Skocz do zawartości

[Rower] Cube reaction race pomoc w uterenowieniu

davidoff92

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej ;) Mam prośbę , kupiłem ostatnio rower z zamierzeniem używania go w MTB jednak że jestem laikiem i nie znając się za bardzo nie ogarnąłem że część komponentów jest przeznaczona bardziej na szosę niż do jazdy w lesie bądź czasem w górach . Rower jest w idealnym stanie praktycznie nowy. Jak uważacie warto pakować kasę i jeśli tak to ile żeby go przystosować do jazdy mtb czy lepiej sprzedać i kupić coś już zrobinego ?? Co bym musiał w nim wymienić i ewentualnie na jaki model i w jakich cenach ( nie chcę kupić jakiegoś dziadostwa ale też nie będzie to jazda wyczynowa dlatego za dużo wydać również bym nie chciał. Poniżej podaję specyfikację i fotki . Z góry dziękuje ;)))

Specyfikacja:

Rama: HPA 7005 aluminiowa hydroformowana potrójnie cieniowana rozmiar 18 cali
Widelec: Fox 32 RL F100 z manetką blokady na kierownicy

Przerzutka: Shimano ZEE krótki wózek wyposażona w sprzęgło napinające łańcuch dzięki czemu na wybojach nie lata on do góry i do dołu

Korba: Deore XT

Łańcuch: Campagnolo Record C9

Kaseta: Deore XT 11-32t

Blat korby: Renthal SR4 40t

Manetka: SRAM X9

Koła i piasty: DT SWISS XPW 1600

Opony: Panaracer TSERV 1,5

Siodełko: Specialized Phenom

Sztyca: Syntace P6

Kierownica: Syntace Duraflite

Hamulce: hydrauliczne tarczowe Deore XT 2012 BR m785

Pedały: SPD Shimano 540

Mostek: KCNC Flyride

Stery: FSA Orbit Z semi-integrated

Waga: ok. 10kg

Napisano

przerzutka zee z krótkim do 11-32 to przegięcie, opony by trzeba na pewno zmienić. Do tego nie widzę przedniej przerzutki manetki i conajmniej drugiego blatu.

Napisano

Czemu zaraz sprzedawać? To co widzę do wymiany to:

1: Opony, kupiłbym tu jakieś Schwalby Racing Ralphy lub np. Continentale Race Kingi.