Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Tak ale można użyć w sumie każdego smaru. Najlepszy by był odpowiedni ale lepszy jakikolwiek niż żaden :P Poza tym drogo wychodzi tylko pierwszy dziewiczy raz, później smaru jest tyle ze zwykłemu userowi styknie jeszcze do drugiego pokolenia :P

Napisano

Oringi tłoka MC posmarowałem motorexem i włożyłem do goleni. Tłoczek i oringi wyglądają w porządku. 

Pojęcia nie mam dlaczego nie było blokady. Jakieś pomysły co jeszcze mogło być powodem?

 

Czekam na Rock 'n' Roll i składam amora;)

  • Mod Team
Napisano

Brak blokady to zazwyczaj za niski stan oleju lub nieszczelny tłumik, blokada się włącza i działa ale na skutek np walniętych uszczelek olek i tak przepływa.

Napisano

Przed zimą działąło wszystko. Postał 2-3 miesiące i blokady praktycznie nie było.

A tego Rock 'n' Rolla dawać na uszczelki kurzowe tylko czy na oringach też się sprawdza lepiej niż morotex?

Napisano

Od zawsze stosowałem tylko Motorexa i zawsze było wszystko oki.

W tym sezonie wypróbuje Slick Honey'a i zobaczymy jak się ma do Moto.

 

Tak czy siak, według mnie, smar Motorex dobrze się nadje do oringów i uszczelek kurzowych :thumbsup: .

Napisano

Ponoć (i to logiczne) wypłukuje smar z gąbek. Już lepiej przetrzeć olejem. Brunox sprawdzi się w prostszych konstrukcjach bez tych gąbek.

Jak cenowo wychodził ten slick honey przy zakupie grupowym? Bo wątek chyba już zniknął (pytam z ciekawości)

 

  • Mod Team
Napisano

Jak się nie myśli to smar z gąbek wypłucze. Trzeba psiknąć, ugiąć amora i zaraz powycierać do sucha. Jak się zostawi żeby spłynął pod uszczelki to zrobi lipę, to logiczne.

Napisano

 

 

Jak cenowo wychodził ten slick honey przy zakupie grupowym?

 

30 zł za opakowanie z przesyłką.

 

Brunoxa nie warto odstawiać bo dobrze czyści i impregnuje uszczelki. Ale NIE służy do smarowania i usprawniania pracy amortyzatora.

Po część racja kolego, jednak na pewno nie warto tego robić bezpośrednio po serwisie, a po dłuższym użytkowaniu.

Napisano (edytowane)

W sumie tak robiłem do tej pory. Gąbki pewnie były wysuszone zanim trafił w moje ręce.

Delikatny ten sprzęt.

 

 

 

30 zł za opakowanie z przesyłką.

Rewelacja.

Edytowane przez scirocco
Napisano

Był grupowy zakup tu na forum i zakupiłem.

 

Dobrze robisz że odstawiasz Brunoxa :thumbsup:

 

 

Niestety autor akcji juz go nie ma. Wszystko się rozeszlo

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

  • Mod Team
Napisano

Jak się znajdzie grupa chętnych mogę skręcić zamówienie, ściągałem ostatnio dla siebie. Natomiast dostępne w Polsce zamienniki jak RSP Slick Kick czy Rock&Roll Super Slick są równie dobre, niektórzy twierdzą, że rock'n'roll nawet lepszy.

Napisano

Od zawsze stosowałem tylko Motorexa i zawsze było wszystko oki.

W tym sezonie wypróbuje Slick Honey'a i zobaczymy jak się ma do Moto.

 

 

Jestem ciekawy jakie będą opinie o tym smarze (i ile będzie w tym efktu placebo :D) trochę osób go kupiło.

  • Mod Team
Napisano

Moim zdaniem to żeby wyeliminować efekt placebo to by trzeba było kilka identycznych rowerów z identycznymi amortyzatorami, z tym że każdy nasmarowany innym smarem. I dać do potestowania na jakimś terenowym zjeździe każdy rower komuś kto nie ma pojęcia który amor czym był smarowany. Wtedy, i tylko wtedy, mielibyśmy wiarygodną opinię.

I w sumie to dobrze by było dać do testów jakiemuś zawodnikowi i amatorowi jeżdżącemu rekreacyjnie, bo różne ludzie mają potrzeby i np o ile zawodnik by różnicę wyczuł to amator niekoniecznie, a jak nie czuć różnicy to po co przepłacać?

  • Mod Team
Napisano

Mogę Cie zapewnić, że jakoś szczególnie tyłka nie urywa chociaż istotnie jest dobry ale np. komora powietrzna nasmarowana tylko nim przepuszczała powietrze z pozytywnej do negatywnej, wymieniłem na red rum'a i spokój.

  • Mod Team
Napisano

Ja powiem tak ... mój epicon, damper. Wiem ze dupy nie urywa ale działa. zwykle go smarowałem, po złożeniu smarem łt bo taki miałem pod ręką, znaczy uszczelki i troszkę oleju do komory powietrznej. Teraz jak wymieniałem mu olej, nasmarowałem go najpierw po staremu, później, kilka dni przyszedł rock&roll to rozebrałem jeszcze raz i przesmarowałem nim.

 

Przed serwisem jeździłem na ok 80-90psi w komorze i ok 200 psi w IPF, teraz mam 120psi w komorze i 200w IPF i jest bardzo miękko, co tylko potwierdza poślizg tego smaru. Jest bardzo dobry, czy lepszy od silk honey ? nie wiem nie mailem go.

Napisano

Dobrze wiedzieć. Czyli nie ma co zamawiać jakichś specyfików.

Bo rodzajów smaru mam już więcej niż niejedna dziewczyna kosmetyków;)


Tak jeszcze mnie naszło pytanie - czy tym rock&roll smarujecie też sprężyne?

 

  • Mod Team
Napisano

Tak, sprężynę DualAir można smarować do wyboru smarem stałym tego typu lub olejem (15W lub RedRum) - do wyboru. Fabrycznie jest smarowana PM600. SoloAir można smarować tylko smarem stałym.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...