radomir82 Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 (edytowane) A oto mój składak na ramie Scalpela 26" z kołami 650B, napęd 1x10. Brake (Front): (Hamulec przedni) XT M785 271g Brake (Rear): (Hamulec tylny) XT M785 286g Brake Disc (Front): Avid HS1 180mm 133g Brake Disc (Rear): Avid HS1 140mm 82g Brake Disc Bolts: Avid 24g Brake Adapters: Shimano 42g Bottom Bracket: (Suport) Sram BB30 50g Cables: (Pancerze i linki) Shimano SP41 50g Cassette: (Kaseta) Sram PG 1080 11-36 238g Chain: (Łańcuch) KMC X10SL 235g Crankset: (Korby) Sram S2200 BB30 32T 537g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR M986 GS 215g Fork: (Widelec) Lefty Speed DLR2 110mm 1765g Rear Shock: (Damper) RS Monarch RT3 226g Frame: (Rama) Cannondale Scalpel 2012 XL 1395g Grips: (Gripy) ESI Racing (z korkami) 49g Handlebar: (Kierownica) NewUltimate EVO 700mm 117g Headset: (Stery) Headshok SI 60g Pedals: (Pedały) XTR M980 306g Seat: (Siodło) Fizik Antares 197g Seatpost: (Sztyca) FSA SLK-Light 220g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Cannondale 15g Shifters: (Manetki) XTR M980 10sp (z linką) 115g Skewers: (Zaciski koł) DT Swiss RWS 10mm 69g Stem: (Mostek) Headshok 90mm 172g Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Crossmark 27.5 x 2.1 495g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Crossmark 27.5 x 2.1 489g Top Cap: (Top cap) Leonardi Factory 11g Wheel Front: (Koło przednie) 595g -Hub: (Piasta) Tune Cannonball -Rim: (Obręcz) BOR XMD 333 650B -Spokes: (Szprychy) DT Revolution -Nipples: (Nyple) DT Alu 12mm -Rim tape: (Opaska) Tune/No tubes + wentyl 16g Wheel Rear: (Koło tylne) 745g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s -Rim: (Obręcz) BOR XMD 333 650B -Spokes: (Szprychy) DT Revolution -Nipples: (Nyple) DT Alu 12mm -Rim tape: (Opaska) Tune/No tubes + wentyl 16g Misc : (Inne) Mleko Stan’s 2 x 59ml 120g Razem : 9356g Edytowane 3 Marca 2014 przez radomir82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szosaa22 Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 Ładny FS i wagowo jest dobrze ale ja na twoim miejscu już dysponując takim portfelem kupiłbym SID/SWISS przedniego żeby zejść do 8XXX g wtedy już będzie miodzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 Cannon bez Lefciaka to nie Cannon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 To jest Lefty alu, dosyć stary model (ze zintegrowaną sterówką), docelowo chciałbym karbonowego które w najlżejszych wersjach schodzą do 1150g, żaden DT czy Sid, no ale to pieśń przyszłości bo ciężko znaleźć taką zabawkę. Poniżej 9 można zejść bez problemu na tym co mam, niedługo wejdzie nowa sztyca i siodło co da jakieś 100g zysku. Sama zmiana opon na Thunder Burt-y to zysk ca.200g, tyle tylko że boję się takich lekkich szmat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 nie myślałeś żeby jakiegoś myk myka kupić ? są niby teraz wynalazki karbonowe co 3XX gram ważą, a patrząc jaki maszt masz to taka sztyca bedzie bardzo użyteczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Do myk myka mam inny rower Maszty widziałem wyższe na forum, zdjęcie trochę przekłamuje bo kiera zlewa się z drzewem i nie widać na jakiej wysokości są gripy, ale fakt faktem, scalpel ma bardzo niski przód, na zdjęciu jeszcze mostek na minusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Dlaczego zdecydowałeś się na taki zestaw tarcz (180mm i 140mm)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 5 Marca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Potencjał do odchudzania jest jeszcze ogromny, coś planujesz zmieniać w najbliższym czasie? Jak się sprawują tarcze avida z xtr'em? Jakie masz klocki, żywiczne czy metaliki? Jak się zachowują obręcze bor? Podobnież różne partie się trafiają od miękkich po sensowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 (edytowane) No w najbliższym czasie do wymiany idzie siodło i sztyca, będzie też inny damper, też monarch ale z innym zaworowaniem. Na temat tarcz ciężko mi na razie coś powiedzieć bo jeszcze nie zdążyły się dotrzeć nawet, klocki metaliczne, używam tylko metalicznych. Co do obręczy to ja trafiłem na te miękkie chyba bo zaplecenie tego na szprychach revo to była masakra, dodatkowo przy sensownym naciągu obręcze robią się "kwadratowe". Po pierwszej jeździe są jeszcze proste, zobaczymy jak będzie dalej. Edytowane 6 Marca 2014 przez radomir82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BajkowiecxD Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Wam też nie działa jak klikacie w fotke? Chciałem powiększyć trochę :/ PS.Jak ci się smiga na takim napędzie? Kupiłem już korbę slx dwu rzędową do projektu 29er jednak myślałem o przerobieniu jej na jedno rzędową. Jakie prędkości osiągasz na prostej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) Tutaj masz pogląd na napęd o tym przełożeniu: http://www.gear-calculator.com/#KB=32&RZ=11,13,15,17,19,21,24,28,32,36&GR=DERS&TF=90&UF=2126&SL=3.5 Co do zdjęcia, to nie powiększysz, zdjęcie robione smarkfonem ze słabym aparatem. Edytowane 18 Marca 2014 przez radomir82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.