adrianwm Napisano 21 Lutego 2014 Napisano 21 Lutego 2014 Cześć! Jako że pogoda zapowiada się ładnie, chciałbym oddać rower do serwisu na nowy sezon. Planuje wymienić wszystkie linki(hamulcowe, od przerzutek). Do tego regulacja napędu, przesmarowanie go, oraz może centrowanie kół + smarowanie sterów:) Jako że jestem studentem to szukam czegoś w rozsądnej cenie, oraz niedaleko zaspy, bo wiadomo, że ciężko jest przedrzeć się z rower w komunikacji miejskiej Możecie coś polecić ? Oraz dodatkowe pytanko. Ma ktoś wiedzę na dostęp do jakieś dobrej mapy ze szlakami rowerowymi w trójmieście i okolicach. Trochę już pojeździłem, ale szukam nowych tras, mogą być MTB jak i szosowe
topol Napisano 21 Lutego 2014 Napisano 21 Lutego 2014 Ostatnio powstali.Słyszałem to i owo i warto sprawdzić.http://www.rockandroad24.pl/ Napisz jak było?
morganfriman Napisano 22 Lutego 2014 Napisano 22 Lutego 2014 Też mnie interesuje opinia o ich sklepie/serwisie bo sam chcę oddać w ich ręce mój rower... Tak więc czekamy!!!
adrianwm Napisano 23 Lutego 2014 Autor Napisano 23 Lutego 2014 Jednak chyba skoczę do : http://www.trojmiasto.pl/GIANT-sklep-rowerowy-o52398.html Mam blisko i opinie niby dobre. Może i bym podskoczył na Oliwę, ale jednak do w/w serwisu mam niecałe 10 min na piechotkę bez użycia transportu zbiorowego Ale się jeszcze zastanowię. Oczywiście opinie dam serwisu, w którym będę
szych Napisano 27 Lutego 2014 Napisano 27 Lutego 2014 Odnośnie R&R, to jest to jakiś odłam, który odszedł z MK Bike'u na Morenie. Z serwisantem pogadałem kiedyś na Morenie, ogarnięty chłopak, któremu wiedza na vkach i napedzie Alivio się nie kończy. Jedna z niewielu osob w Trójmieście, której bym się nie bał roweru na serwis oddać. Tyle teorii, polecam spóbować. Jeśli to nie jest goral z wysokiej półki, to dobrze serwisują też na rampie w Oliwie. Na koniec zostaje sklep spod ETC, który ostatnio mocno się rozrósł. Nie znam, nigdy nie byłem i nic o nim nie słyszałem.