Skocz do zawartości

[Koła] 28" do szosy 600-700 zł

wilczewicz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Zbliża się sezon i szukam nowych kół do mojego roweru. Koła szosowe, 28 cali, w miarę sztywne i wytrzymałe, gdyż moja waga to na tą chwile 95 kg. Cena za komplet to max 700 zł.

Sam nie wiem czy składać koła czy kupić coś już gotowego. Na alledrogo znalazłem kilka pozycji które mnie interesują, jednak prosiłbym o opinię gdyż nie znam się na tym do końca. Co polecacie od siebie?

http://allegro.pl/nowe-kola-mavic-aksium-srebrne-szosa-bc-pl-i3937293204.html

http://allegro.pl/kola-szosowe-mavic-aksium-bikestacja-i3996758038.html

http://allegro.pl/kola-szosowe-whrs10-shimano-i3949711527.html

• Mod Team
Napisano

Bierz Aksium. W tej cenie będzie trudno znaleźć coś tańszego i mocniejszego. Ewentualnie Fulcrum Racing 7 (tutaj w promocji z darmową wysyłką) lub składanie (nie orientuje się dokładnie jakie są obecnie ceny, ale pewnie będziesz musiał wydać trochę więcej za komplet przyzwoitych kół, niż założony przez Ciebie budżet).

Napisano

Jakbyś chciał to mam do sprzedania nowe WH-RS10 czarne za 420zł

W Aksiumach kumplowi popękała obręcz przy nyplach po roku.

Napisano

Bierz Aksium. W tej cenie będzie trudno znaleźć coś tańszego i mocniejszego. Ewentualnie Fulcrum Racing 7 (tutaj w promocji z darmową wysyłką) lub składanie (nie orientuje się dokładnie jakie są obecnie ceny, ale pewnie będziesz musiał wydać trochę więcej za komplet przyzwoitych kół, niż założony przez Ciebie budżet).

Dzięki za opinie. A czy brać pod uwagę Shimano? Szukam sztywnej obręczy, bo naprawdę mam problem z centrowaniem się kół na obecnych obręczach Alexrims, które rzekomo miały być sztywne. Słyszałem że Mavic są bardzo sztywny i wytrzymałe.

Czekam na więcej opinii.

Napisano