StonaXTR Napisano 16 Lutego 2014 Napisano 16 Lutego 2014 Witam, szukam pomocy . posiadam damper dt swiss xr carbon, bardzo lekki i nawet fajnie działający damper, w ramie scott spark . 165mm dlugosc całkowita. od jakiegoś czasu mocno zaczął popuszczać ciśnienie. pompuję zawsze 190-200psi po nocy mam już 150psi. Zastanawiam się czy to tylko uszczelki w części powietrznej czy usterka może być poważniejsza.
martinwu Napisano 16 Lutego 2014 Napisano 16 Lutego 2014 Zapytaj Wicha czy zrobi https://www.facebook.com/bikeserwis?ref=profile Wysyłane z mojego GT-P5110 za pomocą Tapatalk 2
matkell Napisano 16 Lutego 2014 Napisano 16 Lutego 2014 Te dampery mają w założeniu puszczać 15-30 psi, ale na miesiąc, a nie przez noc, więc ja bym stawiał na jakąś uszczelkę, Jak nie znajdziesz odpowiedzi u Wicha to odezwij się do Specbike, dobry serwis, z pewnością pomogą
Rulez Napisano 16 Lutego 2014 Napisano 16 Lutego 2014 Lub tu : https://www.facebook.com/BFGsuspension?fref=ts
portege Napisano 16 Lutego 2014 Napisano 16 Lutego 2014 Zdecydowanie polecam Specbike Pruszków. Tam zrobią Ci go na pewno... Serwisowałem tam damper a nawet swój amortyzator Lefty:) Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Mod Team durnykot Napisano 17 Lutego 2014 Mod Team Napisano 17 Lutego 2014 Te dampery mają w założeniu puszczać 15-30 psi, ale na miesiąc Bzdura- żaden sprawny damper nie ma z założenia tracić cisnienia.
StonaXTR Napisano 17 Lutego 2014 Autor Napisano 17 Lutego 2014 Napisałem do Specbike zobaczymy. Dzięki za ainteresowanie.
Mod Team Puklus Napisano 17 Lutego 2014 Mod Team Napisano 17 Lutego 2014 Zbiornik można odkręcić samemu, jest to proste i niczym nie grozi jak się spuści powietrze. Albo zaworek, albo uszczelki na tłoku. Cały damper łatwo sprawdzić, nabić go możliwie wysokim ciśnieniem i włożyć do wody. Będzie widać którędy spiernicza.
Mod Team Maniak Napisano 17 Lutego 2014 Mod Team Napisano 17 Lutego 2014 Prawdopodobnie temat do ogarnięcia na własną rękę, sprawdziłbym chociaż wizualnie stan uszczelek, tu mała podpowiedź:
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 Widziałem ten film dzięki, oczywiście zaglądałem już do środka. Na moje oko to nie jestem w stanie odpowiedzieć czy uszczelka jest zużyta czy nie. Wygląda "normalnie" Sprawdzenie w wodzie też robiłem i nie widać bąbelków. pewnie uciekają zbyt wolno. Bardzo chętnie zrobił bym to sam gdy bym znalazł sprzedawcę zestawu naprawczego.
matkell Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 Bzdura- żaden sprawny damper nie ma z założenia tracić cisnienia. Przeczytaj sobie dokładnie: http://www.dtswiss.com/Resources/suport/SHOCKS/DT-Swiss-Shocks-User-Manual-2013
Rulez Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 pompuję zawsze 190-200psi po nocy mam już 150psi. A jak to sprawdzasz ? czy przy podłączniu pompki nie tracisz ciśnienia, ile spadku jest po 2 nocach ? Inna sprawa, że dampery DT pozostawiają sporo do życzenia ...
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 No wiesz co, o ile nie dotykając dampera to cisnienie ucieka nieznacznie o tyle podczas ostrej jazdy ( ostatni maraton ŚLR) w kielcach ) dojechałem juz na zablokowanym bo spadło tak że damper uginał się do zera. Nie robiłem takich prób żeby sprawdzać ile po nocy a ile po dwóch spada ciśnienie. Wystarczy chyba to, że po jednej nocy spada tyle by uniemożliwić jazdę.
Mod Team Puklus Napisano 18 Lutego 2014 Mod Team Napisano 18 Lutego 2014 A damer wewnątrz ma jakieś smarowne ? kapinkę oleju lub smar na uszczelkach ? Jeżeli uszczelki po głębszej analizie nie wyglądają na wyeksploatowane, może sensownie jest sie przyjrzeć tłokowi ? Nie jest porysowany ? Są tam jak widać 2 uszczelki, jednak na tłoku, która widać na filmiku i druga w zbiorniku przy zwężeniu i jej bym się przyglądną bliżej.
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 PIerwsze co zrobiłem to wyczyściłem wszystko "doimentu" i posmarowałem smarem który używałem przy serwisie FOXa na przodzie. (nie mam go pod ręką) jakiś tam dobry do Amortyzarorów .. motorex czy coś. Oglądałem dokładnie powierzchnię tłoka od środka i nie widać na niej wyratć. (jest ona zrobiona z karbonu). może macie gdzieś zdjęcie zużytych uszczelek? to porównam .
Mod Team Puklus Napisano 18 Lutego 2014 Mod Team Napisano 18 Lutego 2014 Wyjmowałeś ta ze środka zbiornika ?
Rulez Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 Z tego co widzę, tłok jest uszczelniony quadringiem, zapewne jakiś typowy rozmiar, bez względu na to jak wygląda obecny, kupił bym nowy i sam wymienił, koszty prawie żadne. Jeśli dalej będzie puszczał ciśnienie wtedy można myśleć o serwisie ...
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 o i bardzo ładna odpowiedź tylko gdzie taki quadring kupić ?
Rulez Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 W każdym porządnym sklepie z uszczelnieniami, ja miałem czas więc kupiłem tu : http://www.ggtrading.pl/ Ty w zasadzie też masz czas, jeszcze sezonu nie ma ... PS W Kielcach powinni mieć np. tu : http://kielce.cylex.pl/firmy/algum--producent-uszczelek-i-uszczelnie%C5%84-technicznych-10825450.html http://utech.biz.pl/pl/kontakt/
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 No w sumie to potrzebny mi tylko dokładny wymiar. wyjme starą dobiorę najbliższą.
Rulez Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 Bierzesz w rękę i jedziesz do klepu, tam powinni znaleźć odpowiednią.
StonaXTR Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 Lux. jutro podzwonię po sklepach u mnie w kielcach.
StonaXTR Napisano 19 Lutego 2014 Autor Napisano 19 Lutego 2014 No właśnie w U techu tylko mają ale rozmiary od 50mm w górę. Algum nawet nie wie co to za uszczelka Xring quad ring... http://allegro.pl/listing/listing.php?string=quadring&search_scope= któraś z tych może?
Rulez Napisano 19 Lutego 2014 Napisano 19 Lutego 2014 Zmierz szerokość i średnicę, więcej do zakupu nie potrzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.