Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wczoraj przejechane 115 km na szosie jakiś test dłuższy był. Jakiś dyskomfort mrowienia rąk, stop ból 4 liter. Powiedzmy nie odczułem aż tak negatywnych skutków w trakcie przejazdu. Na razie zostaje to ustawienie jakie jest. 

Napisano
Cytat

Na razie zostaje to ustawienie jakie jest.

Złe podejście do tematu. Nie wiesz co będzie dla ciebie najlepsze/najwygodniejsze jeśli nie przetestujesz innych ustawień, właśnie na początku przygody jest na to czas. Zrobiłeś te 100+ z tym kominem podkładek to teraz przerzuć 10mm nad mostek i sprawdzaj, niższa pozycja nie oznacza automatycznie mniejszego komfortu ale lepszą aerodynamikę i lepsze osiągi już tak. 

Ja to w ogóle biorąc pod uwagę geo tribana i lekko za dużą ramę dla kontrastu wywaliłbym od razu wszystkie podkładki, i tak nie osiągniesz agresywnej sylwetki

Napisano
Godzinę temu, Thomass13 napisał:

Jakiś dyskomfort mrowienia rąk

Godzinę temu, Thomass13 napisał:

Na razie zostaje to ustawienie jakie jest.

Jeżeli aktualnie kokpit wygląda tak jak na zdjęciu które wrzuciłeś... czyli masz wysoko z pierdyliardem podkładek a kierownica jest ustawiona ze spadem więc masz cały czas ponaciągane prostowniki kciuka co powoduje że mrowieją Ci ręce... a Tobie ustawienie pasuje... to luz ;) jeździj. 

Napisano

Główka 165 mm + ~30 mm podkładek = 195 mm 

195 mm dla osoby o wzroście 173 cm, to nie jest coś co występuje przy prawidłowym rozmiarze.

Napisano

Nawet nie chodzi o to czy on ma być niżej czy wyżej, chociaż ja oczywiście też jak koledzy patrzę na ten komin i mi przykro. Ale nawet przy założeniu że to jest Twoja dedykowana wysokość to kąt mocowania kierownicy i klamotek jest do poprawy - z jakiegoś powodu potrzebujesz tak wysoko? To osiągniesz tą samą wysokość prostując kierownicę i wyjmując jedną podkładkę... a dłonie na łapach ułożą się lepiej. 

Napisano

Mam rozumieć że cała kierownica powinna iść bardziej do dołu? A jedna podkładka nad mostek? To jest fabryczne ustawienie jeszcze nie ruszane a każda uwaga jest cenna jeśli chodzi o zmianę ustawień. W wolnej chwili sobie to ogarnę jak coś pozmieniam według waszych wpisów. 

Napisano

Hihihi hahahaha ;) niezmordowana loża szyderców.

Ja Ci roweru nie uaerowaiam, to sam sobie zdecydujesz teraz czy tam kiedyś - szczerze co mnie to obchodzi - Twoja sprawa. Ale siedzisz "Na lorda" a opisałeś mankament/przypadłośc która występuje najczęściej w dwóch przypadkach - pierwszy w związku z pozycją wyprostowaną jest niemożliwy czyli zostaje drugi same nadgarstki źle układasz. 

Napisano
13 minut temu, Thomass13 napisał:

Mam rozumieć że cała kierownica powinna iść bardziej do dołu?

Ogólnie chodzi o kąt w nadgarstku, który masz podczas chwytu na łapach. Jeśli zostałbyś przy obecnych ustawieniach to kierownicę powinieneś zadrzeć do góry żeby nadgarstek był "przedłużeniem przedramienia"

 

Ogólnie obniżanie pozycji mostka powinno iść w parze ze zmianą kąta kierownicy

Napisano
W dniu 23.06.2022 o 17:33, Mihau_ napisał:

Ogólnie chodzi o kąt w nadgarstku, który masz podczas chwytu na łapach. Jeśli zostałbyś przy obecnych ustawieniach to kierownicę powinieneś zadrzeć do góry żeby nadgarstek był "przedłużeniem przedramienia"

 

Ogólnie obniżanie pozycji mostka powinno iść w parze ze zmianą kąta kierownicy

Słusznie z tą kierownica szła za bardzo do dolu. Zminiejszylem kąt nachylenia kierownicy żeby równał się z katem zerowym mostka i mi dłonie wraz z nadgarstkami robią teraz prosta linię. Uznaje że ustawienie miałem źle. Lepiej mi się siedzi na samej szosie teraz. Dziękuję za zwrócenie uwagi. 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Nie da się tego stwierdzić po fotce samego roweru, musiałbyś na nim siedzieć żeby wziąć pod uwagę proporcje ciała itd. Np. mój poprzedni rower, geometrią zbliżony do tribana wyglądał finalnie tak:

 

 

DSC_6148_Easy-Resize.com.jpg

Edytowane przez Mihau_
Napisano

Tyle że Twój rower jasno wskazuje do jakiej jazdy był ustawiony. Nie każdy tego potrzebuje.

Napisano (edytowane)
17 minut temu, skom25 napisał:

Tyle że Twój rower jasno wskazuje do jakiej jazdy był ustawiony. Nie każdy tego potrzebuje.

do jakiej? Endurance w rozmiarze 56 dla gościa ze 185 wzrostu, totalny standard

Geo obecnego jest bardziej agresywne a wygląda "mniej agresywnie" xd

Nawet na tle tej samej ściany wrzucę

 

 

 

DSC_6352_Easy-Resize.com.jpg

Edytowane przez Mihau_
  • 3 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

A pochwale  się. Rower mam od 5 lat ale w 2020 (zdjęcie) wymieniłem komponenty na jakie chciałem. Tak wiem komin... A co jak nagle z dziadzieje i będe musiał unieść kierke. A...  zaciski QR ustawiam teraz do tyłu, a nie jak na tym zdjęciu. Planuję spróbować tublessa.

a.jpg

Edytowane przez luker7
  • +1 pomógł 1
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Pinarelka w tricolorze po zmianie mostka na BBB 110 mm z przejściówką na 1 1/8'', kierownicą FSA Adventure i owijką Prox pod kolor 25 Conti Grand Prix classic.

DSC09733.thumb.jpg.b90c3142ee97891c26e56f7e49fa7d92.jpg

DSC09732.thumb.jpg.f3d3a3e24157f5e0868f26e3a31e9106.jpg

DSC09738.thumb.jpg.3615799754c633f4d732ae60d96f358f.jpg

Kółko od GRX'a trafiło do tricolora

DSC09734.thumb.jpg.0d3048ad1bde54e2fd00e1d993d7724d.jpg

DSC09750.thumb.jpg.c2b2e9475b4c9034f52d58413c43a417.jpg

DSC09749.thumb.jpg.212bb8dec4eacf765e635dc22a2a345b.jpg

DSC09743.thumb.jpg.f294f18cc52211a7992fb7433dd5d2f9.jpg

Pozdrow'er

  • +1 pomógł 6

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...