Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Napisano 8 Lutego 2014 Witam zamierzam przeserwisować mojego xc32 z przebiegiem <10km. kupiłem już redrum 100ml pitstop 5w 200ml pitstop 15w 100ml. Co myślicie o olejach MOTOREXA mogę kupić po 40zł za litr oryginalne. Odbiegaja jakościowo od tych oleji rock shoxa? Wiecie gdzie dostane wszystkie o ringi i uszczelki potrzebne do tego amortyzatora? Chce mieć cały zestaw bo przy rozbieraniu coś mogę uszkodzić. Coś jeszcze potrzebuję? Do pomocy będę używać 1:http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/8P-0tVkORbkGInkolAIhdpFLdojC5xQJaZJYYlfyeX8/mtime:1343165396/sites/default/files/techdocs/gen.0000000004207_rev_a_2013_sektor_recon_xc32_solo_air_service_manual.pdf 2:http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/tHgiGl-i5gGkjsvrXujQN0wqof99r6iaO4VCVWpP4s0/mtime:1372788167/sites/default/files/techdocs/gen0000000004392_rev_a_rockshox_oil_air_and_coil_chart_2014_0.pdf Myślę o zmianie skoku na 120mm-spowoduję to pojawienie się luzów? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Napisano 8 Lutego 2014 Póki co potrzebujesz upewnić sie że nie ma sucho i tyle. Było o tym duużo dyskutowane, poszukaj sobie. Cytuj
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Napisano 8 Lutego 2014 Czytałem o tym ale i tak wolę go zalać owymi olejami itp... Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Napisano 8 Lutego 2014 Olejom motorex nic nie dolega, przy czym to oleje mineralne a nie syntetyczne czy pół syntetyczne, po czasie mętnieją, natomiast nie zauważyłem żeby ten fakt jakoś negatywnie wpływał na działanie. Jak przeczytasz poradnik o olejach będziesz wszystko wiedział. Podepnę się pod temat.Jeżeli zablokuję mojego xc32 solo air TK i nacisnę 1 ręką i on się ugina to źle?Po prostu blokada puszcza. Skup się raczej na usunięciu tego. Cytuj
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Napisano 8 Lutego 2014 Jak blokada jest włączona to amortyzator chodzi ciężej jest stwardniałty na całej długości lag. Cytuj
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Napisano 8 Lutego 2014 No to normalny objaw TK. Nie ma co popadać też w paranoje... To jest przecież nowy amortyzator, można zrobić mu przegląd i nasmarować to i owo ale bez przesady Cytuj
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Napisano 8 Lutego 2014 To on ma tak normalnie? Gdzieś na forum był wątek że ktoś sprzedaję SLICKY HONEY szukam i nie mogę znaleźć, jak znajdę to wyskakuje błąd. Cytuj
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Napisano 8 Lutego 2014 Bo już nie ma ogłoszenia. Tłumik Turnkey ma to do siebie, że blokada w zasadzie tylko usztywnia amortyzator. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Napisano 8 Lutego 2014 Po co wymieniać oringi w amortyzatorze z przebiegiem poniżej 10km? W ogóle nie ma sensu tego ruszać teraz, pojeździj sezon i wtedy myśl o serwisie. Cytuj
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Napisano 8 Lutego 2014 Kolega wyżej ma racje. Druga sprawa jest taka, że nie ma sensu inwestować w slick honey itp. przy tej klasie widelca, sądzę, że zwykły smar wazelinowy lub ŁT43 wystarczy. Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Napisano 8 Lutego 2014 Scarper tak to opisał ("i nacisnę 1 ręką i on się ugina") jakby blokada w ogóle nie działała. Wtedy znaczyłoby że niema oleju w tłumiku, a mógłby uciec przez walnięty oring. Natomiast rak jak koledzy radzą, smar wystarczy zwykły do niego, poza tym są tańsze opcje niż slick honey. Cytuj
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Czytałem że może mieć sucho, a zamówiłem jeszcze oleje motorexa 5w i 15w. I tak z ciekawości chcę go rozebrać. Takie uszczelki będą pasować:http://allegro.pl/uszczelki-rock-shox-sid-solo-air-zestaw-uszczelek-i3877589604.html ? W suntorze to inaczej działało amor się blokował, uginał tylko na troche. A w Tk amor twardnieje, ale myslę że przy jeździe nie bedzie się uginał. A 20$ za puszkę to nie tak dużo. Zawsze będe miał smar. Edytowane 8 Lutego 2014 przez Scarper Cytuj
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Napisano 8 Lutego 2014 Po co na siłę szukasz wydatków, podwajając wartość widelca. Montuj go, a jak masz zamontowanego to nasmaruj, porób co trzeba i jeździj, będziesz miał większą satysfakcję Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Napisano 8 Lutego 2014 Tia 20$ za puszkę a wysyłka do kraju 25$ czyli obecnie jakieś 160zł, zestaw uszczelek 80zł, motorexy 2x40zł , to co już masz ok 50zł. Chcesz powiedzieć że masz zamiar wydać 370zł na rozbiórkę dla zabawy amora który chodzi po 500-600zł nowy? Cytuj
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Napisano 8 Lutego 2014 To zdejme tylko dól i uzupełnie oleje, uszczelki smarne smarem silikonowym. Będe go raz w roku serwisował, aż go zajadę sprzedam i się pomyśli o czymś innym, można zamykać-jezeli wszyscy się wypowiedziel. Cytuj
Scarper Napisano 24 Lutego 2014 Autor Napisano 24 Lutego 2014 Słyszałem że oleje motorexa mętnieją, jakie inne firmy olei polecacie odpowiedniki 5w i 15w wg zaleceń rock shoxa, nie boje się podróbek, biorę prosto od wuja mechanika, motorex będzie do krossa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.