Skocz do zawartości

[Przestroga] Nowy widelec a kwestia smarowania.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Temat nie pojawił się wcześniej bo takich jaj wcześniej nie było w prawidłowo użytkowanym i serwisowanym widelcu. Jak mówię, mój widelec po 3 sezonach jazdy i lekkim zaniedbaniu wygląda o wiele lepiej niż obecne nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nie pojawił się wcześniej bo takich jaj wcześniej nie było w prawidłowo użytkowanym i serwisowanym widelcu.

No właśnie, kupiłem go licząc na stosunkowo wysoką jakość w stosunku do ceny.... Żal doope ściska... W sumie tanie to ustrojstwo nie jest!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No to jeszcze pokażę jak Fox był fabrycznie nasmarowany.

Model F29 100mm Factory FIT CTD na Kashimie, przebieg szacunkowo do ok 800km

W uszczelkach kurzowych ni grama smaru:

fox_f29_fit_ctd_9.jpg

 

Z dolnych lag wyleciało mniej więcej 10 i 3ml oleju. Powinno być 2x30ml (zakryłoby to całe dno miski:

fox_f29_fit_ctd_6.jpg

 

Górne lagi idealne. Z dodatkowych atrakcji było jeszcze zupełnie sucho w sprężynie powietrznej, przez co amor popiskiwał, zrobili go później w serwisie, w bardzo profesjonalny sposób - odkręcając korek i dolewając oleju, normalnie żenada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik Suntoura jest rozbieralny.

Ostatnio rozbierałem takowy w swoim Epiconie.

W Suntorze nie wiele lepiej. Mój Epicon z 2011 roku był słabo zasmarowany, a olej w tłumiku nie był najwyższej jakości. W Epiconie kolegi z 2013 roku nie było lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt.DT od początku było dość awaryjne,na dodatek stockowe ceny są chore.W obecnej chwili firmy jadą na reputacji ,którą nabyły wcześniej.Teraz nie kupisz np,bombera czy czegokolwiek innego co wytrzyma 30 000 km z interwałami serwisowymi co 2-3 lata ;) Mój nowy Fox także niedomagał już po 200 km.Wadliwe uszczelki i brak oleju w lagach.To jest świadoma polityka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

To se ne vrati - czasy gdzie na regularnie serwisowanym RockShoxie można było jeździć 10lat...

Po 3tys. km budżetowa wersja amorka - Epicon z tych kupionych po taniości:

http://naforum.zapodaj.net/4a197299cc4b.jpg.html

http://naforum.zapodaj.net/87704ec5884d.jpg.html

http://naforum.zapodaj.net/ca7854905b8b.jpg.html

Zdjęcia na word press photo się nie nadają ,robione jednokomórkowcem.

Zużycia anody nie widać, w goleniach dolnych oleju brak wody też. Strona powietrzna - biały smar czysty, strona tłumikowa - biały smar z lekkimi ciemnymi smugami. Gąbki olejowe wilgotne ale to może od traktowania goleni górnych olejem silikonowym.

Pierwsze otwarcie od zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Czyli z tego wynika ze najlepszą opcją by było połączenia szkieletu suntoura z bebechami on np RSa lub innego. co to sie porobiło :P

 

Odnośnie najnowszych konstrukcji SRa to fakt ich tłumiki stają sie coraz lepsze. Jednak zanim dogonią innych trochę czasu minie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...