Quba88 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Brake (Front): (Hamulec przedni) - Shimano Deore BR-M596 – 283 Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Shimano Deore BR-M596 - 345 Rotors: (Tarcze + śruby) - 226 + 24 Cables: (Pancerze i linki) - Unex - 150 Cassette: (Kaseta) - Shimano CS-HG61 - 259 Chain: (łanńuch) - Shimano CN-HG53 - 256 Crankset: (Korby + suport) - Shimano Deore FC-M590 - 973 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Deore FD-M591 - 178 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano SLX RD-M662 - 265 Fork: (Widelec + gwiazdka) - Sr Suntour Epicon R.L.-R. 2013 - 1720 Rear Shock: (Damper) - Rock Shox Monarch R - 244 Frame: (Rama + stery) - Focus Super Bud 1.0 2013 - 2750 Grips: (Gripy + korki) - Noname, piankowe - 47 Handlebar: (Kierownica) - Easton Monkey Bar 685mm - 365 Headset: (Stery) FSA Pedals: (Pedały) - Shimano PD-M520 - 375 Seat: (Siodło) - Selle Italia C2 Genuine Gel - 265 Seatpost: (Sztyca) - Bontrager - 375 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Focus - 42 Shifters: (Manetki) - Shimano Deore SL-M590 - 271 Skewers: (Zaciski kół) - Novatec - 113 Stem: (Mostek) - Kross - 156 Tire (Front): (Opona przednia + tylna) - Geax Aka 2.0 - 2 x 568 Top Cap: (Top cap) - Focus - 16 Tubes: (Dętki) - CST - 428 Wheel Front: (Koło przednie) - 1023 -Hub: (Piasta) - Novatec NT-D041 -Rim: (Obręcz) - Mach 1 MX Disc -Spokes: (Szprychy) - Mach 1 -Nipples: (Nyple) - Mach 1 Wheel Rear: (Koło tylne) - 1295 -Hub: (Piasta) - Novatec NT-D042 -Rim: (Obręcz) - Mach 1 MX Disc Licznik - 50 Oświetlenie - 44 Opaska pod łańcuch - 19 Suma: 13709 Pierwszy full wreszcie ukończony. Graty przełożone ze starego Krossa. Może nie wyszło najlżej, ale nie to było najważniejsze (ale koła kwalifikują się do wymiany jako pierwsze na coś lżjejszego, bo Machy to straszne kloce). Wrażenia z jazdy: kto kiedyś przerzucał się z HT na FS doskonale wie o co chodzi. Banan na twarzy przez cały czas jazdy. Jako że rama ma 100mm skoku, miałem obawy, czy nie wyjdzie z tego 'przyciężkawy sztywniak". Na szczęście nie, zawieszenie pracuje świetnie, a bujanie jest dość ograniczone i niedenerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Masakrycznie ciężkie dętki,kierownica i sztyca. Koła też lakkie nie są- jest gdzie wagę zbijać. Pancerz tylnej przerzutki aż prosi się o inne prowadzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quba88 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Zdecydowanie jest gdzie. Na pierwszy odstrzał lecą właśnie koła razem z dętkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.