Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Elektryczne faty i mtb... No nieźle. W sumie to raz mi się zdarzyło, że jak drałowałem pod górę to babcia z dziadkiem mnie wzięli na takich elektrycznych mtb. Dziwne uczucie niemocy mnie ogarnęło :)

 

Nie kumam za to co jest na zdjęciu 28...to też elektryka? Czemu w tak newralgicznym miejscu?

Napisano

Tobo - miałem takie dwa scoty mtb z dopalaniem (wypożyczali teściowie) i jeżdziłem nimi po szosie po przełęczy targanickiej. Świetnie się wjeżdżało - wjeżdzałem do naszego domu na przełęczy z siatą pełną piwska w jednej ręce i z pstrągami na plecach (wjazd od Porąbki, przełęczy Kocierskiej). I wyprzedzałem przy tym kolarzy wjeżdżających na tę przełęcz na szosówkach... A ponieważ wiem jaki to wysiłek, bo pokonuję go bardzo często, to mi się smutno robiło, kiedy z ręką pełną browarów mijałem tych rowerzystów, czy tam nawet kolarzy.

 

Tak czy siak: elektryk jako rower dla listonosza, starszego człowieka, czy po prostu commuter dla mieszkańców gór jest, moim zdaniem, rewelacyjnym rozwiązaniem. A te elektryczne scotty były po prostu genialne, pomimo ograniczenia do 25 km/h. To mówiłem ja - kat jakiejś podrzędnej kategorii.

Pozdr

Adam

Napisano (edytowane)

Nie wiem czy ta wiadomość się tu nada, ale ostatnio jak w moim rowerowym sprzedawca zamawiał rower pod klienta - Kross Hexagon V9 (bo akurat na stanie nie było) - to dostaliśmy już rowery na 2015, mimo tego, że na stronie Krossa żadnej informacji nie ma. Co mnie zaciekawiło tylnia przerzutka to była nowe Alivio z shadow a nie jak dotychczas, stare Deore. Cena za rower to aktualna cena katalogowa na 2014.

Edytowane przez Lomeltor
Napisano

Kross mocno prze na Zachód. W 26" XC HT została tylko niska półka. Koło 26" w geometrii XC, nawet w pełnym zawieszeniu, nie jest już popularne.

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

..tak czytam sobie o nowych nibby nicach a tu zagwostka:

Schwalbe-new-nobby-nic-all-mountain-tire

:D

Myślałem, że to pomysł na tzw rezerwę (druga dętka na płask czy jakieś inne kosmosy),  a to podwójna komora powietrzna: twardo w środkowej części (co by nie dobić), zewnętrzna ultra miękka dla polepszenia przyczepności
Myślałem nawet czy to nie przekombinowane ale jak się zaglądnie tutaj: http://nuetech.com/tubliss/#performance
wygląda prosto i sensownie... ciekawe ciekawe...

ps: jeśli było-sory

Edytowane przez anarchy
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Nie jestem pewien czy do każdego roweru będzie to pasować (bo niektóre ramy mają zwężane tylne widełki), ale ogólnie tak. Będzie można do 29 wsadzić koła pod 27,5 z większą oponą. Do faciocha jeszcze trochę brakuje, no ale rozmiar 2.8... To będzie gratka dla osób, które chcą z 29 zrobić maszynkę do DH. Tak na marginesie to ta opona jakoś mi się kojarzy z kendą karma :P

Napisano

Jak dla mnie, 27.5+ to rewelacja. Oczami wyobraźni wydzę już moją Cobię z 27.5+ z tyłu i 29+ z przodu. Oba zalane mlekiem.

Tak sobie przysiągłem, że nigdy nie wskocze w rozmiar koła dla francuskich listonoszy (650B) a tu taka niespodzianka.

 

 

  • Mod Team
Napisano

Lomeltor, podobieństwo tak, ale jak znasz opony WTB to zauważysz, że tak naprawdę to kolejna modyfikacja, ewolucja ich klasyka klasyk - NANO. Szczególnie tego ciągłego bieżnika na środku opony.
Nie, celem wprowadzenia takiej opony nie jest zrobienie prawie DH, a przynajmniej nie najważniejszym. Zobacz na przytaczanego rockiego.

Napisano

A wybiera się ktoś może na Kielce Bike-Expo? ;)

 

Byłem wczoraj i ..... tu można by skończyć opowieść.

Czy ktoś nad tym panuje, planuje, ma jakąś koncepcję? Jakby wrzucił bombę w rój, wszystko, wszędzie.

 

Z rzeczy które mi przypadły do gustu to ochraniacze G-Form (genialne!), plecaki Evoc, rowerki Electra lub nieco bardziej przyziemnie rowerki stylizowane Enigma.

 

Heh no i Panie z Mexxler'a. Ale jak się nie ma co zaoferować w tematyce rowerowej to się oferuje co się ma :D.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...