NowyUser99 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 (edytowane) Witam. Postanowiłem zmienić hamulce i tarcze w moim rowerku Okazało się, że mój SR XCM nie podoła tarczy 180mm W temacie pojawiła się propozycja zmiany widelca na lepszy. Użytkownicy podali propozycję, która dla mnie nie ma racji bytu Admin stwierdził, że skoro nie chcę proponowanego przez nich złomu to zamyka temat więc zmuszony jestem otworzyć nowy w odpowiednim dziale Mój zaufany sprzedawca polecił mi jako tańszą propozycję XCRa, gdzie będzie jak to ujął poprawa. Jako droższą polecił SR Suntour SF 14-Raidon XC LO-R 29 i stwierdził, że tu już będzie bardzo fajnie i przyjemnie Pomyślałem, że jak już zmieniać to na konkret lub wcale. Co sądzicie o tym widelcu? W poprzednim temacie jeden użytkownik napisał, że są tylko wersje z rurą sterową tapered(1,1/8na1,5). Jednak według katalogu(http://www.eurobike.pl/pl/sr-suntour/amortyzatory-przednie/raidon) jest tam rura 1,1/8. Jaka jest różnica między wersją RL-R i LO-R oprócz 100zł w cenie? Pozdrawiam. Edytowane 20 Lutego 2014 przez NowyUser99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Jaka jest różnica między wersją RL-R i LO-R oprócz 100zł w cenie? Blokada na goleni i blokada na kierownicy(droższy). Sterówka 1 1/8" nie widzę u dystrybutora 1,5". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ugupu Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Jaka jest różnica między wersją RL-R i LO-R oprócz 100zł w cenie? RL-R - Remote Lockout-Rebound - blokada manetką z kiery LO-R - LockOut-Rebound - blokada na koronie widelca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...