Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Witam zamierzam przeserwisować mojego xc32 z przebiegiem <10km. kupiłem już redrum 100ml pitstop 5w 200ml pitstop 15w 100ml. Co myślicie o olejach MOTOREXA mogę kupić po 40zł za litr oryginalne. Odbiegaja jakościowo od tych oleji rock shoxa? Wiecie gdzie dostane wszystkie o ringi i uszczelki potrzebne do tego amortyzatora? Chce mieć cały zestaw bo przy rozbieraniu coś mogę uszkodzić. Coś jeszcze potrzebuję? Do pomocy będę używać 1:http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/8P-0tVkORbkGInkolAIhdpFLdojC5xQJaZJYYlfyeX8/mtime:1343165396/sites/default/files/techdocs/gen.0000000004207_rev_a_2013_sektor_recon_xc32_solo_air_service_manual.pdf 2:http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/tHgiGl-i5gGkjsvrXujQN0wqof99r6iaO4VCVWpP4s0/mtime:1372788167/sites/default/files/techdocs/gen0000000004392_rev_a_rockshox_oil_air_and_coil_chart_2014_0.pdf Myślę o zmianie skoku na 120mm-spowoduję to pojawienie się luzów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Póki co potrzebujesz upewnić sie że nie ma sucho i tyle. Było o tym duużo dyskutowane, poszukaj sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Czytałem o tym ale i tak wolę go zalać owymi olejami itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Olejom motorex nic nie dolega, przy czym to oleje mineralne a nie syntetyczne czy pół syntetyczne, po czasie mętnieją, natomiast nie zauważyłem żeby ten fakt jakoś negatywnie wpływał na działanie. Jak przeczytasz poradnik o olejach będziesz wszystko wiedział. Podepnę się pod temat.Jeżeli zablokuję mojego xc32 solo air TK i nacisnę 1 ręką i on się ugina to źle?Po prostu blokada puszcza. Skup się raczej na usunięciu tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Jak blokada jest włączona to amortyzator chodzi ciężej jest stwardniałty na całej długości lag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 No to normalny objaw TK. Nie ma co popadać też w paranoje... To jest przecież nowy amortyzator, można zrobić mu przegląd i nasmarować to i owo ale bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 To on ma tak normalnie? Gdzieś na forum był wątek że ktoś sprzedaję SLICKY HONEY szukam i nie mogę znaleźć, jak znajdę to wyskakuje błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Bo już nie ma ogłoszenia. Tłumik Turnkey ma to do siebie, że blokada w zasadzie tylko usztywnia amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Po co wymieniać oringi w amortyzatorze z przebiegiem poniżej 10km? W ogóle nie ma sensu tego ruszać teraz, pojeździj sezon i wtedy myśl o serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Kolega wyżej ma racje. Druga sprawa jest taka, że nie ma sensu inwestować w slick honey itp. przy tej klasie widelca, sądzę, że zwykły smar wazelinowy lub ŁT43 wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Scarper tak to opisał ("i nacisnę 1 ręką i on się ugina") jakby blokada w ogóle nie działała. Wtedy znaczyłoby że niema oleju w tłumiku, a mógłby uciec przez walnięty oring. Natomiast rak jak koledzy radzą, smar wystarczy zwykły do niego, poza tym są tańsze opcje niż slick honey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Czytałem że może mieć sucho, a zamówiłem jeszcze oleje motorexa 5w i 15w. I tak z ciekawości chcę go rozebrać. Takie uszczelki będą pasować:http://allegro.pl/uszczelki-rock-shox-sid-solo-air-zestaw-uszczelek-i3877589604.html ? W suntorze to inaczej działało amor się blokował, uginał tylko na troche. A w Tk amor twardnieje, ale myslę że przy jeździe nie bedzie się uginał. A 20$ za puszkę to nie tak dużo. Zawsze będe miał smar. Edytowane 8 Lutego 2014 przez Scarper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kporys Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Po co na siłę szukasz wydatków, podwajając wartość widelca. Montuj go, a jak masz zamontowanego to nasmaruj, porób co trzeba i jeździj, będziesz miał większą satysfakcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 8 Lutego 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 Tia 20$ za puszkę a wysyłka do kraju 25$ czyli obecnie jakieś 160zł, zestaw uszczelek 80zł, motorexy 2x40zł , to co już masz ok 50zł. Chcesz powiedzieć że masz zamiar wydać 370zł na rozbiórkę dla zabawy amora który chodzi po 500-600zł nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 To zdejme tylko dól i uzupełnie oleje, uszczelki smarne smarem silikonowym. Będe go raz w roku serwisował, aż go zajadę sprzedam i się pomyśli o czymś innym, można zamykać-jezeli wszyscy się wypowiedziel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scarper Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Słyszałem że oleje motorexa mętnieją, jakie inne firmy olei polecacie odpowiedniki 5w i 15w wg zaleceń rock shoxa, nie boje się podróbek, biorę prosto od wuja mechanika, motorex będzie do krossa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.