Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kema nie jest mala wytwornia, a mimo to ich smar silikonowy /smar/ SC-4 powoli zamienial sie w silikon, precyzyjniej ujmujac- brylowal sie w grudki.

  • 5 tygodni później...
Napisano

Dziękuję za szybką odpowiedź.Tylko nie mam na wzór poprostu ktoś wyjął ją z tłumika i niewiem jak ją zamówić w sklepie gg trading (chodzi mi o wymiary)Pzdr

Napisano

Witam

Szukam smaru i olejów do serwisu mojej Reby RL solo air 2013, na allegro znalazłem takie oleje:

 

http://allegro.pl/castrol-fork-oil-sae-15w-0-5l-radom-i5018136022.html

 

http://allegro.pl/castrol-fork-oil-sae-10w-0-5l-radom-i5018140187.html

 

Czy one mogą być?

 

Nie mogę znaleźć nigdzie smarów proponowanych przez autora tematu. Macie jakieś inne propozycje smaru łatwo dostępnego na allegro lub online w Polsce?

  • Mod Team
Napisano

Teoretycznie te oleje są ok, parametry wg. kart charakterystyki mają odpowienie, jednak trafiłem 2 opinie że po castrolu uszczelki spuchły (prawdopodobnie jakieś dodatki). Nie zweryfikowałem tego, sam nie zalewałem castrolem, jednak to jeden z najtańszych olejów i z pewnością sporo ludzi go kupiło, gdyby faktycznie tak działał pewnie pojawiłoby się więcej takich opinii.  W dobrych cenach jest valvoline syn-power, ma parametry prawie jak oryginał.

Co do smaru, znalazłem 50ml RSP. trzeba by zapytać o dostępność: http://www.makra-sport.pl/?do=oferta&pid=310

  • Mod Team
Napisano

Ja ostatnio kupiłem valvoline. Ale za 27zł w sklepie stacjonarnym, wiec ten na allegro to drogi jest. Smary w zasadzie można wszelkie ale wiadomo, do uszczelniania, gesty i lepki, do pracy poślizgowy. Rożnica nie jest bardzo zauważalna ale czasami jest znaczna, zależy jak dobry smar użyjesz..

Napisano (edytowane)

Problem taki że nigdzie tych dobrych smarów nie ma...

 

W necie znalazłem tylko Motorex Bike Grase 2000 i chyba taki zamówię.

 

Ewentualne zostaje jeszcze e-bay.

Edytowane przez jaro0011
Napisano

Na allegro powinien być {cml2} ROCK 'N' ROLL Super-Slick Grease, a jak nie ma to napisz do sprzedawcy kiedy będzie dostawa. Ja do swojego Recona właśnie ten smar kupowalem na allegro

Napisano

Dołączam się do podziękowań za przewodnik.  :thumbsup:

 

Zoperowałem dzięki niemu Recona SL'08. Pacjent był niejeżdżony 4 miesiące i stracił skok - zostało jakieś 50mm. Po operacji, po spuszczeniu powietrza jest równe 100mm mierząc od podstawy uszczelki kurzowej do poserwisowego olejowego oringa (od "szczytu" uszczelki odpowiednio mniej), a tłumienie odbicia działa świetnie.

 

Jestem zachwycony bo po serwisach sklepowych ok. 10-15mm skoku ginęło. Po ostatnim zniknęło 35mm. Reklamowałem i szybko oddano mi dodatkowe 15mm, ale realnie miałem 80mm zamiast 100mm. Podejrzewam, że serwisant nie zadał sobie trudu, aby odnaleźć właściwą tabelkę z ilościami oleju. Stwierdziłem, że jak chcę mieć porządnie zrobiony serwis, to sam muszę się nauczyć. Jak widać podziałało :)

 

Serwis robiłem na oryginalnych olejach RS (kupiłem po litrze 5W i 15W) i smarze motorex bike grease 2000. Musiałem kupić też kleszcze segera, więc koszt wejścia w tę zabawę był niemały, ale przede mną jeszcze Epicon mojej kobiety i za jakiś czas Sektor w fullu, więc po pewnym czasie będzie lepiej nie tylko jakościowo, ale i finansowo.

Napisano

A jak się ma zastosowanie do całego serwisu tylko Military PM600? Nie będzie zbyt dużych oporów jeśli nasmaruje nim uszczelki przeciw kurzowe? Dzisiaj właśnie odebrałem zamówienie i jest dość gęsty i lepki, wręcz się "ciągnie"? Mam Rebę Solo Air.

  • Mod Team
Napisano

"Odpowiednia praca" to pojęcie bardzo względne, zasadniczo składałem na nim całe amorki i chodziły dobrze, na poziomie tego co prezentuje fabryka (bo i fabrycznie amor jest nasmarowany takim smarem) ale na wyrobach typu "super slick" chodzi lepiej..  i bądź tu mądry :P

Napisano

Jak już pokusił się na PM600 to jakiś dobry Slick nie powinien doprowadzić do bankructwa

 

Nie nie nie, wystarczy tych inwestycji. Będzie chodził na tym co jest. Zresztą jak fabryka stosuje tylko PM600, to powinno być dobrze. A i ja nie jestem wagi super lekkiej, więc nie będzie problemów z uginaniem amora :)

Jak myślicie, będzie ten smar dobrze pracował przy aplikacji do sterów albo suportu? Jest go trochę w tej tubie, więc pasowałoby korzystać.

  • Mod Team
Napisano

Nie chodziło mi o to że będzie zły, tylko w rowerze będzie stwarzał niepotrzebne opory :P choć różnica i tak pewnie będzie nie zauważalna, ale kiedyś z górki robiliśmy testy i najlepiej poskładana i nasmarowana piasta, rozpędzała się najszybciej, coś w tym jednak jest :P

  • Mod Team
Napisano

Smaruję nim czasem stery, tam opory nie są istotne a za to woda pm600 prawie nie rusza. Tak to smar łożyskowy i spełnia taką funkcję ale również należy pamiętać że jest dedykowany do trudnych warunków - wysokich temperatur między innymi, choćby dlatego jest tak gęsty. Ok, o koniec już tego OT :P

Napisano

Witam. Posiadam rebę i mam kilka pytań odnośnie jej serwisu. Jest to dual air końcówka od komory negatywnej jest głęboko schowana tak samo śruba od MC. I tu moje pytanie jak wykręcić dolną śrubę od MC. Nie ma tam żadnego wejścia na imbus itp. Rozumiem, że resztę działań wykonuję jak zostało opisane na początku. A i jeszcze jedno do smarowania w tym przypadku  mogę użyć oleju czy tylko smaru jak było opisane w przypadku nowszego amora?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...