Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mostek dramat, ale za to opony pod kolor płotu... Tak z ciekawości, będziesz tym jeżdził czy to powstało tylko dla procesu tworzenia ? 

Edytowane przez KNKS
Napisano
Cytat

spokojnie toż to eksponat

Niby możesz być intelektualnym ojcem "chłopa samouka" ale przerób ten rower zegar ze dawnego wymiaru czasu, porzuć zdrowaśki - niech on będzie świecki.

Napisano

Przepraszam tych co urażeni zostać musieli, mostek i kiermana z pinarello jest w zamiarze zawisnąć na Peugeot Aspin 

DSC08277.thumb.jpg.51b85639f98153083197a506d4105e3b.jpg

Tak że nie robić z igły widły, uprasza się zluzować trykot.

Pozdrow'er 

Napisano

Opony płotowe są świetne na drodze, i szersze niż na napisie. Lekkie.  Mam takie.

Dobierz lepszy mostem z czasem. Peżo okropeżo, a pinio jest miód malinio! Szlachetna to taczka( ale nie z  żuchwą ahead).   Miłej szosy!

  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Przynajmniej na Shimano 105 jest. Sam posiadam pierwsza szose na takim osprzęcie tylko to akurat triban 540. Raz regulacje wykonałem i nie trzeba ciągle tam grzebać :) Innych grup nie znam szosowych to się nie wypowiem czy to tak samo działa czy lepiej. 

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

RAMA: FELT VR3 Advanced Carbon 56 /\ KOKPIT: EC90 Aero carbon + mostek MTB Rockrider Ahead 80 mm + owijka - na dniach kupiona będzie: PRO Sport Control 200/30/2.5 mm /\ NAPĘD: 2x11 Shimano ST-RS685 (Ultegra 6800) + Shimano GRX400 (2x11) + Shimano GRX 600 /\ KORBA/SUPORT/KASETA/ŁAŃCUCH: Token Ninja Lite + FSA Energy CX Follow 46-36 + Shimano SLX CS-M7000 11R 11-40T + Wolftooth GoatLink 11R + łańcuch KMC X11 /\ PIASTY/OBRĘCZE/OPONY: Novatec D771SB/772SB + Accent EXE 29' 25/20 mm (aluminium Dynamal) + Continental SpeedKing CX 700x35c @ 37 mm /\ HAMULCE/TARCZE HAMULCOWE: Shimano GRX400 Flat Mount + tarcze Shimano SLX SM-RT66 160 mm /\ SZTYCA/SIODEŁKO: SperalV Carbon SRV 27.2 mm + Specialized Power

https://feltbicycles.com/products/vr3

312710482_522763616375434_5607133019225149781_n (1).jpg

310431608_637884377815737_534921129040907673_n.jpg

Edytowane przez adonim85
  • +1 pomógł 1
  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Update. Doszły nowe koła. Kupione za 'symboliczną' jak na kupno obręczy kwotę 200 złotych ;D tj. P-A2 Disc. Stożek 38 mm.

Waga całości - około 9 kg. 8.9-9 kg ze wszystkim co na zdjęciu (tj. pedały, licznik prędkości, lampka rowerowa przód/tył). 

312830484_1343917469679143_4796127287023802245_n.jpg

Edytowane przez adonim85
  • +1 pomógł 1
Napisano

Hey, rowerowe świry. Tak nieśmiało się pochwalę moją pierwszą szosa w życiu. Jak to bywa z początkiem jest zawsze ciężko. Jako totalny amator szosy napotkałem milion problemów i takze się wiele razy sparzyłem po przez różne  głupie sytuacje od źle kupionego roweru po złe ustawienia roweru, kontuzje... Bike fitting był robiony w Polsce tylko bez mojego nowego kupionego roweru. Na szczęście metoda prób i błędów, wiele się nauczyłem i na pewno ta wiedza będzie bezcenna na przyszłość. Choćby poznanie dobrze geometrii roweru i ustawienie roweru zgodnie z rysunkiem technicznym. Powoli wychodzę na prostą po długim okresie próbnym i coraz lepiej się rozumiemy z moim rowerem.

Na przyszłość mam plan zmiany kierownicy na ergonomiczna zamiast kompaktowa, chciałbym mieć większy drop na Dolnym chwycie, bo ten jest nie wiem dlaczego tak mocno ścięty przy klamkach niezbyt fajnie się trzyma go. W planach mam jeszcze obniżyć kierownice, bo są duże rezerwy. Aktualnie mam jakieś ponad 6,5cm dropu, a maksymalnie mogę mieć 9cm dropu na tym rowerze, bo jestem 560mm max. - dlugosc od siodelka do kierownicy. Ale nie chce forsować tempa więc co 600km 2-3mm w dol lub co 1000km 5mm na spokojnie żeby ciało się zaadoptowało dobrze.

Mój rower to;

Planet x pro carbon rozmiar M 53

Sram rival 2x11 hydraulic brakes

Siodelko prologo dimension 143

Kierownica selcof zeta 40cm

Pedaly 105 shimano

Mostek selcof zeta 120mm

Opony Hutchinson Challenger 700c Folding Tyre - 28mm

Obręcze Fulcrum Racing 400 Disc 700c

Rower jest niesamowicie szybki i zwrotny, ciągle się uczę go. Pewnie długo lub być może w ogóle nie wykorzystam jego pełnego potencjału w przyszlosci. Dotychczas moja najlepsza prędkość jaką jechałem, była 61,5km/h a w czasie przejażdżek przeważnie jest 50-60km/h to taki standard. Mam nadzieję, że wbije 70km/h i moze 80km/h w przyszłości LOL. 

20221126_160734.thumb.jpg.ced7cc8002d85eb467de18f813ab5423.jpg

20221126_160754.thumb.jpg.7a5c6284be15d597b56ab8318a3fabe8.jpg

20221126_160748.thumb.jpg.c3ea604ea2c3e1d1c7eb37005c43e6c2.jpg

20221126_165548.thumb.jpg.95a2012c24b9ace0661d59c51c818b07.jpg

Jestem z Glasgow i powiem ze Szkocja jest idealnym miejscem do jazdy na szosie, tylko pod warunkiem że się jeździ zdala od centrum i obrzeży Glasgow. 

Dobra, piona i szybkości na drodze.

  • +1 pomógł 3
Napisano

Tak, dokładnie ten sam. Ale widzę że sporo podrożał, ja kupiłem go we wrześniu za 1500£ plus dodatki Opony i kierownica za 50£ z bezpłatną wysyłką. Polecam maszynę, jest piekielnie szybka.  

  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

A to mój triban 540 po delikatnych przeróbkach. Mostek przeniesiony niżej i 2 podkładki nad. Kaseta zmieniona z oryginalnej 11-28 na 11-32, zaciski kół założone dt Swiss, sztyca z offsetu na bez offsetu karbonowa token. Do tego wymienione pedały z platform na SPD Look x-track, zacisk sztycy Token, kapselek sterów token. Opony zmienione z 25c na 28c vittoria rubino pro g2.0

IMG_20230111_192838.thumb.jpg.d4d1b084f023ff6fb50b849f9281c983.jpg

 

Edytowane przez Thomass13
  • +1 pomógł 6
  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Mój "Felcik" ;) po zmianach na sezon 2023. Choć niewykluczonym jest (przy sprzyjających warunkach), że wpadną tu nowe koła karbonowe na stożku 50 mm. Ale na tę chwile to nic pewnego. Jak pozbędę się "czegoś" to wtedy to wypali.

328013399_743273877511303_6243989707466691932_n.jpg

327508088_1834783593567429_8712295340422429626_n.jpg

327042233_1157069611659422_2665602437783711342_n.jpg

Edytowane przez adonim85
  • +1 pomógł 4
  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Powiem ci że jestem zadowolony ze zmiany. Pierwszy najważniejszy aspekt to łatwość zakładania jest zdecydowanie łatwiej jak wcześniejsze hudhinson. Samo toczenie się ich jest też dużo lepsze od wcześniejszych, czyli małe opory toczenia. Przejechane mam 500 km i zero kapci oraz nie widać żeby się zużywały po takim przebiegu. I jeszcze jedna rzecz to komfort jazdy jest zdecydowanie przyjemniej jechać na takich oponach jeśli trafię na gorszy asfalt. Nie porównam ci tego z innymi oponami czy lepiej czy gorzej bo po prostu to moja pierwsza szosa i pierwsze testy lepszych opon jakie kupiłem. MTB mam.tez ale to inna jazda. Na pewno więcej drutowanych nie kupię. Czy żałuję wyboru tego ogumienia zdecydowanie nie. 

Edytowane przez Thomass13

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...