13kisiel13 Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Witam. Stoję przed wyborem obręczy do 29. Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy Freqency a Kom od WTB. Czy warto jest dopłacić 50 zł do KOM? Czy będą one tak sztywne jak Frequency? Moja waga 84 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Raczej przy twojej wadze brałbym frequency. To dodatkowe żebro w środku obręczy powinno robić różnicę. Zresztą, wiadomo, lżejsza obręcz tej samej klasy będzie bardziej wiotka. Ciężko coś więcej powiedzieć, bo raczej niewielu miało okazję coś więcej na komie pojeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afly Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 tak skromnie to i23 nie jest szeroką obręczą, a szerszą od 19mm. Bierz od razu i25:), ewentualnie jeżeli ciąć koszty to poczekaj na Dartmoor Rocket 29 http://velo.pl/czesci/obrecze/dartmoor/rocket . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Wystarczy mi I23. Zależy mi też na wadze kół do 1600g. Dartmoorów nie toleruje. Czyli jednak waszym zdaniem Frequency zamiast KOM? Zmieszczę się w założonym limicie wagowym z DT350s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 1600g na DT350 + i23 w rozmiarze 29"? Niemożliwe, bo: obręcze i23 -> kilogram z haczykiem piasty DT350/IS -> pół kilo nyple alu -> 20-30g I zostaje prawie nic na szprychy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13kisiel13 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Piasty ważą 476g. Wagi obręczy nie znam ponieważ w różnych miejscach widnieją różne dane: od 460 do 550g. KOM są podobno 50g lżejsze, tylko nie wiem zględem której wagi. Faktycznie może 1600 będzie ciężko uzyskać, ale 1700 jest całkiem realne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Odnośnie masy opierałem się na recenzji z portalu twentynineinches: "Weight on the samples we were sent are right in the ball park for a competitive wheel build weight. I noted the weights at 510/520 grams each. WTB claims a weight of 530gm each." Czyli obręcze + piasty i masz 1,5kg. Kilkadziesiąt gram na nyple i zostaje 60-70g na szprychy. O jakieś 300g za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.