Skocz do zawartości
  • 0

Rower dla męża

Julkens

Pytanie

Napisano

Hej drodzy forumowicze,

piszę z zapytaniem odnośnie zakupu nowego roweru. Powiem na wstępie, że jestem absolutnym laikiem jesli chodzi i firmy, dane techniczne, generalnie cały temat jest dla mnie obcy.

Zakup roweru jest dla mojego męża, ponieważ skradli mu jego ukochany rower scotta- i na tym się kończą moje informacje n.t. jego poprzedniego modelu. Mam zdjęcia skradzionego roweru. Zdążyłam się dowiedzieć że był to rower MTB. Ma służyć do jeżdżenia głównie po asfalcie i lesie.

Do dyspozycji mam 1800 z małą górką (bądź dołkiem ;) ). Chciałabym żeby by najbardziej podobny do jego poprzedniego roweru.

post-171398-0-94884900-1391783271_thumb.jpg

post-171398-0-39631600-1391783284_thumb.jpg

post-171398-0-91529200-1391783294_thumb.jpg

post-171398-0-98811900-1391783301_thumb.jpg

post-171398-0-02163700-1391783308_thumb.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

• Mod Team
Napisano

Dokładnie ujmując od ziemi do kości kulszowych, tych na których siadamy (jak usiądziesz na twardym to poczujesz ;) ) , mierzymy bez obuwia.

Zaproponowałbym Scotta Aspect'a 950 , na pewno podobnego roweru już nie znajdziesz więc może warto kupić coś "na czasie" ? Koła 29 są teraz na fali, na pewno do rekreacyjnej jazdy dadzą większą wygodę. 

Tutaj nieco taniej zeszłoroczny model.

• Mod Team
Napisano

Poprawiłem link.

Tutaj w miarę przejrzysta tabela doboru rozmiaru ramy pod wzrost: Scott dobór ram (2014)

Pamiętaj że odnosi się to tylko do ram tego producenta, w przypadku innych może rozmiary mogą być inaczej skomponowane, zwykle podobne tabele można znaleźć na stronie danego producenta. Musisz dobrze wybrać rozmiar inaczej chop będzie się z rowerem męczył.

Napisano