Skocz do zawartości

[Szosa] Pochwal się swoją szosą


kamar59

Rekomendowane odpowiedzi

@itr, jakoś tak dziwnie światło się odbiło po prostu. Zapewne  z powodu długiej zdobionej mufy i przelotki pod rurą w tamtym miejscu gdzie wyłazi przekrzywiony pancerz z kiery. Koła też jak widzisz jajowate,- ot uroki zdjęć :)

Starsze zdjęcie z korbą Tricolor i na pancernych DP-18 :)

gazelle1.jpg?rlkey=9ss9revs5tsyrg47ztic2

Po strzale ta rama była by do utylizacji, ( bo przecież Reynolds 531) , druga rzecz że dolna rura była by bardziej  podgięta od górnej poziomej i koło wylazło by bokiem. :D

 

P.S :) Dużo stali, ale też i hybryda ( alu -karbon), która miała w historii krótki epizod, no i karbon monocoque. :D

Edytowane przez kaido2
  • +1 pomógł 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 5.09.2024 o 21:08, Greg1 napisał:

Nowa zabawka - używany Kross Vento 3.0, żeby zobaczyć o co chodzi z tymi szosami (i żeby można było jeździć po ulicy obok drogi dla rowerów 😁)

IMG_20240905_205014.thumb.jpg.c48309b811a54adf60631624f4f34b75.jpg

Zakupem tym chyba osiągnąłem magiczny wskaźnik n-1 🤣

Kupiłem taki sam rower tydzień temu, zdecydowanie jeden z najładniejszych modeli jakie w życiu widziałem. Mój ma jeszcze żółte owijki, co prawda trochę przybrudzone, ale i tak wyglądają zaj*biście.

Myślałem że to tylko mój egzemplarz miał jakąś dziwną modyfikację, ale widzę że twój też to ma, więc to chyba fabryczna sprawa - co to są te dziwne przejściówki na pancerzach przerzutek przy kierownicy? Pierwszy raz widzę coś takiego.

Edytowane przez zlatan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zlatan Gratuluję i przyjemności z jazdy. U mnie to był impuls i chęć "spróbowania szosy" bo mam już mtb, grawela i fitnessa. Jednak szosa ma też swoje ograniczenia i raczej za jakiś czas ją sprzedam bo parę razy mi się zdarzyło, że się nagle kończył asfalt i był szuter albo bruk w lesie - na bruku strasznie wytelepało a na szutrze opony szosowe slicki 28c tańczą jak na lodzie. Generalnie grawela używam jaki szosy road+ i on w takich sytuacjach jest o wiele bardziej uniwersalny. Chociaż z drugiej strony ten rower kupiłem za nieduże pieniądze więc może zostawię bo w sumie fajnie nim się jeździ

19 minut temu, zlatan napisał:

co to są te dziwne przejściówki na pancerzach przerzutek przy kierownicy?

Dokładnie, baryłki do regulacji naciągu linki

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam bez problemu 28c? Widziałem gdzieś info że do tego modelu wchodzi max 25c, i tyle jest u mnie. Zamierzam też kiedyś spróbować jakieś szutrowe łączniki, na razie jeździłem tylko po twardym. I jestem pozytywnie zaskoczony komfortem, nawet na łatanym asfalcie, jakichś krzywych ścieżkach rowerowych, albo przejazdach przez tory - nie jest wcale gorzej niż na fitnessie 35c, a różnica w przyspieszaniu, łatwości utrzymywania prędkości na duży plus. No, na razie mam "tydzień miodowy" z szosą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zlatan Mieszczą się bez problemu 28c, zresztą zgodnie ze specyfikacją hamulców obręczowych Shimano, w tym Sory, maksymalne dopuszczalne opony to 28c. Ja mam Continentale Ultra Sport III 709x28c i one są fajne na twardym ale są strasznie niestabilne na szutrze. Miałem kiedyś w fitnessie tanie, drutowe Schwalbe Lugano II 700x28c, które na twardym szutrze radziły sobie całkiem nieźle a te Continentale pływają jak na lodzie i bardzo łatwo się wyglebić. W przyszłości, jak się zużyją, to wymienié też klocki na wsuwki Ultegra - miałem kiedyś Tribana 100 i tam miałem najpierw klocki Tiagra a później wsuwki Ultegra i wydaje mi się, że było lepiej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zlatan z ciekawości zajrzałem ile jest jeszcze miejsca przy oponach 28c i (abstrahując od specyfikacji Shimano odnośnie hamulców) z tyłu spokojnie by weszło 30c, nawet w zaciskach hamulców wydaje się, że jest miejsce ale z przodu w widelcu nad oponą jest może milimetr w porywach do dwóch luzu, więc nic więcej niż 28c nie da się upchnąć 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko szczęki mają znaczenia, a poprzeczka w ramie,  miewałem nawet oponę 25  ( "wyższe" Grand Prix Classic),  którą  trzeba było do innego roweru przerzucić,  czyli rama ramie nie równa.

Opona  nie powinna wchodzić na włos, jednak coś tam zbiera, potem cyka i  denerwuje,  denerwuje...   ładnie to wygląda na zdjęciach torówek, ale w rzeczywistości nie jest tak fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...