Skocz do zawartości

[rama]-Bulls Copperhead 3 do ciężkiego XC opinie


swistol

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem zawodnikiem Wrocławskiego Klubu Kolarskiego więc jeżdżę w dość ciężkim xc aktualnie mam rower kross level a5 2013 i zastanawiam się nad zmianą na 27.5 cali http://allegro.pl/rower-bulls-copperhead-3-27-5-46cm-hit-i3984913382.html na allegro znalazłem coś takiego tylko z reguły jeśli osprzęt jest dobry to rama beznadziejna dlatego proszę was o opinie na jej temat chodzi mi o sztywność wagę wytrzymałość itp

  • Mod Team
Napisano

Wszystkie copperheady z jakimi się spotkałem miały świetnie wykonane ramy, bardzo dobre malowanie, polerowane spawy, zawsze prezentowały się na wysokim poziomie. Jeśli miałbym się o coś obawiać to o komponenty uno, pogiąłem już 2 sztyce tego typu, natomiast to można zawsze wymienić.

Konfiguracja jest bardzo sensowna,  powinna spełnić oczekiwania ściganckie, rower w prawdzie nie jest najlżejszy ale baza do rozbudowy jest bardzo sensowna. Przeskok na pewno odczuwalny względem obecnego levela a5, choćby ze względu na rebę. 

 

Napisano

Maniak dzięki za odpowiedź. A wiesz coś na temat sztywności tej ramy, czy pod tym względem warto sie na niej budować i o wadze podobno jest dość ciężka około 1900 g

Napisano

jak na tą cenę to rower rewelacja. ale mogę się założyć że podana waga to ściema, 11,3 kg to nierealna waga przy takiej cenie i kołach 27,5. A czy rower nadaje się do XC to sprawdź wątek z pożądaną geometrią.

Napisano

Ja mam taką ramę ale 26 cali. Nie mam za bardzo porównanie z innymi ale rama u mnie dobrze się spisuje, nie zauważyłem też żeby była jakaś mało sztywna (a ważyłem ponad 100 kg). Rama dość ciężka, w rozmiarze 42 cm waży 2 kg. Ale ładnie wykonana, szlifowane spawy, przystosowana pod całe pancerze, zacisk od sztycy nacięty od strony kierownicy a nie od tyłu co zapobiega przedostawaniu się syfu do sztycy. Widać że przemyślana konstrukcja.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Mam pytanie odnośnie tego Copperhead 3.

(http://www.bulls.de/en/bikes/show/copperhead-3/#close)

Rama nie ma otworów służących do zamontowania bagażnika, a czasami chciałbym wyjechać nim z sakwami. Wiem, że bagażnik można przymocować na specjalne blaszki. Pytanie: czy te tylne rurki do których przymocowane byłby blaszki do montażu bagażnika nie są zbyt delikatne? I czy ogólnie rama nie jest zbytnio wycieniowana pod sakwy? Czy z obciążeniem 20kg nie będzie "pływać"? Rama jest zrobiona z : 7005 superlite aluminium, triple butted. Ja mam 60kg. Pzdr

 

  • Mod Team
Napisano

Oglądałem, macałem, małą rundkę zrobiłem i się gryzę.

Wszystko jest ok. ale martwi mnie suport press fit.

Maniak - krynico mądrości - bać się press fita?

  • Mod Team
Napisano

Ciężko powiedzieć. Mam pressfit w węglowym scottcie. Od roku bez zarzutu. Ogólnie ja mam mało problemów z suportami, często czyszczenie zakładam, czyszczę, smaruje. W alu ramie nie bał bym się tego szczególnie.

  • Mod Team
Napisano

Możesz kupić suport z aluminiowymi miskami, założyć raz i zmieniać tylko łożyska. Jak chwile poszukasz to z całą pewnością dopadniesz taki. Ogólnie nowy suporty shimano nie grzeszą trwałością na starym xtr 960 bsa przelatałem 5 sezonów, na nowym xt tydzień i się zatarł.

  • Mod Team
Napisano

Zaznaczam że mowa była o wersji bsa (wkręcanej). Pressfit jakoś mi żyje, wiec bez przesady. Poza tym to alu rama wiec nie widzę powodów do paniki, takie dobrodziejstwo nowych rowerów. Martwiłbym się przy carbonowej mufie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...