Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jeśli na górnych lagach będziesz miał ślady oleju to lipa .....jest sucho ,masz wszystko w porządku . Od siebie dodam ,że Rock Shox oszczędza na oleju smarującym  lagi. Do tego stopnia ,że nowe amortyzatory powinno się rozebrać(brak oleju na gąbkach i śladowe ilości w dolnych lagach) ,bo po sezonie można się zdziwić .

Edytowane przez adiF
Napisano (edytowane)

Tez tak myślałem, ale one sa bardzo twarde i nie pasowały kształtem do mojej reby 2011. chyba ze się nagną, ale one sa plastikowe.

Edytowane przez DSMP
Napisano

Są dosyć twarde. Nie wiem czy w każdym roczniku były identyczne, ale co do "nagięcia" to w dokumentacji nawet nazywają to "crush washer" czyli właśnie "zgniatana podkładka". Jak dasz na śrubie 6-7Nm to się dopasuje :)

Napisano

To Jest MC wiec nawet lekkie przekręcenie spowoduje zwiększenie kompresji. A pisał ze pokrętło się obraca. Mogło by nie być pełnej blokady ale by było czuć różnice. 106ml powiadasz ... ja do swojego wlałem tabelkową wartość to była zła :D Proponuje wykręcić tłumik, i wlać na "oko" czyli lustro oleju powinno być lekko powyżej dolnego oringu w tłumiku. Możesz to sobie nawet miarką zmierzyć.

 

Po wlaniu prawidłowej ilości tłoczysko tłumika powinno się wciskać z wyczuwalnym oporem, rosnącym pod koniec ugięcia, ale powinno sie dać docisnąć do końca bez problemu. Jak jest za lekko - źle, jak za ciężko - źle. Jeżeli poziomy oleju są ok, a ręczne przekręcenie pokrętła na max nie spowoduje blokady, tłumik jest uszkodzony.

Blokada mi działa. Rebound również działa. Tylko są dzwięki, czym bardziej przekręce na żółwia tym głośniejsze. Amor po serwisie nie dotarty, czy mam sie obawiać?

Cytuje ten post bo może za mało wlałem? Na spuszczonym powietrzu wyciągnołem tłumik i opór byl za lekki gdy go wkładałem. Dodam, że wlałem troche ponad 123mm do reby 2011 dual air. Podobno nie serwisowany, starałem sie wlać tyle ile było wcześniej.

 

 

Golenie wystawały nie równo. Z prawej strony spręzyna powietrzna, a z lewej tłumik, Tak ma być? prawą nie dało sie wyciągnąc do długości lewej, odbijała do tej pozycji

http://imgur.com/9lhfccA

 

 

Czy mogę na nie spuszczonym powietrzu wykręcić tłumik?

 

Amor po spuszczonym powietrzu nie chowa sie całkiem, zostaje 2 mm. Czytałem ze powinien całkiem sie chować.

Napisano

Tak, z powietrzem możesz wykręcić tłumik. Jakie te dźwięki? Takie chlupanie? :P To normalne. Nie musi się całkiem chować. Mój recon na spuszczonym powietrzu zostaje trochę ponad. Nie równo, bo masz odbojnik w sprężynie. Gdybyś miał większy skok to ten pręt po prawej wystawał by bardziej, więc siłą rzeczy od reboundu też by musiał sięgać. Krótko mówiąc, jest dobrze :)

Napisano

Ee ten dźwięk to normalka :) Jakbyś miał manitou marvela w rękach, to tam nawet z odkręconym na maxa reboundem chlupie i się przeciska :) Rock shoxy to przy tym nic :P

Napisano

Rozumiem. Dzieki za odpowiedz.

 

Co do manetki, bo chyba tez pytalem sie tutaj o dzialanie. Dziala mi juz wysmienicie(nie testowalem jeszcze podczas jazdy), Wydlużylem przewód i zakleiłem końcówke pancerza taśmą izolacyjną(1 obrót starczył) od strony manetki. Oczywiście nowy pancerz i nowa linka.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Witam

 

Po pełnym serwisie RS SID RLT 26 dual air (nie potrafię podać dokładnie rocznika) przy braku ciśnienia w obu komorach lagi nie chowają się całkowicie. Po napompowaniu znacznie zmniejszył się zakres ugięcia do 2- 2,5 cm. Co zrobiłem nie tak ? za pomoc z góry dzięki

 

Masakra

Edytowane przez Masakra

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...