirocco Napisano 22 Marca 2014 Autor Napisano 22 Marca 2014 Powciskałem kilka razy klamkę (wczoraj też to robiłem) i hamulec zaczął działać. Jednak nie jest tak wesoło bo zauważylem wyciek z klamki w rejonie śrubki trzymającej dekiel - pewnie membrana nie jest szczelna. Jak rozbierałem klamke to membrana była przyklejona po obwodzie czymś. Czy mogę ją przykleić klejem do gumy?(technicol podobny do butapremu) Cytuj
scirocco Napisano 23 Marca 2014 Autor Napisano 23 Marca 2014 jednak bede próbował silikonem olejoodpornym to zrobić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.