Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To bardzo sprytne posunięcie popularne manetki Alivio w tanich rowerach są często łączone np. z podstawowymi modelami Avid, a teraz już producenci będą skazani na shimano.

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Nowy, aluminiowy 29-er od On-One (jak na razie brak więcej informacji, cena ponoć £199, wygląda na aluminiową wersję Titus'a Fireline 29 Evo)

On-One Parkwood 29er

cab53108b04211e39f300e3607e3630b_8.jpg

1157398_727860383900823_2046941019_n.jpg

 

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano

Czy Wielkich Zmian to nie wiem...Oni zawsze stopniowo, pomału, małymi kroczkami, ale ważne że czesto za głosem ludu. :)

Jak już wszędzie i z każdej strony tak tym upside-down'em atakują, to dorzucę i tutaj:

RockShox RS-1
http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/12138/rockshox_rs_1

http://www.pinkbike.com/news/rockshox-hints-at-inverted-xc-fork-2014.html
http://www.bikerumor.com/2014/03/22/hopefully-the-last-teaser-of-the-new-rockshox-rs-1inverted-fork/

p4pb10736339.jpg
 

 

  • Mod Team
Napisano

osz Ty w mordę! Upsidy wracają? (czy to aby nie poboczny trend wynikający z fali tłuściochów? Wiadomo, że pod grubasa lepiej UD zapodać niż męczyć z koroną.
Zresztą jeden wideł i pod 26" i pod 27,5 też jak znalazł!

  • Mod Team
Napisano

Pytanie na ile te szerokoprofilowe golenie i oś 15mm poprawią sztywność, bo że syf będzie zbierał ten widelec jak złoto to raczej pewne. :)

Napisano

Wracają, wracają. Maverick, German:A, DVO, X-Fusion, teraz Rock Shox. Ale nie łudziłbym się, że to dzięki grubasom. Rynek musi się kręcić, a w dzisiejszych amortyzatorach już nie ma czego wymyślać.

Napisano

bo że syf będzie zbierał ten widelec jak złoto to raczej pewne.

Czy ja wiem. Jeżeli ktoś z przodu na nas nie chlapie, to może być mniej błota niż w górnej części, gdzie nasza opona nanosi syf.

Poza tym można przecież sprzedać użytkownikowi dodatkowe osłony (coś na kształt tych z Manitou Dorado) ;)

  • Mod Team
Napisano

 

 

Jeżeli ktoś z przodu na nas nie chlapie, to może być mniej błota niż w górnej części, gdzie nasza opona nanosi syf.


Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. Jak się jeździ w błocie, to ono niestety wdziera się wszędzie. Poza tym to sztuciec przeznaczony raczej dla ścigantów, a nie dla downhillowców.

19-gratuitous-mud-shot-1-tom-olesnevich.
Napisano

no tak bloto wszedzie, ale raczej jest go mniej na dole, blizej piasty niz w samym sasiectwie opony, no chyba ze ktos jezdzi w blocie po przyslowiowe oski, a to sie tak da ? :)

Napisano

O takie sytuacje mi chodzi, kiedy opona nanosi błoto na golenie:

https://lh3.googleusercontent.com/-RUlSIJZuAIE/TXu_Jmg5gwI/AAAAAAAAJ1I/n0i9HjYRB_k/s1600/IMG_8974.JPG

 

Po prostu, żeby uwalać się błotem w okolicach osi, trzeba solidnego błota lub kogoś przed nami, żeby jego tylne koło na nas chlapało.

 

Ale prawdą jest, że na takie warunki nic nie pomoże:

http://c3201142.cdn03.imgwykop.pl/comment_n18wvf0ATpIzbco9X2WcCZA7oHtvG99N.jpg

Napisano

Ale dziwne to jest, że już nie brandują hebli logiem AVID, tylko sram.

To nie jest dziwne. "Wszystko pod jednym dachem i to nasza zasługa". 

Dla przeciętnego i mało uświadomionego klienta jedno logo przemawia bardziej niż kilka. 

  • Mod Team
Napisano

Mitsubishi w hiszpanii swój model Pajero sprzedawał pod inną nazwą po pajero po ichniemu źle sie kojarzyło ... myśle że sram powinien zrobić to samo w polsce :D

Napisano

@@realkrzysiek,

 

Mitsubishi w hiszpanii swój model Pajero sprzedawał pod inną nazwą po pajero po ichniemu źle sie kojarzyło ... myśle że sram powinien zrobić to samo w polsce :D

 

jest sram o i jest osram, jakos nie widze by ktos tych producentow obrzucal gownami

 

Napisano

 

 

myśle że sram powinien zrobić to samo w polsce

 

Niestety dla firmy SRAM polski rynek jest zbyt mało istotny aby wprowadzać do oferty nowa markę....

 

Popatrzcie - ile widzieliście reklam SRAM w Polsce? Prezentacji także nie robi u nas (a Shimano robi....)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...