Pustelnik Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 Witam! Jutro mam zamiar kupić do mojego roweru bidon na picie. Jaki mi polecacie? Chciałbym kupić coś nie za drogiego, może tak do 20zł. Ja nie mam w rowerze żadnych otworów na bidon to kupię taki co się tylko tak zakłada? Jakiś przylepny czy coś w tym stylu? Bo nie będe specjalnie otworków robił. Niewiem czy dałem dobrą nazwę tematu bo jestem nowy ale chyba tak. Pozdrawiam! Pustelnik
naiLo Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 Kolego nie masz takich otworow bo jezdzisz na makrokeszu. Najpierw zbiez kase zanim wybijesz zeby albo sie zabijesz....
Pustelnik Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Napisano 4 Czerwca 2006 Nie kapuję :/ możliwe, że jest to makrokesz ale on ma już ok. 5 lat i dostałem go na Komunię Nie rozumiem co z tym zbieraniem kasy, że nie kupię bidona do 20zł czy jak sorry ale nie znam się za bardzo na rowerze. A zabić się nie zabije. Hehe, kupisz sobie za 5tys rower = nieznasz przepisów i tez się zabijesz Zresztą jak umiesz jeździć to jakim prawem się mozesz zabić nie ważne za ile kupiłem rower i jaki jest. Zresztą kilka dni temu mój rowerek był w naprawie (nowe manetki, przegląd itp.). I moje pytanie brzmiało: czy kupię bidon dla którego nie potrzebne są otworki? Pzdr.
naiLo Napisano 4 Czerwca 2006 Napisano 4 Czerwca 2006 zeby wlozyc bidon musisz miec do czego... czyli najpierw kup koszyk na bidon niestety nie wiem czy sa takie nie przykrecane... ale to mozna zamontowac jakas obejma... a potem kup sobie bido izostara bo maja zamykane ustniki i nie ubrudza sie od niczego... i sa chyba najbardziej popularne...
Pustelnik Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Napisano 4 Czerwca 2006 Ok dzięki Będe musiał poszukać jakichś koszyków na bidon co się nie przykręcają tylko takie co można jkaoś zamocować inaczej bez tych dziurek tylko gdzie takie znaleźć :/ Pozdro