AntyIdiota Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Przez 4 lata użytkowałem rogi KCNC BE1. Niestety przy kolejnym montażu pękła jedna śruba, musiałem je ściskać dość mocno, aby nie kręciły się na kierownicy. Mam komplet nowych śrub, tutaj "pozdrawiam" głównego sprzedawcę KCNC w Polsce - Bikestację, która olała mnie ciepłym m... . Śruby przyszły prosto od KCNC z Tajwanu. Jednakże chciałbym przygotować kierownicę tak aby maksymalnie zwiększyć tarcie pomiędzy nią (biała, Amoeba Borla),a rogiem. Czy spirytus salicylowy odtłuszcza, matowi w jakikolwiek sposób powierzchnię? Czy po prostu użyć ciepłej wody z płynem do naczyć?
szybkilopez Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Żeby zwiększyć tarcie możesz coś takiego zastosować http://www.bikecenter.pl/index.php?p7941,ritchey-liquid-torque-srodek-zwiekszajacy-tarcie a do odtłuszczenia płyn do mycia naczyń z wodą starczy.
AntyIdiota Napisano 3 Lutego 2014 Autor Napisano 3 Lutego 2014 To opakowanie wygląda jak jednorazowego użytku. Czy zawartość nie nadaje się do użytku po paru dniach od otwarcia opakowania - zasycha. Bo wydaje się że taka ilość wystarczy do montażu rogów w całej drużynie kolarskiej.
Foxi Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Opakowanie raczej nie jest duże, może zdjęcie tak jest zrobione 5g to raczej 1 razowe. 1 zrobisz i masz spokój na cały sezon. Jeśli masz śliską kierownicę na końcówki daj może jakąś taśmę i dopiero przykręć rogi. A co do odtłuszczenia możesz też oczyścić benzyną ekstrakcyjną też bardzo dobry efekt i szybko paruje.
Centek Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 Strzykawka 5ml załatwi sprawę - możesz całą zawartość przelać i dozować według uznania pamiętając o tym aby zatykać czymś ujście. Patent z taśmą nie przejdzie - kiedyś próbowałem - ostatecznie ruszające rogi przykręciłem podkładając blaszkę z piwa dociętą na wymiar. Rogi wgryzły się w nią i 3mają
AntyIdiota Napisano 3 Lutego 2014 Autor Napisano 3 Lutego 2014 Patent z blaszką po puszce od piwa próbowałem zastosować w przypadku innych rogów, ale identycznego modelu kierownicy i skończyło się zniszczeniem rogów(przekręcenie gwintów, nieważne jak mocno były zaciśnięte i tak się kręciły. ale to były po prostu złe rogi http://nokautimg1.pl/p-b6-3c-b63c02583d8b49ee922bd8e1949ff732315x315/rogi-rowerowe/rogi-proste-accent-lite-bar-czarne-cnc-84e7337ea3d0e502b12f4ecd20b6a157.jpg) i kupieniem KCNC BE2(inny rower). Natomiast ten patent dobrze się sprawdził dawno temu w przypadku sztycy.
Centek Napisano 3 Lutego 2014 Napisano 3 Lutego 2014 No to za bardzo pomysłu nie mam - u mnie pomogło bo ja miałem sytuację w której skręcenie śruby na max powodowało zejście się krawędzi. Dalsze dokręcanie nie było możliwe lub byłoby lekkomyślne, więc dodałem blaszkę i na nieco większym obwodzie udało się skręcić.
mklos1 Napisano 6 Lutego 2014 Napisano 6 Lutego 2014 @@AntyIdiota, Zamiast kombinować z odtłuszczaniem, które nic nie da, weź kartkę papieru i przytnij dwa lub trzy paski i owiń kierownicę przed montażem rogów. +0,2mm do średnicy powinno zrobić nieco różnicy, aby solidnie dokręcić rogi. Lepsza byłaby guma, ale cienkie paski i do tego białe będą trudne do zdobycia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.