szybkilopez Napisano 8 Marca 2014 Napisano 8 Marca 2014 Witam, Mam pytanie do serwisantów i znających temat odpowietrzałem już hamulce to nic takiego, ale chcę teraz zrobić coś takiego jak wymienić dźwignię i zacisk. Nie da się zrobić tego z przewodem bo jest wpuszczony w ramę. Czy jest coś potrzebne do wymiany przy tej operacji? Przy dźwigni na przewodzie jest oliwka i ona jest jednorazowa z tego co wyczytałem, a może w xtr, xt jest inaczej. Czy tak samo jest z mocowaniem przewodu przy zacisku? Chcę się upewnić co jest potrzebne przed zamianą żeby w trakcie czegoś nie zabrakło Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Marca 2014 Mod Team Napisano 8 Marca 2014 Jeszcze jak byś model podał... Cytuj
szybkilopez Napisano 8 Marca 2014 Autor Napisano 8 Marca 2014 Tak jak w temacie chcę przełożyć tylny xtr BR-M985 do roweru gdzie jest xt M785. Czy wystarczy spuścić olej odkręcić przewód od dźwigni i zacisku, i podłączyć go do xtr-a. Końcówki wyglądają na takie same. Czy coś jest przy tej operacji do wymiany? Cytuj
Mod Team sznib Napisano 8 Marca 2014 Mod Team Napisano 8 Marca 2014 Nic nie ma do wymiany. Podłączasz strzykawkę, odsysasz cały olej, odkręcasz przewód, przekładasz części, zalewasz. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Marca 2014 Mod Team Napisano 8 Marca 2014 Tak jak w temacie A wiesz ile było modeli XTRa ?? na pewno więcej niż 1 żeby sie nie pytać ... eh. Te hamulce sa niemal identyczne, mają niemal identyczną budowę i siłę hamowania, XTR ma monolityczny zacisk to główna różnica miedzy nimi. Cytuj
szybkilopez Napisano 8 Marca 2014 Autor Napisano 8 Marca 2014 Dzięki Panowie fakt, sorry taki skrót myślowy z tym xtr ale czytałem gdzieś, że model BR-M985 Trial ma 20% większą siłę od zwykłych. Czy tak jest trzeba by sprawdzić. W takim razie pójdzie gładko a chcę zamienić bo przyzwyczaiłem się do nich. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.