ruferzyk Napisano 9 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2014 Witam, Proszę kogoś kto zna się w temacie o wytłumaczenie mi jak rozebrać tą piastę i jak wymienić łożyska. Udało mi się po str. przeciwnej do bębenka odkręcić aluminiowy element "zaślepkę" z uszczelką, pod nią widzę łożysko, analogicznie po stronie bębenka nie mogę odkręcić tego elementu, no i nic dalej nie mogę zrobić. Temat już raz się pojawił ale niestety znalazła się w nim odpowiedź "jak się słabo kręci to wymień łożyska". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Tu masz schemat: - Podważasz 1 (z obu stron)- Odkręcasz 2 i 16- Ciągniesz za bębenek 7- Wybijasz oś 14 od strony mocowania tarczy wraz z łożyskiem - Za pomocą dopasowanej tulejki wybijasz drugie łożysko z korpusu piasty - Przy użyciu tej samej tulejki wybijasz łożysko 1 z oski Przy okazji, łożyska wymienia się jak zaczynają "chrupać", czyli nie kręcą się płynnie. Sam mam Freeforce'a i piasta ta kręci się wyraźnie ciężej niż piasta przednia (ale płynnie), a to z winy uszczelki przy bębenku. Ściągnij bębenek i wtedy zobacz jak się kręci, jeśli kiepsko, łożyska do wymiany, jeśli ok, to wszystko jest jak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ruferzyk Napisano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Dzięki za odpowiedź, Mam jeszcze pytanie, czy nakrętka nr 2 odkręca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Jeśli mnie pamięć nie myli to odkręca się odwrotnie niż ruch wskazówek zegara, ale piastę rozbierałem już z pół roku temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.