abstinent Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Kupiłem amortyzator używkę ( niestety poza allegro ) Problem dotyczy lewej lagi, a dokładnie to dwa zadrapania które są pod którką gumową osłoną. Pytanie co z tym zrobić ? Zostawić czy np obkleić doładnie taśmą, wygładzić (chodź nie czuć nic pod palcem ostrego) i polakierować klarem ale bardzo twardym ? Jutro jadę zawieźć go na przegląd więc zobaczę co tam jeszcze w środku siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Po pierwsze, sprawdź czy nie ma wgięcia rurki. Po drugie sprawdź czy żaden kawałek nie wystaje ponad średnice rury. Ewentualne nadmiary zetrzyj papierem ściernym o możliwie wysokiej gradacji 1000-2000. Oczywiście wodnym. dziurki będą zbierać brud , jednak widelec będzie pracował poprawnie. nie malować niczym. To tylko zaszkodzi i szybko się zetrze. Szkoda zachodu. Trzeba będzie częściej zaglądać do środka. Zrób zdjęcie w porządnym świetle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Ja pierdziele poobijany ja student po melanżu ... Koniecznie trzeba go rozebrać zobaczyć co w środku. Zeszlifować wszystkie górki ... i może co z tego będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Niewesoło to wygląda, bez wygładzenia tego te wyrwy mogą kaleczyć uszczelki kurzowe, nie mówiąc o tym że wciągają brud do środka. Swego czasu zastanawiałem się czy na rysę nie stosować smaru ptfe w formie lakieru, tu masz link - pozycja druga. Ale na takie wyrwy wątpię aby cokolwiek pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Ja myślałem nad ...: - wyrównaniu kraterów - porządnym oczyszczeniu ran - zrobienie lub wykorzystanie czegoś w rodzaju szpachli by otwory zalepić, nadmiar szybko zetrzeć, w ten sposób dziury jako takie znikną i nie będą szkodzić. - wygładzenie i możliwe wypolerowanie wymagających fragmentów. I może były by z niego sztućce ... ale to masa precyzyjnej wymagającej cierpliwości, doświadczenia i pomysłowości pracy ... na pewno przewyższające ceną sam widelec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Nie szpachlówkę tylko raczej : http://allegro.pl/spawanie-za-zimno-klej-do-metalu-super-mocny-i3911928966.html Lub śmietnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Największym wyzwaniem będzie wyrównanie tej "szpachlówki". To też nie jest tak że, kupując poza allegro jesteśmy pozbawieni wszelkich praw, próbowałeś jeszcze manewrów na polu zwrotu sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 faktycznie, wyrównanie tego tak, żeby nie narobić jeszcze większych szkód, będzie trudne, ale nie niemożliwe. Z drugiej strony, to amor nie jest pierwszej młodości ani specjalnej wartości, więc może by go zostawić tak, jak jest teraz i po prostu jeździć, a od czasu do czasu po prostu rozebrać i przeczyścić uszczelki oraz wnętrze. Skoro Mars ma na goleniach gumowe harmonijki, to w pewnym stopniu jest chroniony przed brudem i uszczelki aż tak bardzo nie są narażone. Co więcej może się stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Dokładnie, jest to mocno wyeksploatowany okaz, wyrównać tylko to zadziory i katować aż się rozpadnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Dzisiaj się rozbierze i zobaczy co tam w środku sie dzieje. Może i na zdjęciach wygląda to na spore ale w rzeczywistości nie jest źle delikatnie przeszlifuje i zaleje lakierem później polerka nad zwrotem nie myślę chodź sprzedający mógł wystawić na allegro z niższą ceną ale w końcu wyszło jak jest O szpachli nie ma mowy bo te ubytki są sa małe na szpachle i więcej problemu sobie na robię niż to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Dla mnie ten amor to juz tylko dawca organów Ja rozumiem ryski, lekkie przetarcia, ale nie takie wyrwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 podeszły by golenie od mańka SX ? bo taki posiadam a tam golenie jak nówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 20 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Jak posiadasz to sprawdź jakiż to problem. jak średnica i rozstaw sie zgadzają to połowa sukcesu, jak się jeszcze mocowanie na dole zgadza to będzie pasować. Tylko pytanie czy chcesz też bebechy przekładać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 no bebechy to podstawa żeby przelożyć zobacze jak tam w środku wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 (edytowane) SX ma w prawej goleni elastomer a w lewej jakiś tłumik cierny.... Mars ma w lewej goleni sprężynę powietrzną Mars-air a w prawej tłumik hydrauliczny TPC Mars : http://www.manitoumtb.com/wp-content/uploads/2013/08/2001-Mars-Owners-Manual.pdf SX : http://www.spoke-n-word-cycles.com/TechnicalDocuments/Manitou/Manitou%201999/Manitou%201999%20SX%20Service%20Manual.pdf Wolał bym jeździć na poharatanym Marsie ... Edytowane 21 Lutego 2014 przez Rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 Dzisiaj rozmawiałem z kolegą nie podejdzie wymiary te same, tpc też jest ale nic z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalM Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 http://enecon.com.pl/index.php/metalclad/duralloy kiedyś bawiłem się tym środkiem tylko gra szła o wyższą stawkę bo uszkodzony był siłownik od maszyny. Został zdemontowany uszkodzenie wypełnione i puszczony ponownie do toczenia i polerowania. Niestety tutaj cena środka przerasta cenę widelca. Jednak idąc tym tropem zrobiłbym wypełnienie żywicą epoksydową lub klejem na bazie epoksydu i kupił zestaw diamentowych padów do polerowania i zeszlifował wszystko co wystaje, co operacje redukując pad na taki o drobniejszej granulacji. Pytanie czy gra warta jest świeczki czy nie lepiej podejść do sprawy tak jak już Rulez napisał, żeby katować, aż się nie rozleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 21 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 katować, ale najpierw zeszlifować bardzo drobnym papierem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 21 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 jak nic nie haczy, to nie ruszać, bo szlifując będziesz ścierał dodatkowo anodę na goleni. Amor i tak sporo pociągnie, nawet z takimi rysami. Raz na 2-3 miesiące zdjąłbym golenie i wyczyścił środek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 szlifował będę tylko samo uszkodzenie reszta będzie obklejona taśmą to samo podczas lakierowania zresztą lakier w formie płynnej, więc możńa będzie przecyzyjnie w miarę nałożyć (specjalne końcówki do zaprawek lakiernoczych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 Reczynie a nie szlifierką, to nie stal utwardzana tylko aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 a kto powiedział że szlifierką pracuje w aso, może nie na lakierni ale co nie co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abstinent Napisano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Podsumowując Pierwszy raz naciąłem się na allegro A trochę tego kupiłem Amor po dzwonie, górna laga krzywa Napisałem do sprzedawcy Jeśli nie wypłaci połowy lub całości kwoty+ rozebranie złożenie i odesłanie będę zmuszony złościć wyłudzenie bo tak to można nzawać Tyle łatwiej że to od firmy kupiłem Będę pisał jak tam sprawa Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 27 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Takie kwiatki ... no nic to powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.