Skocz do zawartości

[rower] Author Compact vs Author Classic

borasmax

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam  wszystkich serdecznie

jestem zielony w temacie rowerów i sprzętu rowerowego skąd mój temat i prośba o pomoc w wyborze roweru po przeczytaniu paru nastu opinii marka padła na Author teraz tylko proszę o pomoc w wyborze lepszego osprzętu czy warto dopłacić do classica czy tez nie 

http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/author-2014/rowery-crossowe/author-compact 

vs

http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/author-2014/rowery-crossowe/author-classic

no chyba ze macie lepsze propozycje do jazdy po mieście, parkach 

z gory dziekuje za zainteresowanie 

Napisano

Na sensownym osprzęcie....... Zawsze to lepsze od Comacta. Na korzyść Classica przemawia na pewno kaseta, bo w pracy napędu jako amator nie odczujesz ogromnej różnicy,

• 2 tygodnie później...
Napisano

Ok classic kupiony ;-) polecacie jakieś przydatne akcesoria? Konkretnie modele pompek stopek plecaków sakw kluczy itp? Najbardziej zależy mi na kominie na szyję bo trochę wieje ;-)

Napisano

http://tinypic.com/view.php?pic=e12flg&s=8#.UxYzu_l5Nmp - dla siebie zamawiałem na ten sezon właśnie. ;)

Co na początek ? Odblask na kierę i sztycę (cat eye ma dobre odblaski i tanie - mam, są ok) obowiązkowo, tak samo zestaw oświetlenia jakiś byle był (w tych tańszych wymienić tylko baterie na np. Energizery i jest ok jeśli chodzi o pozycyjne zwykłe światła - latarnie są, w lesie po zmroku nie jeżdżę - mi takie coś wystarcza akurat).

Do miasta musisz mieć porządne zabezpieczenie - najlepiej u-lock : wersja standardowa jest trochę łatwiejsza w przewożeniu, wersja LS (przeważnie ~7 cm dłuższy pałąk od STD - zapraszam do mojego wirtualnego garażu, tam masz fotkę jak to wygląda na sztycy - da się żyć i jeździć :)) na początku się wydaje upierdliwa dość w transporcie, ale szybko się docenia długość - w mieście bardzo się przydaje.