Mod Team Puklus Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Tak ale można użyć w sumie każdego smaru. Najlepszy by był odpowiedni ale lepszy jakikolwiek niż żaden Poza tym drogo wychodzi tylko pierwszy dziewiczy raz, później smaru jest tyle ze zwykłemu userowi styknie jeszcze do drugiego pokolenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Oringi tłoka MC posmarowałem motorexem i włożyłem do goleni. Tłoczek i oringi wyglądają w porządku. Pojęcia nie mam dlaczego nie było blokady. Jakieś pomysły co jeszcze mogło być powodem? Czekam na Rock 'n' Roll i składam amora;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Brak blokady to zazwyczaj za niski stan oleju lub nieszczelny tłumik, blokada się włącza i działa ale na skutek np walniętych uszczelek olek i tak przepływa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Przed zimą działąło wszystko. Postał 2-3 miesiące i blokady praktycznie nie było. A tego Rock 'n' Rolla dawać na uszczelki kurzowe tylko czy na oringach też się sprawdza lepiej niż morotex? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Od zawsze stosowałem tylko Motorexa i zawsze było wszystko oki. W tym sezonie wypróbuje Slick Honey'a i zobaczymy jak się ma do Moto. Tak czy siak, według mnie, smar Motorex dobrze się nadje do oringów i uszczelek kurzowych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Gdzie kupiłeś Slick Honeya? Jak dam specjalny smar to może amor dostanie lepszego poślizgu - w sumie tego mi troche brakowało. A brunoxa odstawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Był grupowy zakup tu na forum i zakupiłem. Dobrze robisz że odstawiasz Brunoxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Brunoxa nie warto odstawiać bo dobrze czyści i impregnuje uszczelki. Ale NIE służy do smarowania i usprawniania pracy amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Ponoć (i to logiczne) wypłukuje smar z gąbek. Już lepiej przetrzeć olejem. Brunox sprawdzi się w prostszych konstrukcjach bez tych gąbek. Jak cenowo wychodził ten slick honey przy zakupie grupowym? Bo wątek chyba już zniknął (pytam z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Jak się nie myśli to smar z gąbek wypłucze. Trzeba psiknąć, ugiąć amora i zaraz powycierać do sucha. Jak się zostawi żeby spłynął pod uszczelki to zrobi lipę, to logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Jak cenowo wychodził ten slick honey przy zakupie grupowym? 30 zł za opakowanie z przesyłką. Brunoxa nie warto odstawiać bo dobrze czyści i impregnuje uszczelki. Ale NIE służy do smarowania i usprawniania pracy amortyzatora. Po część racja kolego, jednak na pewno nie warto tego robić bezpośrednio po serwisie, a po dłuższym użytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 (edytowane) W sumie tak robiłem do tej pory. Gąbki pewnie były wysuszone zanim trafił w moje ręce. Delikatny ten sprzęt. 30 zł za opakowanie z przesyłką. Rewelacja. Edytowane 9 Marca 2014 przez scirocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Był grupowy zakup tu na forum i zakupiłem. Dobrze robisz że odstawiasz Brunoxa Niestety autor akcji juz go nie ma. Wszystko się rozeszlo Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Jak się znajdzie grupa chętnych mogę skręcić zamówienie, ściągałem ostatnio dla siebie. Natomiast dostępne w Polsce zamienniki jak RSP Slick Kick czy Rock&Roll Super Slick są równie dobre, niektórzy twierdzą, że rock'n'roll nawet lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Od zawsze stosowałem tylko Motorexa i zawsze było wszystko oki. W tym sezonie wypróbuje Slick Honey'a i zobaczymy jak się ma do Moto. Jestem ciekawy jakie będą opinie o tym smarze (i ile będzie w tym efktu placebo ) trochę osób go kupiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Moim zdaniem to żeby wyeliminować efekt placebo to by trzeba było kilka identycznych rowerów z identycznymi amortyzatorami, z tym że każdy nasmarowany innym smarem. I dać do potestowania na jakimś terenowym zjeździe każdy rower komuś kto nie ma pojęcia który amor czym był smarowany. Wtedy, i tylko wtedy, mielibyśmy wiarygodną opinię. I w sumie to dobrze by było dać do testów jakiemuś zawodnikowi i amatorowi jeżdżącemu rekreacyjnie, bo różne ludzie mają potrzeby i np o ile zawodnik by różnicę wyczuł to amator niekoniecznie, a jak nie czuć różnicy to po co przepłacać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Mogę Cie zapewnić, że jakoś szczególnie tyłka nie urywa chociaż istotnie jest dobry ale np. komora powietrzna nasmarowana tylko nim przepuszczała powietrze z pozytywnej do negatywnej, wymieniłem na red rum'a i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Ja powiem tak ... mój epicon, damper. Wiem ze dupy nie urywa ale działa. zwykle go smarowałem, po złożeniu smarem łt bo taki miałem pod ręką, znaczy uszczelki i troszkę oleju do komory powietrznej. Teraz jak wymieniałem mu olej, nasmarowałem go najpierw po staremu, później, kilka dni przyszedł rock&roll to rozebrałem jeszcze raz i przesmarowałem nim. Przed serwisem jeździłem na ok 80-90psi w komorze i ok 200 psi w IPF, teraz mam 120psi w komorze i 200w IPF i jest bardzo miękko, co tylko potwierdza poślizg tego smaru. Jest bardzo dobry, czy lepszy od silk honey ? nie wiem nie mailem go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 (edytowane) a tak poza tematem. Czy coś z oferty sprzedawcy tego rock&roll nada się do smarowania tłoczków w hamulcach hydraulicznych? http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=45628&us_id=1200590 Potrzebuję a poprostu zapłaciłbym raz za przesyłke:) Edytowane 9 Marca 2014 przez scirocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Ja tym Rock&Roll smarowałem tłoczki i działało dużo lżej. ale to było tylko tak muśnięte tym smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Dobrze wiedzieć. Czyli nie ma co zamawiać jakichś specyfików. Bo rodzajów smaru mam już więcej niż niejedna dziewczyna kosmetyków;) Tak jeszcze mnie naszło pytanie - czy tym rock&roll smarujecie też sprężyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Tak, sprężynę DualAir można smarować do wyboru smarem stałym tego typu lub olejem (15W lub RedRum) - do wyboru. Fabrycznie jest smarowana PM600. SoloAir można smarować tylko smarem stałym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 W Pike jest zwykła sprężyna. Tam trzeba mocno posmarować, może zamiast tego użyć motorexa a rock&roll tylko na uszczelki kurzowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 9 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 (edytowane) Fakt, wybacz, zagalopowałem się z tą sprężyną powietrzną, ostatnio ciągle mam w głowie ten model Pike'a - http://www.bikemag.com/gear/news-rockshoxs-pike-is-back/ . Zwykłą sprężynę można smarować w sumie czymkolwiek, aż szkoda takiego dobrego smaru, Rock"n"rolla użyj tylko na uszczelki kurzowe. Edytowane 10 Marca 2014 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scirocco Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Czymkolwiek to chyba też nie bo lit reaguje z magnezem i zeżre golenie gdybym chciał posmarować najtańszym łt43. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.