borasmax Napisano 17 Lutego 2014 Napisano 17 Lutego 2014 witam wszystkich serdecznie jestem zielony w temacie rowerów i sprzętu rowerowego skąd mój temat i prośba o pomoc w wyborze roweru po przeczytaniu paru nastu opinii marka padła na Author teraz tylko proszę o pomoc w wyborze lepszego osprzętu czy warto dopłacić do classica czy tez nie http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/author-2014/rowery-crossowe/author-compact vs http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/author-2014/rowery-crossowe/author-classic no chyba ze macie lepsze propozycje do jazdy po mieście, parkach z gory dziekuje za zainteresowanie
PjeseczeQ Napisano 17 Lutego 2014 Napisano 17 Lutego 2014 Classic - mam, polecam. Stoi na sensownym osprzęcie, a Compact to full Tourney. Warto dołożyć.
bartek6622 Napisano 17 Lutego 2014 Napisano 17 Lutego 2014 Na sensownym osprzęcie....... Zawsze to lepsze od Comacta. Na korzyść Classica przemawia na pewno kaseta, bo w pracy napędu jako amator nie odczujesz ogromnej różnicy,
borasmax Napisano 4 Marca 2014 Autor Napisano 4 Marca 2014 Ok classic kupiony ;-) polecacie jakieś przydatne akcesoria? Konkretnie modele pompek stopek plecaków sakw kluczy itp? Najbardziej zależy mi na kominie na szyję bo trochę wieje ;-)