Skocz do zawartości

Problem z gwarancją RockShox Revelator 650B RL


screwer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś może mi poradzić w kwestii gwarancji amorka Revelator 650B RL? Okazyjnie(1000 euro), legalnie, za granicą zakupiłem rower Carraro 484 Power. Likwidacja sklepu, cena niska jak na to co oferuje, pomyślałem, że warto. Sprzedawca zapewniał mnie, że ROCK SHOX ma doskonały serwis więc Polsce z naprawa i gwarancją nie będę miał problemów. Mylił się. Sprzęt ma w tej chwili trochę ponad tydzień i poważny problem z amorkiem, padł na amen. W trakcie jazdy, coś w nim strzeliło, skok spadł o połowę, ciężko się ugina, coś w nim mocno trze. Dodam, że rower nie był katowany, stało się to w trakcie jazdy po lesie. Całkowicie wykluczam winę użytkownika. Udałem się do warszawskiego serwisu posiadającego autoryzację napraw RS, oczywiście zabrałem ze sobą dowód zakupy, podbite za granicą karty gwarancyjne (na moje dane) i niestety usłyszałem, że naprawa gwarancyjna jest niemożliwa z powodu faktu nabycia sprzętu za granicą. Nie pochodzi z polskiej dystrybucji. Poradzono mi bym skontaktował się z firmą Harfa-Haryson (dystrybutor RS) i tam pytał o naprawę widelca bo tak naprawdę to wszystko zależy od nich, jednocześnie między zdaniami serwisant dał mi do zrozumienia, że raczej tam również, nie powinienem robić sobie nadziei. Zadzwoniłem jeszcze do kilku innych serwisów, usłyszałem to samo.  Może ktoś z Was znalazł się w podobnej sytuacji, warto to demontować amortyzator i wysyłać do polskiego dystrybutora? Może lepiej pakować maszynę i wysyłać do serwisu w Italii (kupa pieniędzy i ryzyko uszkodzenia w transporcie)? Ostatecznie rozważam także płatną naprawę, wyjęcie go z roweru, sprzedaż i zakup FOX-a z polskiej dystrybucji.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...