parmenides Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 (edytowane) to pewnie są 750 ml jakieś elite jeszcze raz: rower cudny! Edytowane 13 Października 2014 przez parmenides Cytuj
Yoschi Napisano 13 Października 2014 Napisano 13 Października 2014 Elite corsa 750, hygene są przezroczyste, już któryś mój bidon z tej serii, nie śmierdzą po dłuższym czasie o ile regularne je myję. Są stosunkowo tanie ale szybko się przecierają i nie wyglądają za dobrze. Jak trzymają? nie wiem o co dokładnie pytasz. Na wiosnę dostanie nowe koła jak z budżetem będzie krucho to coś na chińskim karbonie, jak lepiej to coś bardziej markowego. Cytuj
kantele Napisano 14 Października 2014 Napisano 14 Października 2014 To i ja się pochwalę, a co. KTM Strada 2000 rocznik 2012, cały na 105ce. Może nie jest to jakiś super wypaśny sprzęt ale świetnie mi się na nim jeździ <3 Cytuj
Darkwojtek Napisano 14 Października 2014 Napisano 14 Października 2014 Bardzo fajny , wizualnie bardzo piękny i fajne kolory.Osprzęt nie musi być wypaśny ważne że się dobrze jeździ Cytuj
Marcin13 Napisano 14 Października 2014 Napisano 14 Października 2014 (edytowane) Wielkość bidonów jest zależna od dystansu :-P Jeśli ktoś maksymalnie przejeżdża jakieś skromne dzienne dystanse typu 100-150km, to nigdy nie zrozumie po co są potrzebne tak "wielgaśne" bidony Pozdrawiam Edytowane 14 Października 2014 przez Marcin13 Cytuj
vitesse Napisano 15 Października 2014 Napisano 15 Października 2014 mi by chyba po 50 km braklo Cytuj
1415chris Napisano 15 Października 2014 Napisano 15 Października 2014 Jeśli ktoś maksymalnie przejeżdża jakieś skromne dzienne dystanse typu 100-150km, to nigdy nie zrozumie po co są potrzebne tak "wielgaśne" bidony Pozdrawiam Rozumiem, że tobie takie bidony wystarczają na 200-300km? To musisz się nazywać wielbłąd Cytuj
Darkwojtek Napisano 15 Października 2014 Napisano 15 Października 2014 Jak jest ciepło i słońce świeci to ja co 1 -1,5h wypijam jeden bidon 750 Cytuj
artpie Napisano 15 Października 2014 Napisano 15 Października 2014 Silverback Strela świetny sprzęt dla początkującego amatora szosy Cytuj
kobe24la Napisano 16 Października 2014 Napisano 16 Października 2014 (edytowane) To i ja pochwalę się swoją maszyną - Merida Reacto 907. Jest to moja pierwsza szosa, wcześniej jeździłem tylko na MTB. Edytowane 16 Października 2014 przez kobe24la Cytuj
kobe24la Napisano 16 Października 2014 Napisano 16 Października 2014 Koła złożone przez Arkadiusza Kiełbase. Piasty i obręcze Element, szprychy Sapim 1.8mm. Koła nie mają lekko, bo waże ok. 95kg. Zrobiłem na nich ze 2 tys km, lekko nie miały bo i parę dziur zaliczyły a koła dalej prościutkie i sztywne. Polecam Cytuj
1415chris Napisano 16 Października 2014 Napisano 16 Października 2014 Przekrec kierownice tak aby dolny chwyt byl mniej wiecej w poziomie. Cytuj
kobe24la Napisano 16 Października 2014 Napisano 16 Października 2014 Właśnie miałem je nabywać. Moim zdaniem, nie ma się co zastanawiać, bo w tej cenie i jakości ciężko będzie coś innego znaleźć. Koła dostałem razem z założonymi szytkami Tufo S3. Cytuj
mxdanish Napisano 16 Października 2014 Napisano 16 Października 2014 (edytowane) A to mój nowy nabytek. Świeży zakup od kolegi z forum Edytowane 16 Października 2014 przez mxdanish Cytuj
mxdanish Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 no tak Sztyca wygląda słabo ale będzie inne siodło, założę brooksa, a ono jest sporo wyższe konstrukcyjnie więc sztyca się schowa o około 2 cm. Cytuj
mxdanish Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 (edytowane) Swallow jest trochę węższy i 'trochę' droższy więc wybrałem team pro classic. Wiem wiem, będzie wyglądało kiepsko w połączeniu z tą szosą ale jest wygodne a to dla mnie jest większy priorytet niż sam wygląd. Edit - a poza tym słyszałem/czytałem niepochlebne opinie o ty modelu więc to była kolejna sprawa która miała wpływ na decyzję. Edytowane 17 Października 2014 przez mxdanish Cytuj
c1ach Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Ramę kupiłem po blisko 2-letniej przygodzie z aluminiową szosówką - to jednak nie było to. W rezultacie powstał rower jakiego chciałem - do jazdy w czarnych skarpetkach, butach trekkingowych i incognito przed wszystkimi "prosami". Dodatkowo jeździ nie tylko po asfalcie, lecz także tam gdzie zwykłej szosie mięknie rura. Kona Honky Tonk. Zderzenie surowej stali z elegancją. Cytuj
Darkwojtek Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Ja bym jeszcze zmienił mostek na bardziej poziomy. Chyba że Ci tak jest wygodnie to ok i trochę niżej manetkoklamki Cytuj
Kekacz Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 (edytowane) Swallow jest trochę węższy i 'trochę' droższy więc wybrałem team pro classic. Wiem wiem, będzie wyglądało kiepsko w połączeniu z tą szosą ale jest wygodne a to dla mnie jest większy priorytet niż sam wygląd. Edit - a poza tym słyszałem/czytałem niepochlebne opinie o ty modelu więc to była kolejna sprawa która miała wpływ na decyzję. Własnie dlatego dopytuję, bo do tak nowoczesnej ramy Swallow pasuje chyba najbardziej. Ja ujeżdżam od połowy czerwca Swifta, dopiero po ok 1100 km zaczynam się z nim dogadywać w stopniu zadowalającym. Swallow jest jeszcze twardszy, trudniejszy do złamania i stąd pewnie biorą się złe doświadczenia użytkowników, bo 1000 km czy trochę więcej to dla niego praktycznie brak używania. Edytowane 17 Października 2014 przez Kekacz Cytuj
c1ach Napisano 17 Października 2014 Napisano 17 Października 2014 Ja bym jeszcze zmienił mostek na bardziej poziomy. Chyba że Ci tak jest wygodnie to ok i trochę niżej manetkoklamki To do mnię czy obok mnię, hę? Ja to ustawiam pod siebie "niestety" Nie wiem jak dałeś radę wypatrzeć mostek na tej fotce, poniżej lepszy widok. Ja w tym nic zmieniać nie chcę, bo tak jest po prostu wygodnie zarówno na szosie jak i w terenie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.