davidoff92 Napisano 13 Lutego 2014 Napisano 13 Lutego 2014 Hej Mam prośbę , kupiłem ostatnio rower z zamierzeniem używania go w MTB jednak że jestem laikiem i nie znając się za bardzo nie ogarnąłem że część komponentów jest przeznaczona bardziej na szosę niż do jazdy w lesie bądź czasem w górach . Rower jest w idealnym stanie praktycznie nowy. Jak uważacie warto pakować kasę i jeśli tak to ile żeby go przystosować do jazdy mtb czy lepiej sprzedać i kupić coś już zrobinego ?? Co bym musiał w nim wymienić i ewentualnie na jaki model i w jakich cenach ( nie chcę kupić jakiegoś dziadostwa ale też nie będzie to jazda wyczynowa dlatego za dużo wydać również bym nie chciał. Poniżej podaję specyfikację i fotki . Z góry dziękuje )) Specyfikacja: Rama: HPA 7005 aluminiowa hydroformowana potrójnie cieniowana rozmiar 18 caliWidelec: Fox 32 RL F100 z manetką blokady na kierownicy Przerzutka: Shimano ZEE krótki wózek wyposażona w sprzęgło napinające łańcuch dzięki czemu na wybojach nie lata on do góry i do dołu Korba: Deore XT Łańcuch: Campagnolo Record C9 Kaseta: Deore XT 11-32t Blat korby: Renthal SR4 40t Manetka: SRAM X9 Koła i piasty: DT SWISS XPW 1600 Opony: Panaracer TSERV 1,5 Siodełko: Specialized Phenom Sztyca: Syntace P6 Kierownica: Syntace Duraflite Hamulce: hydrauliczne tarczowe Deore XT 2012 BR m785 Pedały: SPD Shimano 540 Mostek: KCNC Flyride Stery: FSA Orbit Z semi-integrated Waga: ok. 10kg
rkopec16 Napisano 13 Lutego 2014 Napisano 13 Lutego 2014 przerzutka zee z krótkim do 11-32 to przegięcie, opony by trzeba na pewno zmienić. Do tego nie widzę przedniej przerzutki manetki i conajmniej drugiego blatu.