Skocz do zawartości

[strona internetowa] jak zrobić najprosztą metodą ?

Puklus

Rekomendowane odpowiedzi

• Mod Team

Witam

stanąłem przed pewnym zadaniem nie z mojej bajki :P chodzi o zrobienie strony www :P

mam kilka pytań do osób które sie coś orientują ...

- czy to trudne czy da sie wykonać na zasadzie "plug and play' ?

- czy są jakieś pogramy kóre np stworzą środowisko szte est, ja tylko graficznie umieszczę to co będzie potrzebne i program sam to przemieli na specjalny kod czy co tam ezie potrzebne ?

- ile by kosztowało takie zadanie u przeciętnego człowieka który sie tym zajmuje?

ewentualne sugestie mile widziane bo jestem zielony :D

Zależy jaką stronę chcesz zrobić. Czy to ma być jakaś statyczna mała stronka dla firmy z jakimiś informacjami itp czy np. strona z system zarządzania treścią (CMS) dzięki któremu będziesz mógł w łatwy sposób szybko dodawać nowe treści na stronie i edytować stare.

Jeśli druga opcja, to najłatwiej wrzucić na serwer gotowy system CMS jak Wordpress albo Joomla i w łatwy sposób wszystko stworzysz. Będziesz mógł wybrać sobie darmowy lub kupić jakiś płatny szablon i strona będzie wyglądać lepiej :-) 

http://themeforest.net/ - na tej stronce możesz sobie kupić jakiegoś gotowca pod WordPress. Najlepiej jednak dać to do ręki fachowcowi aby zoptymalizował, bo te gotowe szablony mają zazwyczaj mnóstwo niewykorzystywanych pierdół, które strasznie przymulają całość (ładowanie miliona skryptów, styli itp.). I bez tego będzie działać, pytanie o ile wzrośnie zużycie transferu i spadnie przepustowość w krytycznych momentach ;)

• 3 tygodnie później...

Cholera, mogłem się spodziewać, że wywołam flejm.

Chciałem po prostu koledze uświadomić, że ma więcej możliwości, nie zaczynać debate nt najlepszy open sourcowy cms/platforma blogowa, która się przekształciła(ca?) w cmsa. :P

Zrobić stronę internetową jest prosto. Uczyłem się tego w liceum i jest to naprawdę proste.