Skocz do zawartości

[hamulce] które z nich wybrać ?


riposta

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam 

Chciałem się zapytać które z tych hamulców m395 lub 445/446 ewentualnie m615 będą najlepsze.Waże 50kg i jeźdźę agresywnie w terenie (lasy pola),mam zamiar startować w maratonach,nie będę jeździł w zimie.

Napisano

Z tego co podales to najlepsze będą 615. Przy Twojej masie to wszystkie podane dadza rade. Ja bym ominal 395

 

From Lumia 820 with Tapatalk

Napisano

Wiadomo, że najlepsze będą M615, ale przy Twojej wadze to i 446 powinny bez problemu wystarczyć. Będąc na Twoim miejscu, wziąłbym komplet M446, z klamkami 505, a za zaoszczędzone pieniądze wymienił klocki na metaliki.

 

No chyba, że masz 615 w dobrej cenie.

Napisano

Wybrałbym M615. Przy hamulcach nie ma co oszczędzać kilku złotych na bezpieczeństwie.

Będą z tych wszystkich najmocniejsze, a możliwość zamontowania radiatora opóźnia efekt fadingu.

Napisano

Dobra, bez przesady że m445 są tak słabe że z nimi mamy się martwić o bezpieczeństwo jak mówi MokryXD. Wg mnie możesz brać m445, do XC się dobrze nadają, ludzie jeżdzą na nich, ścigają się i sobie chwalą. 

Napisano

Również radziłbym wziąć 615. Uzbieraj pieniędzy do 615 i bierz je. Sam szukałem hamulców, doradzano mi właśnie 615, ale okazało się tak ,że ubierałem pieniędzy i kupiłem nwoy rower :P

Napisano

Ja mam M615 i są super, właśnie wróciłem z terenu - nawet po ostrym hamowaniu przez dłuższy czas wciąż mają duży zapas mocy mimo to że tarcze są gorące.

Ja za komplet zapłaciłem 400zł - nowe na przód i tył. Używam z tarczą180mm

 

Pozdrawiam!

Napisano

 

 

Dobra, bez przesady że m445 są tak słabe że z nimi mamy się martwić o bezpieczeństwo jak mówi MokryXD. Wg mnie możesz brać m445, do XC się dobrze nadają, ludzie jeżdzą na nich, ścigają się i sobie chwalą.

Też tak myślałem podczas składania roweru. Ale podczas zjazdów ponad 5km i 596 potrafią zacząć tracić efektywność. Różnica cenowa między M596/615,a M445/446 nie jest aż taka duża, a różnica w skuteczności hamowania już tak. Modele M596/615 mają większe klocki niż M445/446, do tego dochodzi mechaniz Servo-Wave, które także ma zwiększyć moc.

Z mojego punktu widzenia wybór jest oczywisty.

Napisano

ja waże 55 kg. Miałem 446 i teraz mam 615. Na 446 3 palcami mogłem zrobić otb a na 615 mogę zrobić 1 palcem. 446 na jednym palcu to był tylko zpowalniacz. Tak więc bierz 615 :)

Napisano

I bez hamulców też się da zrobić OTB. :D Nie o to tutaj chodzi. Po prostu autor ma kasę i wybór, więc polecają to co jest lepsze. Jednak nikt nie mówi, że BR-M445 jest złe. Są dobre, bo tanie. Siłę może mają mniejszą, ale zawsze można to potem rekompensować lepszymi klockami, albo tarczą, lub jednym i drugim. Drugą sprawą jest czy jest sens kupowania czegoś droższego jak coś tańszego też zadowoli.

 

Tak w ogóle czy BR-M615 to nie jest po prostu młodszy brat BR-M596? Gdzieś czytałem o tym, ale nie pamiętam czy chodziło właśnie o ten model 615 czy inny.  :whistling:

Napisano

Tak, M615 to następca M596. Dostał zacisk nowego typu, który umożliwia montaż klocków z radiatorem (takich samych jak M675, M785 i innych).

  • Mod Team
Napisano

Jeżeli chodzi o kasę, to na przód 596/615, na tył już mniej ważne może być 446. Jak kasa nie jest problemem to oba deore ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...