Mod Team Puklus Napisano 8 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Witam stanąłem przed pewnym zadaniem nie z mojej bajki chodzi o zrobienie strony www mam kilka pytań do osób które sie coś orientują ... - czy to trudne czy da sie wykonać na zasadzie "plug and play' ? - czy są jakieś pogramy kóre np stworzą środowisko szte est, ja tylko graficznie umieszczę to co będzie potrzebne i program sam to przemieli na specjalny kod czy co tam ezie potrzebne ? - ile by kosztowało takie zadanie u przeciętnego człowieka który sie tym zajmuje? ewentualne sugestie mile widziane bo jestem zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adhed Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Zależy jaką stronę chcesz zrobić. Czy to ma być jakaś statyczna mała stronka dla firmy z jakimiś informacjami itp czy np. strona z system zarządzania treścią (CMS) dzięki któremu będziesz mógł w łatwy sposób szybko dodawać nowe treści na stronie i edytować stare. Jeśli druga opcja, to najłatwiej wrzucić na serwer gotowy system CMS jak Wordpress albo Joomla i w łatwy sposób wszystko stworzysz. Będziesz mógł wybrać sobie darmowy lub kupić jakiś płatny szablon i strona będzie wyglądać lepiej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Marca 2014 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Dokładnie jeszcze nie wiem bo to nie moja inicjatywa ogólnie dla małej firmy strona będzie, czy cos koło tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonKiszot Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Na wordpressie możesz tworzyć proste ale ciekawe stronki. Wybierasz sobie jakś szablon a później tylko dodajesz treści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...