kaido2 Napisano 19 Czerwca 2024 Napisano 19 Czerwca 2024 (edytowane) @itr, jakoś tak dziwnie światło się odbiło po prostu. Zapewne z powodu długiej zdobionej mufy i przelotki pod rurą w tamtym miejscu gdzie wyłazi przekrzywiony pancerz z kiery. Koła też jak widzisz jajowate,- ot uroki zdjęć Starsze zdjęcie z korbą Tricolor i na pancernych DP-18 Po strzale ta rama była by do utylizacji, ( bo przecież Reynolds 531) , druga rzecz że dolna rura była by bardziej podgięta od górnej poziomej i koło wylazło by bokiem. P.S Dużo stali, ale też i hybryda ( alu -karbon), która miała w historii krótki epizod, no i karbon monocoque. Edytowane 19 Czerwca 2024 przez kaido2 2 Cytuj
Greg1 Napisano 5 Września 2024 Napisano 5 Września 2024 Nowa zabawka - używany Kross Vento 3.0, żeby zobaczyć o co chodzi z tymi szosami (i żeby można było jeździć po ulicy obok drogi dla rowerów 😁) Zakupem tym chyba osiągnąłem magiczny wskaźnik n-1 🤣 2 Cytuj
Mihau_ Napisano 5 Września 2024 Napisano 5 Września 2024 Cytat Nowa zabawka No to pozostałem możesz na sprzedaż już wystawiać Tylko weź coś z tym mostkiem zrób🙃 Cytuj
Greg1 Napisano 5 Września 2024 Napisano 5 Września 2024 Cytat Tylko weź coś z tym mostkiem zrób🙃 Mostek będzie obrócony, będzie to pierwsza "modyfikacja". Siodełko do wymiany, no i koszyki też trzeba ujednolicić 😁 Cytuj
KNKS Napisano 6 Września 2024 Napisano 6 Września 2024 10 godzin temu, Greg1 napisał: (i żeby można było jeździć po ulicy obok drogi dla rowerów 😁) To odróżnia mężczyzn od chłopców 😎. Cytuj
siwymariusz Napisano 6 Września 2024 Napisano 6 Września 2024 Tylko jak "niebieski" łapnie to bez znaczenia czy chłop czy chłopiec jednakowo z portfela Cytuj
Brombosz Napisano 27 Września 2024 Napisano 27 Września 2024 Było dzisiaj pedałowane nieco inne "reckless" w środku nocy niż zazwyczaj. Moc nawet była... ale w deszcz to inaczej pewnie i nadal nic nie jeżdżę. Zabytek ma dalej stan jaki był. Złożone, zrobione 300km, przetarte, zapomniane. 1 Cytuj
nctrns Napisano 27 Września 2024 Napisano 27 Września 2024 Defy Advanced Pro, już miesiąc ze mną 5 Cytuj
zlatan Napisano 9 Listopada 2024 Napisano 9 Listopada 2024 (edytowane) W dniu 5.09.2024 o 21:08, Greg1 napisał: Nowa zabawka - używany Kross Vento 3.0, żeby zobaczyć o co chodzi z tymi szosami (i żeby można było jeździć po ulicy obok drogi dla rowerów 😁) Zakupem tym chyba osiągnąłem magiczny wskaźnik n-1 🤣 Kupiłem taki sam rower tydzień temu, zdecydowanie jeden z najładniejszych modeli jakie w życiu widziałem. Mój ma jeszcze żółte owijki, co prawda trochę przybrudzone, ale i tak wyglądają zaj*biście. Myślałem że to tylko mój egzemplarz miał jakąś dziwną modyfikację, ale widzę że twój też to ma, więc to chyba fabryczna sprawa - co to są te dziwne przejściówki na pancerzach przerzutek przy kierownicy? Pierwszy raz widzę coś takiego. Edytowane 9 Listopada 2024 przez zlatan Cytuj
Greg1 Napisano 9 Listopada 2024 Napisano 9 Listopada 2024 @zlatan Gratuluję i przyjemności z jazdy. U mnie to był impuls i chęć "spróbowania szosy" bo mam już mtb, grawela i fitnessa. Jednak szosa ma też swoje ograniczenia i raczej za jakiś czas ją sprzedam bo parę razy mi się zdarzyło, że się nagle kończył asfalt i był szuter albo bruk w lesie - na bruku strasznie wytelepało a na szutrze opony szosowe slicki 28c tańczą jak na lodzie. Generalnie grawela używam jaki szosy road+ i on w takich sytuacjach jest o wiele bardziej uniwersalny. Chociaż z drugiej strony ten rower kupiłem za nieduże pieniądze więc może zostawię bo w sumie fajnie nim się jeździ 19 minut temu, zlatan napisał: co to są te dziwne przejściówki na pancerzach przerzutek przy kierownicy? Dokładnie, baryłki do regulacji naciągu linki 1 Cytuj
zlatan Napisano 9 Listopada 2024 Napisano 9 Listopada 2024 Masz tam bez problemu 28c? Widziałem gdzieś info że do tego modelu wchodzi max 25c, i tyle jest u mnie. Zamierzam też kiedyś spróbować jakieś szutrowe łączniki, na razie jeździłem tylko po twardym. I jestem pozytywnie zaskoczony komfortem, nawet na łatanym asfalcie, jakichś krzywych ścieżkach rowerowych, albo przejazdach przez tory - nie jest wcale gorzej niż na fitnessie 35c, a różnica w przyspieszaniu, łatwości utrzymywania prędkości na duży plus. No, na razie mam "tydzień miodowy" z szosą Cytuj
Greg1 Napisano 9 Listopada 2024 Napisano 9 Listopada 2024 @zlatan Mieszczą się bez problemu 28c, zresztą zgodnie ze specyfikacją hamulców obręczowych Shimano, w tym Sory, maksymalne dopuszczalne opony to 28c. Ja mam Continentale Ultra Sport III 709x28c i one są fajne na twardym ale są strasznie niestabilne na szutrze. Miałem kiedyś w fitnessie tanie, drutowe Schwalbe Lugano II 700x28c, które na twardym szutrze radziły sobie całkiem nieźle a te Continentale pływają jak na lodzie i bardzo łatwo się wyglebić. W przyszłości, jak się zużyją, to wymienié też klocki na wsuwki Ultegra - miałem kiedyś Tribana 100 i tam miałem najpierw klocki Tiagra a później wsuwki Ultegra i wydaje mi się, że było lepiej Cytuj
Greg1 Napisano 16 Listopada 2024 Napisano 16 Listopada 2024 @zlatan z ciekawości zajrzałem ile jest jeszcze miejsca przy oponach 28c i (abstrahując od specyfikacji Shimano odnośnie hamulców) z tyłu spokojnie by weszło 30c, nawet w zaciskach hamulców wydaje się, że jest miejsce ale z przodu w widelcu nad oponą jest może milimetr w porywach do dwóch luzu, więc nic więcej niż 28c nie da się upchnąć 1 Cytuj
PawelW84 Napisano 18 Listopada 2024 Napisano 18 Listopada 2024 W szczęki Shimano 105 jak i ultegra spokojnie wchodzą opony 700x30. Nic nie trze, nie haczy. Czasem jakiś liść się wklei albo śniegiem je zabije. Cytuj
itr Napisano 19 Listopada 2024 Napisano 19 Listopada 2024 Nie tylko szczęki mają znaczenia, a poprzeczka w ramie, miewałem nawet oponę 25 ( "wyższe" Grand Prix Classic), którą trzeba było do innego roweru przerzucić, czyli rama ramie nie równa. Opona nie powinna wchodzić na włos, jednak coś tam zbiera, potem cyka i denerwuje, denerwuje... ładnie to wygląda na zdjęciach torówek, ale w rzeczywistości nie jest tak fajnie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.