Skocz do zawartości

[13709g] Focus Super Bud 1.0 (custom)


Quba88

Rekomendowane odpowiedzi

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Shimano Deore BR-M596 – 283

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Shimano Deore BR-M596 - 345

Rotors: (Tarcze + śruby) - 226 + 24

Cables: (Pancerze i linki) - Unex - 150

Cassette: (Kaseta) - Shimano CS-HG61 - 259

Chain: (łanńuch) - Shimano CN-HG53 - 256

Crankset: (Korby + suport) -  Shimano Deore FC-M590 - 973

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Deore FD-M591 - 178

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano SLX RD-M662 - 265

Fork: (Widelec + gwiazdka) - Sr Suntour Epicon R.L.-R. 2013 - 1720

Rear Shock: (Damper) - Rock Shox Monarch R - 244

Frame: (Rama + stery) - Focus Super Bud 1.0 2013 - 2750

Grips: (Gripy + korki) - Noname, piankowe - 47

Handlebar: (Kierownica) - Easton Monkey Bar 685mm - 365

Headset: (Stery) FSA

Pedals: (Pedały) - Shimano PD-M520 - 375

Seat: (Siodło) - Selle Italia C2 Genuine Gel - 265

Seatpost: (Sztyca) - Bontrager - 375

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Focus - 42

Shifters: (Manetki) - Shimano Deore SL-M590 - 271

Skewers: (Zaciski kół) - Novatec - 113

Stem: (Mostek) - Kross - 156

Tire (Front): (Opona przednia + tylna) - Geax Aka 2.0 - 2 x 568

Top Cap: (Top cap) - Focus - 16

Tubes: (Dętki) - CST - 428

Wheel Front: (Koło przednie) - 1023

-Hub: (Piasta) - Novatec NT-D041

-Rim: (Obręcz) - Mach 1 MX Disc

-Spokes: (Szprychy) - Mach 1

-Nipples: (Nyple) - Mach 1

Wheel Rear: (Koło tylne) - 1295

-Hub: (Piasta) - Novatec NT-D042

-Rim: (Obręcz) - Mach 1 MX Disc

Licznik - 50

Oświetlenie - 44

Opaska pod łańcuch - 19

 

Suma: 13709

 

 

Pierwszy full wreszcie ukończony. Graty przełożone ze starego Krossa. Może nie wyszło najlżej, ale nie to było najważniejsze (ale koła kwalifikują się do wymiany jako pierwsze na coś lżjejszego, bo Machy to straszne kloce). 

 

Wrażenia z jazdy: kto kiedyś przerzucał się z HT na FS doskonale wie o co chodzi. Banan na twarzy przez cały czas jazdy. Jako że rama ma 100mm skoku, miałem obawy, czy nie wyjdzie z tego 'przyciężkawy sztywniak". Na szczęście nie, zawieszenie pracuje świetnie, a bujanie jest dość ograniczone i niedenerwujące.

 

 

 

72u6.jpg

vu7l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...