Malpa7up Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Chciałbym kupić któryś z tych 2 rowerów a jako że jestem laikiem (do tej pory jeździłem na marketowym syfie) Prosiłbym was o pomoc w wyborzeDzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 29er i fałki? Nie widzę tego... Generalnie zakup 29era w tym budżecie nie jest najlepszym pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malpa7up Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 czemu? może głupie pytanie ale się nie znamniby najlepszy dla mnie byłby crosowy ale strasznie ich nie lubięi skoro te są złe to czy da się do nich później dokupić tarcze i to zmontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Avatarus Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) Tu nie chodzi o same tarcze (może ich nawet nie być) - chodzi o osprzęt który nie różni się wiele od tego marketowego. Jeśli chcesz kupić rower, który pod względem stosunku cena/osprzęt będzie opłacalny i pozwoli Ci bez większych problemów przejechać parę tysięcy kilometrów to skup się lepiej na 26 calowych kółkach - bo tutaj musiałbyś niestety nieco budżet powiększyć aby mieć "rzekomą" frajdę z większych kółek. Edytowane 4 Marca 2014 przez Avatarus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malpa7up Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 ok dzięki a odpowiedźA mógłbyś polecić coś ciekawego z 26 do 1200? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...